Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-24, 20:23   #721
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #19

Det loppemarkedet jeg har vært involvert i, har ikke kastet annet enn bøker.
Noen lopper har blitt satt på lager. Men resten er det en hjelpeorganisasjon som har kommet og hentet. Alt av klær, møbler kopper og kar har blitt lastet på lastebil og sent avgårde. Husker ikke hvilket land det ble sent til, men i øst-Europa et sted.

Gammel 19-09-24, 23:51   #722
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dokosten!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 20-09-24, 09:19   #723
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 21-09-24, 10:19   #724
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal opereres om ti dager og har måttet slutte på både hormonplaster og de smertestillende medisinene jeg tar fast.
Nå vurderer jeg både skilsmisse, amputasjon, drap og adopsjon….

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 21-09-24, 10:35   #725
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

på Floksa

Gammel 21-09-24, 10:37   #726
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Floksa. Håper livet blir mye bedre igjen etter operasjonen!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 21-09-24, 12:39   #727
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hold ut Floksa!

Gammel 21-09-24, 13:11   #728
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Gammel 21-09-24, 14:15   #729
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Floksa

Gammel 21-09-24, 15:32   #730
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Floksa

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 21-09-24, 19:04   #731
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Floksa Dobbeltsjekk ev med lege, jeg gikk fortsette å ta dem når jeg argumenterte med at dette var hormon som min kropp produserte selv for noen år siden.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 21-09-24, 21:31   #732
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Floksa Dobbeltsjekk ev med lege, jeg gikk fortsette å ta dem når jeg argumenterte med at dette var hormon som min kropp produserte selv for noen år siden.

Takk for all medfølelse!!
Har ikke hverken amputert noe eller adoptert vekk noen enda.

Skal høre med dem på mandag når jeg skal til sjekk. 14 dager uten plaster betyr uvi og antibiotika relativt sikkert. Så jeg håper egentlig jeg kan sette det på igjen. Og det er som du sier. For noen år siden så hadde jeg jo de samme hormonene i kroppen helt naturlig.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-09-24, 11:28   #733
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Takk for all medfølelse!!
Har ikke hverken amputert noe eller adoptert vekk noen enda.

Skal høre med dem på mandag når jeg skal til sjekk. 14 dager uten plaster betyr uvi og antibiotika relativt sikkert. Så jeg håper egentlig jeg kan sette det på igjen. Og det er som du sier. For noen år siden så hadde jeg jo de samme hormonene i kroppen helt naturlig.

Kanskje du kan ta vagifem for å ikke få uvi? Hør med legen.

Gammel 22-09-24, 11:55   #734
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sudoku-appen min er oppdatert, og blitt tregere, fått mer reklame og mistet en funksjon jeg brukte ofte.

Gammel 22-09-24, 12:04   #735
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Floksa

Barnebursdager. Eller bursdagsinvitasjoner som ikke blir besvart. Har ikke plass til stor bursdag hjemme, så faren og jeg ble enige om at vi kunne spleise på aktivitetsbursdag. Inviterte alle jentene i klassen og et par til vel en uke før bursdagen. Ba om beskjed om barna kom eller ikke innen lørdag, så jeg fikk bestilt rett antall i god tid. Det kom bare et par svar, så jeg la ut en melding på klassens fb-side. Da kom et svar til. Jeg meldte med venninna mi, som ikke hadde svart. Hennes kommer. Og så har jeg ikke hørt mer. Nå er jeg litt irritert, men mest engstelig, for tanken på utestenging og utfrysing tar mye større plass enn det fornuftige at folk glemmer gjennom travle dager. Tenker på om det er jeg som er feil, eller om det er jentungen.Lurer på om jeg skal avlyse hele bursdagen, sende en sms til foreldrene som ikke har svart, eller legge opp til en liten feiring med de 5 av 13 som har sagt de vil komme?

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 22-09-24, 12:11   #736
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Floksa

Barnebursdager. Eller bursdagsinvitasjoner som ikke blir besvart. Har ikke plass til stor bursdag hjemme, så faren og jeg ble enige om at vi kunne spleise på aktivitetsbursdag. Inviterte alle jentene i klassen og et par til vel en uke før bursdagen. Ba om beskjed om barna kom eller ikke innen lørdag, så jeg fikk bestilt rett antall i god tid. Det kom bare et par svar, så jeg la ut en melding på klassens fb-side. Da kom et svar til. Jeg meldte med venninna mi, som ikke hadde svart. Hennes kommer. Og så har jeg ikke hørt mer. Nå er jeg litt irritert, men mest engstelig, for tanken på utestenging og utfrysing tar mye større plass enn det fornuftige at folk glemmer gjennom travle dager. Tenker på om det er jeg som er feil, eller om det er jentungen.Lurer på om jeg skal avlyse hele bursdagen, sende en sms til foreldrene som ikke har svart, eller legge opp til en liten feiring med de 5 av 13 som har sagt de vil komme?

Skjønner dette ikke er lett.

Jeg hadde nok heller ikke visst hva jeg skulle gjort.. Hva tenker du vil være det beste for datteren din av de alternativene du nevner til slutt?

Gammel 22-09-24, 12:15   #737
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Floksa

Jeg tipper folk bare er sløve og glemmer å svare. Husker selv at det var stort sett bare de som ikke kunne komme som kom med beskjed, ingen svar betydde at de kom.
Om du har tlf.nr eller Facebook til de som ikke har svart, så er det helt innafor med en liten purring.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 22-09-24, 12:17   #738
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Takk. Jeg må spørre henne når hun kommer hjem hit i morgen. Men da er det bare et par dager til bursdagen, så det blir travelt. Håper på noen svar etter at jeg etterspurte på fb tidligere. Og gruer meg til ev å melde til hver og en.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 22-09-24, 12:26   #739
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde likevel meldt direkte til hver av de som ikke har svart. Har gjort det mange ganger opp igjennom. Tenker det er helt greit.

Gammel 22-09-24, 12:41   #740
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg hadde likevel meldt direkte til hver av de som ikke har svart. Har gjort det mange ganger opp igjennom. Tenker det er helt greit.

Ja, kanskje jeg må det. Det er i slike situasjoner sosialfobien virkelig gjør seg tilstedeværende. Jeg blir så redd for å gjøre feil, at jeg skal irritere folk eller gjøre situasjonen vnskeligere. Men jeg ville jo ikke tatt det ille opp om jeg fikk en lik melding fra noen andre.

Kaija er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.