Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Beste steamer?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I dag, 08:22   #21
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.090
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beste steamer?

Jeg kjøpte en Phillips 7000 til Frøkna i vår, og hun er godt fornøyd. Vi snakker ikke så mye om stryking generelt , men jeg skjønner at den erstatter strykejernet greit for henne, og det var intensjonen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 08:42   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.723
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste steamer?

Kan ikke skjønne at stryking ikke er et tema å snakke om, altså! Jeg må tilstå at jeg har særs lite strykekompetanse, for hos oss har det alltid vært mannen som stryker. Men verken han eller jeg er veldig nøye, og vi ville åpenbart aldri ha strøket om det ikke, selv for oss, er et helt åpenbart behov.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 09:37   #23
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.640
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste steamer?

Jeg kan ikke fordra å stryke og unngår det som oftest ved å velge klær som ikke må strykes. Mannens skjorter da han måtte gå med dress på jobb, leverte jeg til renseri. Jeg stryker ikke mer enn max en gang i måneden, og særlig ifm. ferier og høytider. Har akkurat kjøpt en reisevariant av steamer (Tefal Pure Pop Klesdamper, kr 629) som jeg fikk prøve ifm. et bryllup. Den var helt perfekt til mitt bruk, bortsett fra at det er mye lettere å få det pent hvis man er to personer, en som holder og en som steamer, men det kan jeg leve med.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:25   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.255
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste steamer?

Jeg har kjøpt omtrent 20 meter med gardiner, og jeg trenger steamer! Lånte en av ei venninne, en Grundig hun kjøpte på tilbud på Obs, men den funket ikke. Hun tror dysene er tette, men uansett må jeg dampe gardinene.

Vurderer å kjøpe en, men er for gjerrig til å bruke mer enn noen hundrelapper. Stryker vanligvis ingenting. Mannens skjorter henges bare rett på henger. Blir glatte nok. Bunadsskjorten stryker min mor. :sparker:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:43   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.723
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste steamer?

Tette dyser, er det en greie også?

liefje: Den du referer til høres ut som en som kan passe meg, men upraktisk om man må være to for å gjøre noe som i utgangspunktet skal være enkelt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 11:18   #26
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.640
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste steamer?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Tette dyser, er det en greie også?

liefje: Den du referer til høres ut som en som kan passe meg, men upraktisk om man må være to for å gjøre noe som i utgangspunktet skal være enkelt.

Man kan gjøre det alene hvis man har et passende sted å henge klærne slik at de henger øverst også har man en hånd som holder nederst på plagget mens den andre hånden holder steameren. Da kommer man skikkelig inntil plagget. Ellers tar det lengre tid. Jeg klarer fint enkle bluser og korte kjoler alene, men synes det er best å være to hvis det er snakk om lange kjoler eller veldig skrukkete skjorter, særlig hvis stoffet er litt tykkere.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 11:58   #27
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.723
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste steamer?

Skjønner! Måtte søke opp den fra Tefal, og den ser jo liten og hendig ut.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 12:00   #28
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.640
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste steamer?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Skjønner! Måtte søke opp den fra Tefal, og den ser jo liten og hendig ut.

Ja, det er jo en reisevariant, så jeg regner med at den er tilsvarende enkel og liten. Men holder altså til mitt bruk.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no