Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-25, 12:13   #10
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

JJa, jeg har sett noen få slike løsninger, og det er egentlig en veldig grei måte å gjøre det på. De jeg har sett i området her har vært litt mer forseggjorte, med dyrere ting som smykker, sko og klær.

For min del hadde det vært en fordel å kunne gjøre det på samme måte, uten å måtte stå der hele dagen. Jeg har en del ting som jeg synes det er leit å kaste, og det blir litt mye styr å legge ut annonser på Finn for hver eneste ting. Derfor vurderer jeg å sette opp et bord med et skilt hvor det står at folk kan ta det de vil, og hvis de synes det er verdt noe, kan de Vippse et beløp til xxx xx xxx. Samtidig er jeg litt usikker på om det føles litt grådig (finner ikke bedre ord)? Det må jo være ting som man kan være helt greit å gi bort, noen kan jo komme og ta med seg alt. Det er jo ikke noen ulempe om det tross alt kommer inn penger på helt kurante ting som i seg selv har en verdi, men som ikke brukes hos oss.

Ved hytta føles det mer ok å gjøre noe slikt, der går det også forbi en hel del folk.

Dette er helt vanlig i området der jeg bor. Tenker ikke på det som grådig i det hele tatt, tvert i mot som raust.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.