Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-24, 09:07   #21
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Only Murders in the Building.

Jeg var litt lunken da mannen foreslo den, men jeg koser meg skikkelig. Skikkelig quirky feelgood.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-24, 09:10   #22
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Monstre om Menendez brødrene, Netflix
Nyeste sesong av The Umbrella Academy, Netflix

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-24, 09:19   #23
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 217
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi begynte på «So long, Marianne» i helga, utelukkende fordi Seriesnakk har laget podkast om den. Vi elsker å nerde oss ned i materien.
Nå er mannen bortreist noen dager, så jeg må finne en egenserie. Mulig det blir noe oppussing eller Lyxfällan eller dess like.

Gammel 23-09-24, 11:31   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett Matt Rife: Lucid, crowd work på fly i helgen. Den var bedre enn den forrige Netflix spesialen hans. Greit nok når jeg var for trøtt til å fokusere på en serie.

Jeg er feridg med Emily in Paris, og er tre eller fire episoder inn i Slow horses (På flyet hjem igjen).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-24, 21:56   #25
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Fler enn meg som synes The Bear S3 er langtekkelig og kjedelig? (vet den ikke fikk så gode anmeldelser).

Gammel 25-09-24, 21:58   #26
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Industry sesong 2

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-24, 21:59   #27
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser Sandman for tredje gang eller noe sånt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-24, 23:57   #28
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sinnasnekkern med ny programleder; Erik Follestad som er minimalt sinna og ordentlig snekker. Mye roligere og snillere program enn det var før.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-24, 00:01   #29
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Sinnasnekkern med ny programleder; Erik Follestad som er minimalt sinna og ordentlig snekker. Mye roligere og snillere program enn det var før.

Og leker ikke parterapeut.

Gammel 26-09-24, 00:40   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Fler enn meg som synes The Bear S3 er langtekkelig og kjedelig? (vet den ikke fikk så gode anmeldelser).

Jeg ga meg etter episode 1 ..

Gammel 30-09-24, 23:55   #31
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leo og de farlige

Gammel 01-10-24, 09:10   #32
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg synes den er ujevn, både gode og mindre gode episoder. Nok bra til å fortsette å se, for min del i alle fall.

Gammel 01-10-24, 09:14   #33
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Leo og de farlige, nrk. Likte den godt.

The morning show sesong 3, appletv+. Ikke like fantastisk som de foregående sesongene, men jeg har storkost meg, jeg.

Det perfekte paret, Netflix. Har ikke sett ferdig enda, men foreløpig elsker jeg den. Minner litt om White lotus, samtidig ikke.

Gammel 01-10-24, 11:36   #34
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett baby fever på netflix, den danske serien, og det har til tider vært så kleint å se på at jeg bare ville slutte, jeg mener, så idiotiske valg som hun tar!

Men jeg har sett begge sesongene, nå har jeg litt selvpålagt serienekt (utenom å ta opp igjen det med å se en episode lucifer med mannen) fremover, for mye annet jeg vil og MÅ bruke tiden min på.

Gammel 01-10-24, 11:59   #35
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

So long Marianne på nrk med mannen, veldig fin!
Gjensyn av Stranger Things sammen med sønn og datter

Nedtelling til Heartstopper S3 (to dager igjen!) som jeg ser sammen med eldste datter

Har sett halvveis i Milliardærøya, men ble ikke så veldig fenga, men kommer sikkert til å se den ferdig, liker Trine Wiggen så godt.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-24, 13:03   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Har startet på Milliardærøya med mannen.
Alene ser jeg fremdeles Slow horses. Har ikke hatt tid til mer mellom all realityen jeg ser i høst.

Gammel 02-10-24, 11:59   #37
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også startet på Milliardærøya, uten mannen riktignok. Jeg elsker at (nesten) alle snakker trøndersk og flashing av trønderbunader og kystdrakter i første episode. Deilig og enkelt drama. Er også godt i gang med siste sesong av the Bear, og synes ikke at det er så dårlig som alle skal ha det til. Liker at de portretterer en person i hver episode og at det går litt sakte.

Sammen ser vi siste sesong av "Kleo", ble akkurat ferdig med "Sweet Tooth" og henger på NRK for "So long Marianne". Startet på første episode med seriesnakk i dag. Med ungene ser vi også "Agatha" på Disney +.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-24, 12:02   #38
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg koser meg med Friends om dagen. Særlig de første sesongene.

Gammel 02-10-24, 12:44   #39
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

I natt startet jeg på Nobody wants this på Netflix. Enkel og ganske bra kjærlighetsdrama/komedie-serie med kristen Bell og Adam Brody.

Gammel 02-10-24, 22:20   #40
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

I natt startet jeg på Nobody wants this på Netflix. Enkel og ganske bra kjærlighetsdrama/komedie-serie med kristen Bell og Adam Brody.

Den gleder jeg meg til! Liker godt begge to.

Ser Slow Horses, ferdig med The Perfect Couple og Bridgerton. Prøver oss på Line of Duty.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.