Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Budapest, Praha eller Krakow?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-24, 10:41   #21
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.818
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Budapest, Praha eller Krakow?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dere som har vært i Budapest, hva gjorde dere?

Vi spiste på Uncensored restaurant, hele opplevelsen var helt magisk, anbefales!

Elvecruise på kvelden var også nydelig.

Vi hadde bil, så var også noen dager ved Balatonsjøen, tok båten over til Tihany og ruslet rundt, det var fint! Vi var der off season, så bodde i diger hjørnesuite på fint hotell til en billig penge.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-24, 10:58   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.527
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Budapest, Praha eller Krakow?

Takk for mange gode tips! Budapest leder altså. Mye fordi det føles mest hastverk å få besøkt den byen.

Men det virker jo som en kul by, en smeltedigel med utrolig rik historie. Ikke minst arkitektonisk! Jeg mener; Jugend, Sovjetarkitektur, løkkupler, bløtkakehus og okkuperte ruin-cafeer på samme sted, kan det bli bedre. OG de har av en eller annen grunn utrolig mye vietnamesisk mat.

Jeg må absolutt på ett av badene, det virker som en virkelig storslagen estetisk opplevelse.

Vi skal absolutt både til Krakow og Budapest, men det er jo både kortere og vi har venner i begge byene, faktisk. Så det kan vi ta "når som helst".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-24, 11:30   #23
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.861
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Budapest, Praha eller Krakow?

Har ikke vært i Krakow, men både Praha og Budapest er fine byer, men jeg synes de har litt ulik stemning. Praha er mer Disneyvakker og har en lettere og enklere stemning, veldig fin og hyggelig og alt, mens Budapest er tyngre og kanskje ikke fullt så tilgjengelig, men den byen ga meg magesug og lyst til å se mer.
Praha er jeg litt ferdig med, Budapest besøker jeg gjerne igjen. Gled deg!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no