Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Varmeteppe - stort eller mindre?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-24, 21:24   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.060
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Varmeteppe - stort eller mindre?

Litt rar tråd kanskje, men kanskje noen har en formening..

Har tidligere hatt varmeteppe, men det er godt over 10 år nå, så det er veldig ustabilt om det virker eller ikke.

Det jeg har hatt var 130x 180 cm.

Kjøpte nytt i dag, men det var 150x200cm.

Så lurer på om det blir for stort?

Er single og ligger i dobbeltseng.

Har ikke åpnet pakken, i tilfelle jeg skal bytte.

Når jeg skriver denne tråden kommer jeg på at noen ganger har jeg faktisk syntes det jeg har hatt har vært litt kort i lengden, når jeg liksom vil pakke inn tærne, samtidig som jeg vil ha det godt opp i halsen.

Lurer på om det kunne bli upraktisk liksom, at det ble for stort, men er jo bare 20cm forskjell i lengde og bredde.

Tror kanskje jeg går for det store.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-24, 08:26   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.821
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varmeteppe-stort eller mindre?

Jeg hadde definitivt villet hatt det store!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-24, 11:41   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.060
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varmeteppe-stort eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg hadde definitivt villet hatt det store!

Tok i bruk det store i går, føltes ikke for stort! Blir fint å tukle seg inn i til vinteren.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-24, 15:53   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.692
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmeteppe - stort eller mindre?

Det er SÅ deilig med varmeteppe, jeg vil nesten gå så langt som å si at det har «changed my life». Bra du beholdt det store og er fornøyd!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-24, 16:12   #5
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.060
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varmeteppe - stort eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Det er SÅ deilig med varmeteppe, jeg vil nesten gå så langt som å si at det har «changed my life». :k.negg: Bra du beholdt det store og er fornøyd!

This made me smile!

Jaaa, det er så deilig for sånne litt frossenpinner som oss.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-24, 17:43   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.396
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varmeteppe - stort eller mindre?

En venninne hadde verdens kaldeste hus der hun bodde før, så hver gang jeg var der på høst/vinterstid satt vi under Kose-Kåre, som var verdens største varmeteppe. Helt nydelig så jeg skulle inn for å anbefale den konklusjonen du selv har kommet til.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-24, 18:22   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.673
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmeteppe - stort eller mindre?

Altså, Kose-Kåre er i en liga for seg. Han har ERMER, og gir de heteste omfavnelser i alle situasjoner.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-24, 19:30   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.060
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varmeteppe - stort eller mindre?

Takk for anbefalinger.

Jeg bruker faktisk varmeteppe og sånn varmemadrass man har under lakenet, oppvarming til alle sider, altså!

Begge disse begynte å takke for seg, og da har jeg klart meg med to varmeflasker, men herlig med elektrisk oppvarming igjen. Nå kan jeg gå høsten og vinteren trygt i møte.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-24, 22:53   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.396
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varmeteppe - stort eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Altså, Kose-Kåre er i en liga for seg. Han har ERMER, og gir de heteste omfavnelser i alle situasjoner.

Jeg har glemt at det var ermer på ham! Finnes Kose-Kåre fortsatt, det har jo heldigvis/dessverre ikke vært behov for ham på en stund?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-24, 01:08   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.673
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmeteppe - stort eller mindre?

Han lever han! Men riktig som du sier, nå er han blitt pensjonist.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no