Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-24, 10:35   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.521
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Ja, altså, nå skulle jeg endelig gi litt kjærlighet og omsorg til min særdeles hardtarbeidende robotstøvsuger. Sidebørsten skulle byttes ut, denne som snurrer rundt og henter ut ting fra hjørner og langs kanter.

Men, skruen sitter fast, og med litt maktbruk så ble hele sporet ødelagt.

Er det noen som har noe tips? Skruen sitter dypt, så det er ikke mulig å bruke tang. Jeg får heller ikke fjernet det som sitter rundt skruen.

Må jeg rett og slett levere støvsugeren på Power? Kommer de til å le av meg da?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-24, 12:49   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.095
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Du kan bore opp skruen om du har lite nok bor.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-24, 16:37   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.521
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Du kan bore opp skruen om du har lite nok bor.

Eh, har du teskje--forklaring?

Jeg har en enkel drill, kan den ta meg noe sted?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-24, 16:52   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.695
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Eh, har du teskje--forklaring?

Jeg har en enkel drill, kan den ta meg noe sted?

Har du bor til drillen?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-24, 16:54   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.695
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

https://www.startsiden.no/bolig/smar...rue-fra-veggen

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-24, 19:23   #6
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.626
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Det skal også gå å bruke tykk strikk/syltestrikk oppå skruen og skru gjennom den. Da får skrutrekkeren feste.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 15:40   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.521
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Takk for gode forslag! Jeg prøvde faktisk å skru den ut med drill, men det funket heller ikke.

Nå har jeg etterlatt Robbie hos Power. De sa først at de ikke kunne gjøre noe, og ba meg gå hjem og teste tang. Da jeg sa at da ville jeg at de skulle dokumentere på kundeprofilen at det var rådet deres, så ble de plutselig litt mer behjelpelige. Men jeg får antagelig ikke hjelp til å løse det uten å måtte betale masse.


Sist redigert av Timar : 24-06-24 kl 17:02.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-24, 11:24   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.695
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Takk for gode forslag! Jeg prøvde faktisk å skru den ut med drill, men det funket heller ikke.

Ikke skru med skru-hode, men borre, med borrehode.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-24, 21:19   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.521
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - Skrue med ødelagt spor sitter fast - Service?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Ikke skru med skru-hode, men borre, med borrehode.

Ja, jeg brukte borr, men det hjalp ikke.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no