Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjole med svart strømpebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-24, 20:57   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.005
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg bruker helst sommerkjoler med bare bein, men om jeg skulle hatt strømpis måtte den vært hudfarget. Riktignok har jeg lest at det er helt uuuuuut med hudfarget strømpebukse, men det blåser jeg i, kjenner jeg. Har vi ikke hatt en tråd eller tre av det? (Føler de kan være startet av deg, Hyacinth? ).

Det kan godt stemme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-24, 20:57   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.095
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Mange av kjolene mine er både sommer og andre-årstider-kjoler (eller skjørt) så jeg tenker det funker med svart. Særlig med svarte sko.

Som om jeg skulle skrevet det selv.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-24, 21:47   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.862
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg synes det kommer an på kjolen. Om jeg følte jeg måtte ha strømpebukser så hadde jeg valgt kjole deretter, jeg har blant annet litt røffere denimkjoler som fungerer fint både som sommerkjoler og med ullstrømpebukse og cardigan til. De lyseste, letteste og mest sommerlige sommerkjolene ville jeg unngått å bruke med strømpebukse under. Men det er min personlige smak.

Ellers trodde jeg du foretrakk å gå i nettoen under kjoler jeg, Hyacinth

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-24, 21:56   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.562
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg leste spørsmålet, men skjønte ikke problemet. #borinord

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-24, 22:21   #25
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.221
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Både du og alle andre kan gå i akkurat hva de vil.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-24, 22:24   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.832
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg tror ikke jeg har en sommerkjole. Eller jo, jeg har en, men tror jeg. For den hadde jeg sikkert ikke brukt strømpmpebuke til.
Men stort sett har jeg nok bare kjoler. Med eller uten strømpebukse eller behov.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15

Sist redigert av Malama : 16-06-24 kl 08:25.
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-24, 22:29   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.005
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av My, her.


Ellers trodde jeg du foretrakk å gå i nettoen under kjoler jeg, Hyacinth

Stemmer! Men ikke i regn og 12 grader.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-24, 22:30   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.005
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg leste spørsmålet, men skjønte ikke problemet. #borinord

Dere har vel av og til kalde somre i nord også?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 00:10   #29
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.112
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere har vel av og til kalde somre i nord også?

Nettopp. Sommerkjole er ikke problemet. Spørsmålet er hvor mange strømpebukser trenger man for å ikke fryse fordervet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 00:39   #30
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.626
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg blir litt nysgjerrig av sånne tråder. Hvordan ser en kjole man ikke kan ha (mørk) stillongs til ut?
Og hvorfor kan man ikke bruke lys stillongs til sommer kjole?
Bare legger er ikke alltid det peneste alternativet?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 00:49   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.907
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Velger heller en strømpebukse i en farge som matcher kjolen. Til noen kjoler og skjørt kan det gå med svart, avhengig av farger og stoff. Ville ikke steilet om andre brukte det - svarer for meg selv.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 00:51   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.886
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Svart strømpebukse ser rart ut til lyse sommerkjoler, synes jeg. Det ville jeg ikke brukt, men jeg er jo helt vill og bruker hudfargede strømpebukser da, hvis jeg ikke kan ha bare legger.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 01:17   #33
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.860
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg går for hudfargede tynne strømpebukse, og ullshorts under kjolen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 01:37   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.862
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg blir litt nysgjerrig av sånne tråder. Hvordan ser en kjole man ikke kan ha (mørk) stillongs til ut?
Og hvorfor kan man ikke bruke lys stillongs til sommer kjole?
Bare legger er ikke alltid det peneste alternativet?

Det handler vel om en blanding av smak og behag, estetikk og mote, det vil si hva man subjektivt sett synes ser bra ut sammen og ikke. Folk bruker jo alt mulig, så det handler ikke om hva man kan og ikke kan bruke. Folk her svarer bare ut fra hva de persolig synes og selv ville ha valgt. Typiske sommerkjoler er ofte lyse, og jeg synes det er finere med lyse enn med mørke strømpebukser til lyse kjoler. Men det trenger selvsagt ikke du eller noen andre å ta hensyn til, du kan jo synes noe helt annet, smak og behag er individuelt. Det du synes ser kjemperart ut kan jeg synes ser kult ut, og omvendt. Man kan åpenbart bruke hva man vil, så det ser jeg ingen grunn til å påpeke. Alle vet at strømpebuksefarge ikke er lovregulert. Men hvis noen spør hva folk synes, så lurer de jo gjerne på hva folk synes. Så da svarer jeg på det.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-06-24 kl 01:53.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 07:43   #35
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.626
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det handler vel om en blanding av smak og behag, estetikk og mote, det vil si hva man subjektivt sett synes ser bra ut sammen og ikke. Folk bruker jo alt mulig, så det handler ikke om hva man kan og ikke kan bruke. Folk her svarer bare ut fra hva de persolig synes og selv ville ha valgt. Typiske sommerkjoler er ofte lyse, og jeg synes det er finere med lyse enn med mørke strømpebukser til lyse kjoler. Men det trenger selvsagt ikke du eller noen andre å ta hensyn til, du kan jo synes noe helt annet, smak og behag er individuelt. Det du synes ser kjemperart ut kan jeg synes ser kult ut, og omvendt. Man kan åpenbart bruke hva man vil, så det ser jeg ingen grunn til å påpeke. Alle vet at strømpebuksefarge ikke er lovregulert. Men hvis noen spør hva folk synes, så lurer de jo gjerne på hva folk synes. Så da svarer jeg på det.

Joda, at det ikke er lovregulert er vi enige om
Men det var et genuint spørsmål.
Jeg har et rikt utvalg kjoler og kan fint ha svart stillongs til lyse kjoler, men jeg har også kjoler som får henge i skapet om jeg skal ha svart stillongs. Uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor. Ut over at jeg tenker det blir rart.
Men særlig dette med lyse stillongs forstår jeg ikke.
Det er jo flott å ha så pene legger at man kan gå uten, men det er ikke realiteten for mange. Og da er det jo trist at man ikke «kan» velge kjole fordi hudfarget stillongs er «ut».
Jeg går i akkurat det som faller meg inn men jeg prøver å forstå hvor slikt kommer fra? Hva/hvem/hvor «bestemmer» at hudfarget stillongs er ut?
Og hvorfor «bryr» man seg?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 08:25   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Bruker du ordet stillongs på strømpebukse, Floksa? Her i Bergen er det stor forskjell på en stillongs og en strømpebukse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 08:26   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.832
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Men stillongs faktisk ?
Altså, strømebuker ja. Evt i ull ved behov. Men stillongs ?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 08:28   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.832
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Bruker du ordet stillongs på strømpebukse, Floksa? Her i Bergen er det stor forskjell på en stillongs og en strømpebukse.

Stillongs er et varemerke. Som av mange brukes som ord for ull-longs av alle merker.
Men skiller mellom longs og strømpebukse er i alle fall i normal foelning av ordet at strømpebuksen har innebygd sokk?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 08:56   #39
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.626
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Bruker du ordet stillongs på strømpebukse, Floksa? Her i Bergen er det stor forskjell på en stillongs og en strømpebukse.

Etter å ha fordypet meg i benklær til kvinner i mange år (type stillongs/strømpebukse/tights) er jeg landet på at det ikke finnes noe konsekvent bruk av noe som helst. Så jeg bruker stillongs. Det er det morsomste ordet. Selv om det visstnok skal være en strømpebukse uten fot. Tro du meg, det brukes om hverandre og er ikke noen konsekvent regel.

Men så bruker jeg da også hudfargede kompresjonsstillongs til kjole.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 09:34   #40
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.390
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Nå bruker jeg stort seg aldri strømpebukser om sommeren, jeg foretrekker bare legger, men det er jo ikke sånn at sommerkjole er sommerkjole. Til de tynneste, letteste og lyseste sommerkjolene ville jeg nok ikke brukt svart strømpebukse, men jeg synes det kan være fint med svart til andre sommerkjoler. Det kommer helt an på kjolefarge og -tekstur, tenker jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no