Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bruk av tørketrommel?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-24, 18:33   #21
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.305
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Det kommer nok til å ende med at jeg henger opp ting som jeg har gjort til nå. Bare at det blir lettere å vaske jevnlig, og ikke ta skippertak. Håper jeg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 20:06   #22
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.005
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Jeg tromler det aller meste gjennom vinterhalvåret, ulltøy inkludert. Det er vel et par kjoler og bluser som får æren av å henge til tørk. Når det er varmt og fint ute tromler jeg bare håndklær.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 20:15   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.098
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Som vanlig melder jeg meg i sånne tråder som en tromler.

Vi tromler det aller meste utenom mye av mitt undertøy, kjoler, finere bluser og selvsagt ull. Treningstøy går finfint i trommel, og det meste av andre klær også. Ungene har klærne sine lenge og de er ikke spesielt slitt, heller. Vi har ikke en tilværelse hvor vi i tillegg til alt annet trenger flere manuelle operasjoner, så vi tromler skamløst.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 22:11   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.311
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Jeg har også kombimaskin, men henger opp det meste. Det er stort sett bare sengetøy og håndklær jeg tromler for det har jeg ikke plass til å henge opp.
Om jeg tromler andre ting sjekker jeg vaskelappen først.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 23:16   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.431
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Men altså, hvorfor vil man seg selv så vondt som å henge opp sokker til tørk når man kan la være?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 23:30   #26
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.629
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Her tromles alt (om vinteren). Noe kan bare tromles en gang, feks klær av ubehandlet ul. Så slik fungerer evolusjonen. Også kjent som engangsklær.
Neida. Joda. Neida
Det er ikke så galt, jeg tromler ikke ull uten å sjekke. Men alt annet tromles. Bukser med stretsj, treningstøy, fleec, joggesko. Regntøy kan tromles (med litt omhu). Skolesekker kan tromles. Dressbukser kan tromles. Men de ser ikke så freshe ut etter på. Så de må strykes.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 09:08   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.860
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men altså, hvorfor vil man seg selv så vondt som å henge opp sokker til tørk når man kan la være?

Fordi de krymper så grasat?

Fester helst to og to sammen før vask og henger dem opp sånn, de som vaskes uten partneren klippet på truer jeg med å kaste. For det er 70% sannsynlighet for at de fremstår som single sokker etter vask.

Men å henge opp de sokkene er jo likevel myyyye mindre tidkrevende enn jobben med å pare dem, om de ikke har klype eller minimum er hengt opp parvis.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 09:09   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.860
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Her tromles alt (om vinteren). Noe kan bare tromles en gang, feks klær av ubehandlet ul. Så slik fungerer evolusjonen. Også kjent som engangsklær.
Neida. Joda. Neida
Det er ikke så galt, jeg tromler ikke ull uten å sjekke. Men alt annet tromles. Bukser med stretsj, treningstøy, fleec, joggesko. Regntøy kan tromles (med litt omhu). Skolesekker kan tromles. Dressbukser kan tromles. Men de ser ikke så freshe ut etter på. Så de må strykes.

Mannen har en slik engangs skjorte.

Han fikk en fin skjorte i julegave et år vi feiret hos svigermor. Den ble vasket. Hun tromlet den.

Den var..... La oss si det sånn. Ingen strykejern i verden kunne reddet den til å være noe han kan bruke på jobb. Den ble med hjem fra ferie. Men den forsvart vel rimelig fort ut i en Fretex pose.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 09:11   #29
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.742
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Jeg henger opp alt unntatt sengetøy og håndklær. Å henge opp er ikke noe stress, det er brettinga som er drepen og det må man jo uansett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 09:13   #30
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.022
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Som vanlig melder jeg meg i sånne tråder som en tromler.

Vi tromler det aller meste utenom mye av mitt undertøy, kjoler, finere bluser og selvsagt ull. Treningstøy går finfint i trommel, og det meste av andre klær også. Ungene har klærne sine lenge og de er ikke spesielt slitt, heller. Vi har ikke en tilværelse hvor vi i tillegg til alt annet trenger flere manuelle operasjoner, så vi tromler skamløst.

Jeg melder meg også inn i klubben. Vi har liten hengeplass, så det aller meste tromles, og det går helt fint.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 09:18   #31
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.305
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg henger opp alt unntatt sengetøy og håndklær. Å henge opp er ikke noe stress, det er brettinga som er drepen og det må man jo uansett.

Problemet her er hvor vi skal henge opp.
Men vi har funnet sånn tørkestativ som kan henges på tak/vegg og heises, så det blir løsning uti gangen hvor jeg også har kontor. Minst i veien der, tror jeg.

Men i dag er det strålende sol, så i dag henges ting ut tenker jeg.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 10:17   #32
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.887
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Hvis du har lite gulvplass til store tørkestativ anbefaler jeg den typen med tre etasjer. De er geniale, rommer mye klær per kvadratmeter gulvplass.

Vi har dette. Litt dyre, men veldig holdbart. Det finnes mange slike varianter. Jeg kjenner ikke butikken.
https://www.multitrend.no/leifheit-t.../c/p1500021661

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 10:19   #33
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.347
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Vi tromler undertøy, sokker, t skjorter, kosetøy, jhåndklær og sengetøy, yttertøy og dyner og puter.

Pent tøy, treningstøy og jeans henger vi opp. Vi har avfukter på vaskerommet for at det skal tørke raskere.

Siden vi fikk ny tørketrommel, som har varmepumpe teknologi blir det ikke tørket av varme på samme måte som den gamle. Det har stor fordel at klærne ikke krympes og den bruker lite strøm. Ulempen er at den bruker en evighet dvs 3-4 timer på å tørke. Og opplegget mitt med å varme opp i 10 min for å unngå stryking på pentøy har falt sammen, for tøyet blir ikke varmt. Jeg må altså frem med strykejernet langt oftere.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 10:26   #34
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.119
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg henger opp alt unntatt sengetøy og håndklær. Å henge opp er ikke noe stress, det er brettinga som er drepen og det må man jo uansett.

Jeg henger opp alt, men vi har aldri hatt tørketrommel. Jeg er veldig enig med deg i at det er brettingen etterpå som er kjedelig. Vaskekjeller med tørkerom er fint å ha, men den flyttet vi fra.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 10:49   #35
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.804
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Har ikke tørketrommel - men ville i så fall brukt den kun til håndklær og sengetøy.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 11:46   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.431
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Fordi de krymper så grasat?

Fester helst to og to sammen før vask og henger dem opp sånn, de som vaskes uten partneren klippet på truer jeg med å kaste. For det er 70% sannsynlighet for at de fremstår som single sokker etter vask.

Men å henge opp de sokkene er jo likevel myyyye mindre tidkrevende enn jobben med å pare dem, om de ikke har klype eller minimum er hengt opp parvis.

Ok, jeg har aldri tenkt på at sokker krymper, men desto mer at det er et mareritt å henge opp de periodene vi har vært uten trommel.

Vi har bare like sokker, så de pares aldri. En haug med korte, en haug med lange. Livet mitt ble bedre da jeg sluttet å pare sokker.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 13:06   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.860
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ok, jeg har aldri tenkt på at sokker krymper, men desto mer at det er et mareritt å henge opp de periodene vi har vært uten trommel.

Vi har bare like sokker, så de pares aldri. En haug med korte, en haug med lange. Livet mitt ble bedre da jeg sluttet å pare sokker.

Vi har tre størrelser i bruk. (Og forøvrig desverre diverse farger og whatnot)

Minstemor har jo mindre fot og mannen har større. Mellomste bruker samme som meg og eldstemann kan bruke mine eller mannens. Så de må sorteres på størrelse. Og da er det en fordel om vi ikke har samme farge i mange størrelser (men det har vi. Og det er kjedelig når du står der en en 36-40 og en 30-33.....)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 13:09   #38
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.305
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Vi ender opp med et slikt i gangen: https://www.jula.no/catalog/hjem-og-...stativ-013450/


Det blir hengende rett over en skjenk vi har i gangen, så det blir ikke i veien. Og uti her er det lufting og varme, sånn at det nok tørker ganske greit.

Jeg har jo fortsatt digert vaskerom i kjelleren, som jeg kan henge opp ting i hvis det er mye vask og sånn.

Men med mer og mer vond kropp, så må jeg finne løsninger som kan funke fremover også, og å dra hauger med klær opp og ned en kjellertrapp fra 60-tallet, det funker ikke.

Storebror og bonusgutten vasker klærne sine selv nå, så det har jo hjulpet litt på. Nå blir det forhåpentligvis enklere å ikke ta skippertak.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 15:45   #39
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.844
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Som vanlig melder jeg meg i sånne tråder som en tromler.

Vi tromler det aller meste utenom mye av mitt undertøy, kjoler, finere bluser og selvsagt ull. Treningstøy går finfint i trommel, og det meste av andre klær også. Ungene har klærne sine lenge og de er ikke spesielt slitt, heller. Vi har ikke en tilværelse hvor vi i tillegg til alt annet trenger flere manuelle operasjoner, så vi tromler skamløst.

Samme her. Går helt fint. Med to vaskemaskiner om dagen i snitt så orker jeg ikke bruke så mye tid på å henge opp. Tromler faktisk ullundertøy også, har et eget program for det og har ikke merket større slitasje etter at vi begynte med det.

Om sommeren tørker jeg gjerne en del av vaskene ute om det er god klestørk.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-24, 18:03   #40
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.501
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruk av tørketrommel?

Jeg tromler alt, men bare i 10 minutter. Etter det henger jeg det opp på tørkestativ. Gjør det slik fordi den korte tromlingen gjør at mange skrukker forsvinner slik at jeg slipper å stryke. Da jeg hadde mindre plass til tørking, tromlet jeg veldig mange ting helt til det var tørt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no