Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-24, 00:50   #921
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.340
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg har litt redusert kapasitet og har ikke klart å følge tråden i hvem som har bestemt hva når i den saken med kollektivfeltene. Altså, jeg forstår at det er en rotårsak med det idiotprosjektet regjeringskvartalet. Men sånn nå?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 10:25   #922
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.484
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Sitat:

– Vi jobber nå med å etablere et tungtrafikkfelt. Det vil si at vogntog over 7,5 tonn vil få tilgang til kollektivfeltet. Dette feltet blir da hetende tungtrafikkfelt, sier prosjektleder Halvard Gavelstad i Statens vegvesen.

E6 er først ut. Gavelstad forteller at de allerede er i ferd med å gjennomføre slike tungtrafikkfelt på E6 nordfra, fra Hvam til Tangerud, og sørfra, fra bygrensen til Klemetsrud. Her er det kollektivfelt med relativt få busser i dag.

Det vil etter planen skje allerede før ferien.

Gavelstad sier at det er aktuelt å etablere tungtrafikkfelt også på E18 fra Asker mot Sandvika, så raskt som mulig etter sommerferien. Men her har prosessen kommet kortere.

Fra VG https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-det-nytt-grep

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 10:45   #923
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.458
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Ungene har fått avslag på å ta 1t matte nå i 9.klasse. Den lokale videregående som nekter forsøke finne løsninger for videre, de bruker det som argument for at de må vente til 10.trinn med å få lov til å forsere gjennom de. Mattelærer er fortvila og jeg vet minst en av ungene kommer til å bryte ut i gråt når vi forteller ikveld. De har tatt 10.trinnsmatte nå i 8.trinn, til og med eksamen kom de opp i. Vet ikke karakter på eksamen enda men de fikk 6 i standpunkt begge to. Dette satte meg virkelig ut, så ikke den komme. Og de som har gleda seg så, klare for både utfordring og jobbing. Vennligst ikke QUOTE. Måtte bare få det ut.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 10:49   #924
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.525
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Fra VG https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-det-nytt-grep


Det blir det sikkert null issues ved av og påkjøringene når kollektivfeltet er fullt av gærne lastebiler med diger blindsone.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 10:49   #925
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.875
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Hva mener de liksom at de skal gjøre nå da Acino? 10.klasse-matte en gang til? Fri i mattetimene?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 10:58   #926
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.458
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Nei, det er akkurat det. Avslaget kom så nærme skoleårets slutt at mattelærer rekker ikke forsøke få til noe før til høsten eventuelt. Jeg blir redd for at de "går lei" på ett vis, mister gnisten. Ta pensum på nytt eller returnere til eget trinns matte er virkelig ikke noe poeng i, det har selv mattelærer sagt. Men de må nok forbli i klasserommet og få noe ekstra utfordringer, få det sosiale prøvde lærer seg på. Det er jo ikke hans feil dette. Han tror litt av årsaken er økonomi også.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 11:41   #927
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.484
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det blir det sikkert null issues ved av og påkjøringene når kollektivfeltet er fullt av gærne lastebiler med diger blindsone.

Men i hvert fall så brukes kollektivfeltet til noe.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 12:06   #928
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.525
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men i hvert fall så brukes kollektivfeltet til noe.

Sant, men hadde vært bedre med biler mef tre pluss, eller varebiler registrert på firma, eller et eller annet. Men sikkert vanskelig å administrere. Jeg har skjønt det sånn at det bare er deler av kollektivfeltet som åpnes vestfra, så da blir det jo kaos når alle lastebilene skal inn i køen igjen, og bussen blir stående i køen.

Men jeg skal slutte å være negativ. Kan jo hende det fungerer strålende.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 12:34   #929
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.572
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det blir det sikkert null issues ved av og påkjøringene når kollektivfeltet er fullt av gærne lastebiler med diger blindsone.

De gærne lastebilene frakter bl.a. mat til meg og deg og andre, og det er ikke noens skyld at lastebiler har stor blindsone. Vi småbilsjåfører (og syklister) må ta hensyn til det, og ikke plassere oss i dødsonen. Dette går under å vise aktsomhet i trafikken, paragraf 3 i vegtrafikkloven.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 12:50   #930
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.449
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

1. gretne gubber på FB som skriver mugne innlegg om bedriften jeg jobber i
2. at jeg ikke klarer å riste det av meg - det er ikke personlig

__________________

tink er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 13:42   #931
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.525
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

De gærne lastebilene frakter bl.a. mat til meg og deg og andre, og det er ikke noens skyld at lastebiler har stor blindsone. Vi småbilsjåfører (og syklister) må ta hensyn til det, og ikke plassere oss i dødsonen. Dette går under å vise aktsomhet i trafikken, paragraf 3 i vegtrafikkloven.

Har ikke noe i mot lastebiler, men syns ikke det høres spesielt trygt ut å ha de i kollektivfelt bare. Jeg skjønner at de må være på veien, og syns det er helt greit å kjøre bak en treig lastebil, men jeg liker ikke tanken på å skulle lirke meg ut av stillestående kø inn i et felt der lastebiler kjører i 90 km i timen. Det er MANGE lastebiler på E18. Men som sagt, meget mulig det går strålende.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 13:54   #932
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.237
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Nei, det er akkurat det. Avslaget kom så nærme skoleårets slutt at mattelærer rekker ikke forsøke få til noe før til høsten eventuelt. Jeg blir redd for at de "går lei" på ett vis, mister gnisten. Ta pensum på nytt eller returnere til eget trinns matte er virkelig ikke noe poeng i, det har selv mattelærer sagt. Men de må nok forbli i klasserommet og få noe ekstra utfordringer, få det sosiale prøvde lærer seg på. Det er jo ikke hans feil dette. Han tror litt av årsaken er økonomi også.

Men kan de få til en ordning der de jobber delvis selvstendig med 1T-pensumet da?

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 13:54   #933
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.164
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Acino: hvor bor dere? Knerten gjorde matte i 10. i 8. klasse. I 9. ble han sendt på «talentsenter for realfag» på teknisk museum (tilbudet finnes flere steder i landet). Han deltok i mattetimene for 9. klasse også, men fikk veldig frie tøyler av læreren. Han forserte 1T i 10., (men var mye syk/skadet sånn at han «bare» fikk 5 til slutt). Derfor tok han 1T igjen på vgs.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 14:28   #934
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.006
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Acino: hvor bor dere? Knerten gjorde matte i 10. i 8. klasse. I 9. ble han sendt på «talentsenter for realfag» på teknisk museum (tilbudet finnes flere steder i landet). Han deltok i mattetimene for 9. klasse også, men fikk veldig frie tøyler av læreren. Han forserte 1T i 10., (men var mye syk/skadet sånn at han «bare» fikk 5 til slutt). Derfor tok han 1T igjen på vgs.

Likte Knerten talentsenter for realfag? Mellomste står på venteliste der til høsten.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 16:24   #935
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.119
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Stingene er fjernet, sårene tapet. Bra.

Men jeg kan fortsatt ikke dusje eller bade på en hel uke. Klutevask er okay hvis du savner 1800-tallet og tørr-shampo er ikke helt det samme.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 16:42   #936
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.212
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Kan du ikke bruke en hånddusj og unngå operasjonsområdet?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 16:58   #937
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.119
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Kan du ikke bruke en hånddusj og unngå operasjonsområdet?

Det er øyelokkene som skal skjermes. Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg trygt skal få dusja håret uten å risikere vann i sårene. Jeg vet av erfaring at jeg kan være litt slumsete, så jeg tør ikke. Jeg kan høre om en frisør kan hjelpe meg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 17:10   #938
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.347
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

De gærne lastebilene frakter bl.a. mat til meg og deg og andre, og det er ikke noens skyld at lastebiler har stor blindsone. Vi småbilsjåfører (og syklister) må ta hensyn til det, og ikke plassere oss i dødsonen. Dette går under å vise aktsomhet i trafikken, paragraf 3 i vegtrafikkloven.


Litt av grunnen til køkaoset er jo at når det blir lite trafikk i kollektivfeltet kjøres det i 5 km/t i høyre felt og 80-100 km/t i kollektiv feltet, og det skjer derfor langt oftere sammenstøt når bilen skal inn eller ut. Når det har vært mye trafikk i kollektiv feltet, så kjører de der ikke i mere enn 50 km/t når høyrefeltet har 5 km/t, og rekker å stoppe når noen skal inn/ut. I tillegg er det selve designet av avkjøringer og påkjøringsfelter, som er veldig korte, noe som i seg selv skaper mere kø enn dersom man har lengre distanse å flytte seg til et felt til et annet.

Personlig gruer jeg meg til å kjøre av E18 fra 5km/t når lastebilene kommer så fort, de pleier ikke å redusere farten når kollektivfeltet går over i avkjøring eller påkjøring.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 17:22   #939
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.484
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er øyelokkene som skal skjermes. Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg trygt skal få dusja håret uten å risikere vann i sårene. Jeg vet av erfaring at jeg kan være litt slumsete, så jeg tør ikke. Jeg kan høre om en frisør kan hjelpe meg.

Gå til en frisør eller be mannen din gjøre det. Om du har et badekar så kan du henge over det med ansiktet oppover. Se til at øynene er høyeste punkt og be ham ev om å ikke ha sjampo lengst frem. Du kan holde en klut stramt over pannen. Men jeg bare synser her, jeg har ikke noen erfaring.

Men gå for frisør om du føler deg usikker.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 19-06-24, 17:29   #940
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.212
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er øyelokkene som skal skjermes. Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg trygt skal få dusja håret uten å risikere vann i sårene. Jeg vet av erfaring at jeg kan være litt slumsete, så jeg tør ikke. Jeg kan høre om en frisør kan hjelpe meg.

Det skjønner jeg. Jeg tenkte på alternativ til klutvask. Min mann vasket håret mitt mens jeg lå på gulvet da jeg var operert, men det var ikke i fjeset. Kos deg hos frisør!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no