Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Traveler's Notebook

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-24, 10:30   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.933
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Traveler's Notebook

Har sett på denne
https://www.tudos.no/produkt/travele...ar-size-black/

Er det flere merker som leverer noe av det samme?
Noen som har erfaring med å ha flere hefter/bøker i samme perm? Er de lette å ta inn og ut ?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-24, 11:24   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.842
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Traveler's Notebook

Jeg har en sånn som man kan legge inn flere hefter i. Pluss plastlomme bakerst til diverse.
Veldig lett å ta ut og inn hefter. Jeg må vel innrømme jeg kjøpte min på Aliexpress for maaange år siden. Den er i skinn og jeg er veldig glad i den.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-24, 11:53   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.979
Blogginnlegg: 840
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Traveler's Notebook

Jeg har både travellers notebook og en tilsvarende fra Paper Republic. Sistnevnte er i a5 format og jeg har stappet inn andre notatbøker i den enn de som følger med, men de stikker da litt ut. Jeg liker dog Paper Republic sin best, pga formatet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-24, 12:38   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.750
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Traveler's Notebook

Interessant at du la ut denne akkurat nå. Jeg har nettopp kjøpt en weekly notebook og en akvarellblokk fra Travelers notebook i stående format fra Lush Dive (tror jeg sjekket at de var ørlite billigere enn Tudos, faktisk) for å se om det kan være det som funker for meg.

Jeg har innsett at jeg ikke greier å følge opp eller lage system selv med helt blanke sider, men ville fremdeles ha friheten til å starte ny almanakk når jeg vil. Liker å kunne sette sammen den pakka jeg selv vil ha.

Jeg kjøpte en med stående ukedager, og da blir det for smalt for meg, jeg burde ha kjøpt liggende i stedet. Jeg er ikke så begeistret for læromslaget, jeg syns det er litt lite gøy.

Så jeg har ikke kjøpt omslag ennå, jeg venter og ser om det funker først.

Tror Travelers notebook passport er omtrent samme som Paper republics pocket size? Edit: ser den er ca én cm mindre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-24, 11:10   #5
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.933
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Traveler's Notebook

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har både travellers notebook og en tilsvarende fra Paper Republic. Sistnevnte er i a5 format og jeg har stappet inn andre notatbøker i den enn de som følger med, men de stikker da litt ut. Jeg liker dog Paper Republic sin best, pga formatet.

takk for tips, ja er redd traveler's notebook blir litt for smal.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no