Taien
11k innlegg
Nå er jeg så og si ferdig med gavene. Jeg mangler en hovedgate til min mams, og noen "nissegaver" til henne og mannen. Det er FØRSTE gang jeg er så tidlig! Men så har jeg ikke mange å kjøpe til da.
Fine servietter og stearinlys kanskje?gnuri skrev:Vi gir alltid "barna" ut å spise og drikke på restaurant i julegave. Har noen noen gode ideer til hva vi skal pakke inn sammen med hvilken restaurant vi skal på? Før om årene har vi pakket inn en nisse det ene året, sjokoladeplate et annet år osv.. Bare en liten ting, slik at det blir en pakke under treet
Karamell skrev:Jeg liker berlinerkranser og i fjor knakk jeg koden med å få til deig som ikke smuldret seg opp med en gang, så det vil jeg kanskje bare til helgen eller neste uke. Og så så jeg på mine minner at jeg laget millionærkaken i fjor og den var jo veldig god! (Som Twix-sjokoladen). Problemet jeg og at jeg spiser dette, og ikke de andre.
My skrev:Fine servietter og stearinlys kanskje?
Malama skrev:Jeg har lyst å lære å lage lefser. Jeg har takke. Det stopper ca der. Neida, et elle annet sted har jeg en sånn lang pinne til å snu dem også, og en kost, jeg har hatt PLANER om å lage lefser siden da mannen kjøpte takka. Den brukes utelukkende til sveler.
Logg inn for å svare i denne tråden.