|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19De to yngste hadde tannlegebesøk den siste uken og fikk vite at ingen av dem kommer til å trenge tannregulering. Så det er tre av tre som slipper.
|
|
#2 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vi kom oss til legen i dag, og det gikk faktisk passe smooth. Han måtte kaste inn håndkleet ang bussplanen og ba pent om vi ikke kunne ta taxi i stedet (selvfølgelig), men vi dro og undersøkelser/samtaler ble gjennomført. Nå førte dette til to fremtidige nye undersøkelser på sykehuset (sukk, det tar liksom aldri slutt), men det gikk i alle fall fint i dag.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Etter en veldig lite bra natt for meg, så har Lillesøster hatt det supert på skolen, og vi var på kjøpesenter med mormor, spiste på jordbærpikene, kjøpte skolesekk, gymveske, gymtøy, penal, drikkeflaske og hele bøttebaletten.
|
|
|
#4 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Wow, så fint!
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Det å sitte på Jordbærpikene med mamma og Lillesøster, og Lillesøster faktisk snakket og kom med kommentarer, og på butikken gikk hun rundt med mamma og så på ting. Det er sånt som ikke har skjedd på mange år.
|
|
|
#6 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19I dag er jeg glad for at MDG er over sperregrensen på målingene.
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så fint å lese, Serafin.
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Mye bra her
|
|
#9 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Denne tråden er så fin. Jeg får alltid godt humør og noen ganger tårer i øyekroken, for noe er bare så ekstra veldig fint å lese om. |
|
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Ble glad av både Serafin og Karamell sine innlegg.
|
|
#11 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg elsker å plukke sopp, men spise-not so much, så jeg gir vekk alt jeg plukker.
|
|
#12 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Eldste skal prøve seg på vanlig vgs igjen i år, og er spent. Fått ordnet med masse praktisk og vært tydelig på tilretteleggingen hun trenger. Og i dag fikk hun en venn! En gutt hadde bare kommet bort og spurt: «hvem er du», også har de snakket sammen siden på snap. Hun har undertrykket alle vokale tics (tourettes) så mye at det bare eksploderte her hjemme, så hun har hørtes ut som en liten snakkende fugl hele kvelden.
|
|
#13 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19jolie: Jeg krysser fingrenr her. |
|
|
|
|
#14 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Åå, så godt, Jolie!
|
|
|
#15 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vi skal hilse på hunder i morgen, og se om en av dem skal flytte inn hos oss.
|
|
#16 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg har fått til å piske majones fra bunnen av med håndkraft for aller første gang! |
|
|
|
|
#17 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg fikk oppriktig skryt av min selvstrikkede genser på butikken i sted av hun som ekspederte meg. Hun lurte til og med på om hun kunne spørre hvilken oppskrift det var. Også jeg som fortsatt anser meg som en nybegynner da :glorie:. |
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Da har nesten hele første skoleuke gått, og jeg kan puste lettet ut og konstatere at skolestart på vgs for eldstejenta ser ut til å bli det vi håpet på og enda mer. Ungdomsskolen har vært tøff, men det er synlig på hele ungen at trivselen på den nye skolen er høy, smilende ansikt, rak rygg, lette bevegelser, pratsom og glad. Hun liker gruppa, klassen, lærerne og hele pakka, og hun får gjøre det hun liker best (musikk) sammen med jevnaldrende som har samme interesse. Kanskje hun endelig skal finne flokken sin? |
|
|
|
|
#19 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Dette gjorde meg glad.
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Galathea: Det var veldig godt å høre. Vi opplevde å få en helt ny unge da snuppa begynte på vgs. Fra å være sint og oppfarende hele tiden, så fikk vi en avbalansert og blid jente. Som kunne høre på tips og råd fra oss. Det var en sann lykke.
|
![]() |
|
|