Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Blir Phillips Ensis for stor?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-24, 17:33   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.132
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Blir Phillips Ensis for stor?

Jeg sliter med å finne ny lampe over spisebordet.
Liker Ensis, men føler den blir for stor.
Spisebordet mitt er 175 cm og en kortende står inntil veggen. Ensis er 129 cm.

Og hvilken farge?
Har lyse vegger, hvitt kjøkken, hvite skap og lys grå sofa (åpen løsning).
Blir det hardt med svart? Tror hvitt blir for mye hvitt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-24, 17:46   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.961
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir Phillips ensis for stor?

Vi har den i hvitt over spisebordet - vi har mørkebrunt/tre spisestuebord og ellers mørke fronter på kjøkkenet. Bordet vårt er ca 2,5 langt og 1,4 bredt så ganske stort og jeg har aldri tenkt over at lampa ruver i størrelse. Men den fremstår ganske klinisk og «jobbaktig» i den settingen hvertfall, vi skulle kanskje hatt den i sort men det fantes ikke da vi kjøpte.

Vi kjøpte den for lysets skyld og pga den er Philips Hue, jeg har aldri blitt helt venner med utseendet og hadde jeg gjort det igjen hadde jeg valgt en annen lampe med Philips Hue pærer istedet.

Gir svært godt lys til alle formål da, det skal den ha.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-24, 19:24   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.132
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir Phillips ensis for stor?

Vurderer perifo skinne med sylinderanheng også. Da slipper jeg å "stresse" over stikkontakt. Har betongtak og må ha ledning til stikk.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-24, 20:08   #4
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.656
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir Phillips ensis for stor?

Bare jeg som leser Phillips penis?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-24, 20:13   #5
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.391
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Blir Phillips ensis for stor?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Bare jeg som leser Phillips penis?

Ja.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-24, 23:21   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 13.159
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir Phillips ensis for stor?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Bare jeg som leser Phillips penis?

Phillip har heftige utfordringer i hverdagen med sine 129 cm

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-24, 09:19   #7
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.656
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir Phillips ensis for stor?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Phillip har heftige utfordringer i hverdagen med sine 129 cm

Ouch. Det skjønner jeg.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-24, 10:37   #8
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.132
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir Phillips ensis for stor?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-24, 11:55   #9
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.932
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir Phillips ensis for stor?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg sliter med å finne ny lampe over spisebordet.
Liker Ensis, men føler den blir for stor.
Spisebordet mitt er 175 cm og en kortende står inntil veggen. Ensis er 129 cm.

Og hvilken farge?
Har lyse vegger, hvitt kjøkken, hvite skap og lys grå sofa (åpen løsning).
Blir det hardt med svart? Tror hvitt blir for mye hvitt.

Jeg tror den blir for lang. Har du noen ganger bordet ut fra veggen og noen sitter på den enden? Jeg tror det blir vanskelig å plassere lampen om du skal ha mulighet til det og en ikke skal dulte borti den med hodet når en reiser seg fra stolen om det er litt trangt bak en på kortsidene.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-24, 01:19   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.673
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir Phillips Ensis for stor?

Jeg har svart Ensis over svart 175cm spisebord og ingen har noensinne dultet borti den? Har aldri slått meg at det skulle være en problemstilling engang.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no