Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Klissete pocketbok…

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-24, 13:34   #41
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.979
Blogginnlegg: 840
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klissete pocketbok…

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg ville lagt på en runde gråpapir. Slik man gjør med skolebøker. Da tror alle du leser skikkelig husmor-pörr mens du egentlig leser oppbyggelig litteratur.

Å herregud!! Det har aldri slått meg! Jeg skal heretter ikke bevege meg ut av huset med gråpapir på bøkene mine. Jeg bruker det noen ganger når jeg leser i badekaret. Det beskytter bittelitt mot fuktige hender. Men det er altså helt vanlige bøker! ,

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-24, 14:41   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klissete pocketbok…

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg hadde sett om jeg fikk kjøpt en taperull.

Dette gjorde jeg med kindlecoveret mitt da det gikk i oppløsning på ferie og etterlot blått støv og klissete klumper på alt jeg eide. Kjøpte en rull washitape og dekket hele coveret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-24, 15:36   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.254
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klissete pocketbok…

Gaffateip, kanskje? Lurer på hva naboen i nudistsolsengen tenker at jeg leser da?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-24, 00:04   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.254
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klissete pocketbok…

Hjemme nå. Kan rapportere om at nanosvamp heller ikke hjalp, så det må være noe med det der omslaget, altså. Den er riktignok mindre seig enn i starten, det skal den ha. Men fremdeles klebrig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-24, 00:04   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.254
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klissete pocketbok…

Egentlig rart det er noe igjen av den boka nå.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-24, 11:44   #46
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.779
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klissete pocketbok…

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Å herregud!! Det har aldri slått meg! Jeg skal heretter ikke bevege meg ut av huset med gråpapir på bøkene mine. Jeg bruker det noen ganger når jeg leser i badekaret. Det beskytter bittelitt mot fuktige hender. Men det er altså helt vanlige bøker! ,


Jeg bare tullet altså. Det var ment som en parallell til brennevinsflasker i brune papirposer.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no