|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange biter sushi er en porsjon?Det er bare meg som spiser sushi her i huset, så hvis jeg bestiller tar jeg stort sett enten en 12-biters meny eller en 15.
![]() |
#22 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvor mange biter sushi er en porsjon?10-16 ettersom hvilke type sushi det er. Vi klarer fint å spise mer også - for det er så godt.
![]() |
#23 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange biter sushi er en porsjon?Jeg klarer vanligvis maksimalt åtte biter, Helten klarer 12, så da skaffer vi oss ca 20 biter. Vi kjøper fra Stasjons-sushien nede i hogget, det er alltid godt det de lager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor mange biter sushi er en porsjon?Takk, da er jeg ikke helt på jordet når jeg hevder at 15 biter i snitt er passe.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange biter sushi er en porsjon?Det er jo spørs type sushi og hvilken sushirestaurant det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvor mange biter sushi er en porsjon?Når mannen lager sushi til seg og ungene her går det fort ned 50-60 biter på de tre, og når jeg kjøper disse butikkpakkene med 10/12 biter til ungene når tidsklemma tar meg ser jeg at de er sultne igjen tidligere.
![]() |
|
|