Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine gardiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-24, 00:49   #41
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine gardiner

Gammel 29-08-24, 14:25   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet noen som er perfekte i fargen! Men er de «fine eller farmor»?

https://www.selfmade.com/nb-no/p/hal...-660633/780928

Kunne nok tenke meg at det ikke var sommerfugler på dem, men ellers liker jeg store mønstre.
Og når de henger fratrukket, så legger man vel ikke så merke til mønsteret?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-24, 14:28   #43
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke om jeg har sagt det, men vegger og tak er malt i Adventure fra Jotun, en slags terracottafarge. Sofaen er en mørk grønn farge, litt sånn mosegrønn, kanskje.

Gammel 29-08-24, 14:52   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 633
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dødskule, syns jeg. Blir en lekker lounge med mosegrønn sofa og terrakotta vegger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-24, 15:04   #45
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dødskule, syns jeg. Blir en lekker lounge med mosegrønn sofa og terrakotta vegger.

Takk! Jeg tenker også at det kan bli det. Dette er jo ikke gardiner, da, men stoff.. Og jeg verken kan eller har interesse for søm. Men jeg har smisket med moren min. Hun er flink, men har mye artrose i hendene. Men hvor vanskelig kan det være å sy noen gardiner?

Gammel 29-08-24, 15:18   #46
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg bli lekkert!

Gammel 29-08-24, 15:22   #47
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Takk, jeg håper det. Fant stoffet i dag, og gudene skal vite at jeg har lett. Har ikke råd til stoff fra Designers Guild, som jeg egentlig hadde lyst på (1699 pr m). Og det er utrolig lite mønster, spesielt store mønstre, i gardinbutikker. Rart, for jeg trodde egentlig at store mønstre var litt tilbake nå.

Må bare overtale mannen. Det er stor sannsynlighet for at han sier nei.

Gammel 29-08-24, 15:31   #48
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 633
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes stofftape du kan legge opp med, bare stryke fast. Og hektebånd til toppen sys på med to sømmer. Det går fint. Mammaen din kan instruere deg, om hun får vondt. Det kommer til å ta toppen 30 minutter. Litt mer om dere skal legge inn rynker.

Men tror for øvrig du kan bestille dem sydd på Selfmade?

Hvis ikke: https://www.selfmade.com/nb-no/inspi...-gardiner-selv

Sist redigert av Tallulah : 29-08-24 kl 15:51.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-24, 16:12   #49
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Ah! Det visste jeg ikke! Takk!

(Skal forresten ha multibånd eller wavebånd på.)

Gammel 29-08-24, 20:48   #50
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Alle er kapable til å sy gardiner altså. Bånd og sånt er ferdig, bare å sy på med rette sømmer. You can do it!!! De fra Selfmade var rålekre. Det blir ikke bestemor, bare veldig kult. Blir skikkelig lekkert til den veggfargen tror jeg.

Ståsj ja. Skrivemåten er jo helt snål. Jeg jobbet på Princess i flere år fra jeg var 17 år. Har klipt myyye ståsj forråsiresånn.

Gammel 29-08-24, 20:53   #51
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 47
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Som sunnmøring må eg nesten ta ansvar: Steikje fine gardine.

Og ja, du må ta bilete når dei er oppe og alt på plass.

Gammel 29-08-24, 20:57   #52
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Wow, denne responsen skal jeg definitivt vise mannen. Hans umiddelbare reaksjon var bedre enn fryktet, nemlig «ja, vi kan jo alltids prøve dem». Hmfr.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.