Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-24, 18:04   #521
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Minstemann har kjellerstua full av venner til Ringenes herre maraton. Fin gjeng.

Herlig. Det står på lista mi også.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-10-24, 06:44   #522
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Besøk hos vennepar i går, hvor Storebror skikkelig fant tonen med eldste gutten deres og kom hjem skikkelig høy på livet.

Det som gjorde meg glad var at selv om familierådet gjennom familiehjelpa er utsatt, så har før-prosessen gjort at vi har greid å finne tilbake til noen vennskap og bånd. Det har vært en tøff og vanskelig prosess, men jeg er glad vi gjorde det.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 29-10-24, 14:58   #523
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Eg skulle kaste ei skoeske, og der låg jaggu sandalar som eg kjøpte på salg etter sommaren og heilt hadde gløymd. Flaks at eg fann dei no, for søndag dreg eg til Gran Canaria.

Gammel 29-10-24, 19:54   #524
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg skulle kaste ei skoeske, og der låg jaggu sandalar som eg kjøpte på salg etter sommaren og heilt hadde gløymd. Flaks at eg fann dei no, for søndag dreg eg til Gran Canaria.

Dobbel glede!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 29-10-24, 21:12   #525
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg sov inatt, og hatt litt energi, og fått gjort litt småting.

Gammel 29-10-24, 21:46   #526
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Dobbel glede!

Minst!

Gammel 30-10-24, 08:12   #527
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Herlig! Håper du får en fin tur!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 30-10-24, 09:54   #528
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ENDELIG ferdig med ADHD utredning på DPS. Og de har konkludert med at det er ADHD. Virker sikkert rart for andre at man er lettet over å få en sånn diagnose. Men det er jeg virkelig. Så lettet! Det forklarer så himla mye. Og jeg tror det kan hjelpe meg med å snakke litt penere til meg selv når ting er vanskelig eller det kødder seg til.
Jeg kan si «fader å, nå driver den ADHD’n å kødder det til igjen». I stedet for å stadig fortelle meg selv hvor ubrukelig jeg er. For det er faktisk en grunn. Hjernen min virker litt annerledes. Jeg har et annet utgangspunkt for å jobbe med utfordringer nå som jeg vet hva de kommer av.

Gammel 30-10-24, 11:41   #529
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Så bra du har funnet noen svar, Bloppy!

Gammel 30-10-24, 15:21   #530
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffe og brunsj på IKEA med Fp-er. Og ny, limegrønn bukse.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 30-10-24, 15:50   #531
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bloppy: jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg husker snuppa gjorde seg nøyaktig de samme tankene da hun fikk dysleksi-diagnosen. Hun var verken dum eller lat som brukte så lang tid på å lære og lese. Det var rett og slett noe som gjorde det vanskeligere for henne enn mange andre.

Gammel 30-10-24, 18:00   #532
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Kaffe og brunsj på IKEA med Fp-er. Og ny, limegrønn bukse.

Argh, jeg tenkte jeg skulle spørre deg om shoppehjelp på IKEA men droppet det pga ville ikke bry deg pga. hånden, men så har du jo vært der.

Gammel 30-10-24, 21:45   #533
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sjokolade.

Gammel 30-10-24, 23:35   #534
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Argh, jeg tenkte jeg skulle spørre deg om shoppehjelp på IKEA men droppet det pga ville ikke bry deg pga. hånden, men så har du jo vært der.

Hey! Alltid, uansett! Jeg har jo min egen, personlige Ikea-hjelper (pøbelrpinsessen), så klart vi kan shoppe for deg!
(sender melding via andre kanaler nå!)

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 30-10-24, 23:37   #535
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teatertur! Hedda Gabler er jo ikke verdens mest oppløftende stykke, men det var en veldig underholdende oppsetning. Fikk lyst til å gå på Nationaltheatret også for å sammenligne.

Gammel 31-10-24, 13:04   #536
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forsøkt meg på Hot Gentle Vinyasa Yoga på Sats. Sakte, men bra yoga i et veldig, veldig varmt rom. Føltes som utmerket trening.

Gammel 01-11-24, 07:12   #537
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde 44 barna ulike størrelser på døra i går, alle var hyggelige. Ønsket meg god kveld, takket pent for godis og var bare så fine.

Gammel 01-11-24, 07:31   #538
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Vi hadde 44 barna ulike størrelser på døra i går, alle var hyggelige. Ønsket meg god kveld, takket pent for godis og var bare så fine.

Vi hadde 8

De tre første var vår yngste med to venner
De tre neste var vår mellomste med to venner
De to siste var to venner av mellomste.

Det regna ganske mye så mange droppet å gå.

Gammel 01-11-24, 09:15   #539
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk gi blod i dag. De siste årene har blodgiving vært lit utfordrende, for jeg har høye blodlager men det gir seg ikke utslag i høy blodprosent.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 01-11-24, 09:49   #540
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

En fantastisk selger på Finn. Jeg kjøpte 6 glass, et av dem hadde fått en sprekk under transport. Jeg fant et likt glass og kjøpte det og opprinnelig selger betalte for dette selv om hun hadde pakket glasset som sprakk veldig bra. Veldig bra service!

liefje er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.