|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt kjøkken - valg av benkeplate og som om gode løsningerJeg ville ikke valgt noe fake marmor, men eneste argumentet jeg har er at jeg ikke liker det. Jeg ville heller ikke valgt heltre benkeplate, mest fordi jeg vet at jeg/vi ikke ville klart å prioritere vedlikeholdet i en travel hverdag. Vi har en mørk laminat benkeplate fra IKEA som ikke utgir seg for å være noe annet enn en mørk laminatplate. Den ligner verken stein, marmor, tre eller noe annet og den ble valgt nettopp fordi den er vedlikeholdsfri og ikke noe som ser ut som billig stein eller marmor. Den er brukt på vårt hovedkjøkken (vi har to) i 23 år og er helt strøken fortsatt til tross for hard bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Nytt kjøkken - valg av benkeplate og som om gode løsningerJeg liker heltre. Den må oljes så den er jo ikke vedlikeholdsfri, men jeg synes det er mye penere enn laminat så det er vel verdt det. Laminat er holdbart, men får du først en ripe eller skade så kan du ikke reparere den like lett. Med heltre kan du pusse og få den fin igjen. Ellers enig med Lhi-My i to dører på 60 cm overskap. Jeg synes det er penere og ser heller ikke behovet for å åpne et skap med bare én hånd.
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Nytt kjøkken - valg av benkeplate og som om gode løsningerVi har innsett at vi er for late til å ha tre, fant en fin tynn kompaktlaminat fra dansk produsent på Elkjøp, ikke billig, men det finnes mye som er dyrere.
![]() |
|
|