Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-24, 08:49   #641
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.888
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Leser ikke ofte Dagbladet, men kom over denne som jeg synes er godt skrevet:

https://www.dagbladet.no/meninger/hae/81541825

Akkurat sånn. Alternative fakta i beste Trump-stil. Sånt trenger vi virkelig ikke her til lands!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-24, 09:09   #642
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.922
Blogginnlegg: 349
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det er virkelig helt sykt, hvordan de/hun holder på. Jeg hadde nøyaktig samme reaksjon som Dagblad-kommentatoren da jeg så og høre hva hun sa - hæ?!?

"Det har jeg ALDRI sagt", er virkelig patetisk når alt man har sagt er dokumentert. Jeg tenker det er høflighet og respekt for kongen og dronningen som gjør at dette ikke er en total mediestorm. Han HAR sagt alt det som er hevdet både om kvinners vagina, barn med kreft, selvmord og generaliseringen av alle nordmenn som raisister. Det er ikke vridd og vrengt på engang - det er straight from the horse's mouth, alt sammen.

Og så tenker jeg det må være åpenhet om hvor pengene til dette kommer fra. Bryllupsfesten er en ting - men hvem dekker sikkerheten rundt bryllupet? Hvem betaler for logistikken i sikkerhetsoppbudet når festen skal holdes på flere steder og over flere dager?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-24, 09:24   #643
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.115
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Leser ikke ofte Dagbladet, men kom over denne som jeg synes er godt skrevet:

https://www.dagbladet.no/meninger/hae/81541825

Hodet mitt har ikke godt av å lese om henner og kjæresten. Med nyklipte og nysydde øyelokk så gjorde dette vondt i sjel og på kropp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-24, 10:03   #644
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.994
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

De forventer vel at skattebetalerne skal betale for sikkerheten tenker jeg. Leste for en stund siden at politiet der de skal holde bryllupet måtte ha inn flere ressurser pga kjentfolk fra inn og utland. Jeg syntes de skal betale sjæl.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-24, 10:11   #645
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.872
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

De forventer vel at skattebetalerne skal betale for sikkerheten tenker jeg. Leste for en stund siden at politiet der de skal holde bryllupet måtte ha inn flere ressurser pga kjentfolk fra inn og utland. Jeg syntes de skal betale sjæl.

Altså, turistene litt lenger oppi skråningen der får jo også redningsaksjoner for skattebetalernes regning når de med viten og vilje går forbi sperringene for å få et litt bedre bilde til instakontoene sine, og blir sittende fast på en hylle over et stup. Det er slik politiet fungerer. Er det en potensiell trusselsituasjon så stiller politiet opp og passer på, uansett hva som skaper situasjonen. SIAN må vel heller ikke betale selv for politibeskyttelse når de holder sine apeller, og heller ikke for politiaksjoner ved eventuelle terroraksjoner som oppstår i kjølvannet av grumset deres. Uten sammenligning for øvrig selvsagt. Så akkurat det med å ivareta sikkerheten rundt bryllupet skulle bare mangle mener jeg da.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-06-24 kl 10:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-24, 10:42   #646
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.115
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg er veldig enig med My kjenner jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-24, 10:45   #647
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.851
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Der er jeg enig med my ja. Det er slik det fungerer.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-24, 11:53   #648
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.994
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg vet, My. Jeg er bare så drittlei M og D og hvordan de oppfører seg med å være i rampelyset og ikke skal være det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-24, 12:14   #649
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.912
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Millen: Jeg er enig med deg, jeg skjønner det må fungere som My sier, men likevel irriterer jeg meg over alle pengene som brukes over disse 3 dagene og ja det må hentes inn mye ressurser for å klare å dekke opp sikkerheten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 08:34   #650
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.480
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Märtha Louise er en skrue, ingen tvil om det. Pressen selv er ikke noe bedre.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 08:58   #651
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.872
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Märtha Louise er en skrue, ingen tvil om det. Pressen selv er ikke noe bedre.

... eller Folk_Flest ™, som klikker på sakene om dem/henne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 18:57   #652
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.391
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Märtha Louise er en skrue, ingen tvil om det.

Skrulle mer enn skrue, vil jeg si.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 19:11   #653
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.346
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg syns ikke det passer seg å karakterisere noen som en skrulle. Skrue er marginalt bedre. Hun er definitivt anderledes, og jeg liker ikke nødvendigvis meningene eller holdningene hun fronter selv heller, men syns hun fortjener å bli omtalt med respekt.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 21:16   #654
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.391
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Dobbelt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 21:17   #655
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.391
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg syns ikke det passer seg å karakterisere noen som en skrulle. Skrue er marginalt bedre. Hun er definitivt anderledes, og jeg liker ikke nødvendigvis meningene eller holdningene hun fronter selv heller, men syns hun fortjener å bli omtalt med respekt.

Jeg synes ennå hun virker litt skrullete, men greit, jeg kan senke meg til skrue for syns skyld. (Selv om det å være en pussig skrue slett ikke nødvendigvis er ille i det hele tatt.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 00:19   #656
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.947
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

De lanserer en gin via Vinmonopolet, det var derfor de stilte opp så smilende i pressen sist uke.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 01:12   #657
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.212
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg synes det er ekstremt tacky. Virkelig.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 01:25   #658
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.947
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Var den boikotten mest for å få opp medieinteressen før lansering via Vinmonopolet?

De går raskt fra null til hundre ihvertfall, pressen var vel invitert til Geiranger sist uke for å dekke forberedelsene, med intervju av en visstnok smørblid Durek.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 11:16   #659
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.947
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det er vel ganske unorsk å lansere et alkoholprodukt? Er det andre kjendiser som har gjort dette?

Jeg har lite oversikt. For ikke lenge siden forvillet jeg meg inn på Facebook-siden til Rod Stewart, og en stor prosent av innleggene var reklame for hans alkohol-produkt, jeg mener det var en vodka. Men vet ikke hvor vanlig å lage sitt eget alkoholprodukt og reklamere for det er blant kjendiser i utlandet heller?

Men den artikkelen som omtalte Marthas samhandling med media, som hun plutselig dukket opp, bøh her er jeg igjen, og så like etter er det liksom full krangel, blir jo mer og mer karakteristisk, synes jeg.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 11:36   #660
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.524
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Det er vel ganske unorsk å lansere et alkoholprodukt? Er det andre kjendiser som har gjort dette?

Jada, massevis. Tommy Tee har en sider, Sigurd Wongraven har massevis av vin, Bjørg Thoraldsdottir har musserende, Morten Abel har rødvin, bare for å nevne noen.

Og amerikanske hollywoodstjerner lanserer massevis av sprit, det som er mest poppis nå er ulike tequilavarianter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no