Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-24, 16:17   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.629
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har et smykkeskrin til de dyre smykkene mine. Men jeg har en haug av "juggel" som tar for mye plass... jeg vil ikke ha smykkene fremme, (smykketre utgår) .

Hvordan oppbevarer du dine smykker? Er nysgjerrig på alternativer.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 17:16   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.302
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har et smykkeskap med speil som jeg kjøpte på finn. Trengte et helfigurspeil, og oppbevaring til smykker, så det var perfekt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 18:17   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Litt her og der i forskjellige ziplock poser og små gjennomsiktige bokser. Veldig rotete opplegg, vet ikke hvor jeg har halvparten eller hva jeg har og ikke har.

Anbefales ikke.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 18:57   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.730
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

I poser og bokser i en liten skuff. Smykkeskrin til de fineste

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 20:04   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.911
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Smykkeskap med speil og lys.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 20:15   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.114
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Kjeder og armbånd henger på en malt treflis som er pepret med knappenåler med farget kul i enden. Ringer og ørepynt er i et smykkeskrin fra oldtiden (dvs Direct postordre, 1985). Treflisen er skrudd opp på soverommet, under en hylle på motsatt side av sengen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 20:16   #7
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.113
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har et skap med speil.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 20:37   #8
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.990
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Smykkeskrin og boks på på badet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 21:05   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.564
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Har et lite utvalg (sølv)smykker som jeg bruker, i et brilleetui faktisk. Lett å ta med hvis jeg skal reise bort. Søljene mine ligger i esker og zip-poser i et skrin som pynter opp i stua.
Resten, som jeg aldri bruker, ligger i et smykkeskrin på ei hylle på soverommet.

Takk for at du minnet meg på Direct, Strå. Men var det ikke noe som het Select også?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 21:27   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.114
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

(...)

Takk for at du minnet meg på Direct, Strå. Men var det ikke noe som het Select også?

Joda, begge var postordre og eid eller drevet av Ivar S Løge og holdt til i Oppegård. Det ene lageret hadde jeg vaskejobb på, via Mutter'n. Det varte ikke så lenge.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-24, 23:32   #11
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 982
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Takk for at du minnet meg på Direct, Strå. Men var det ikke noe som het Select også?

Eller Defect som en venn av meg kalte det. Artig ferielektyre da jeg var liten. Til hovedspørsmålet: smykker jeg bruker ofte oppbevares på badet i et speilskap. Fine sjeldnere smykker oppbevares i et smykketre på soverommet. Sjeldent brukte smykker oppbevares i plastboker med små rom som legges i kommoden (sånne som brukes til sluker/ fiskeutstyr - finnes på TGR, clas ohlson og dess like).

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-24, 07:51   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.391
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg bruker minimalt med smykker, og alt får plass i et lite, rosa smykkeskrin med prinsesser på som jeg har arvet av datteren i huset.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-24, 08:22   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Har prøvd ulike ting, men er mest fornøyd med min siste løsning: Øredobber og ringer i sånne småbokser:

https://panduro.com/nb-no/products/s...cm-5stk-700049

Smykker i noen tilsvarende, men med litt større diameter.

Tar seriøst null plass og ee ekstremt oversiktlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-24, 09:03   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.519
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Øreringer som kan henge henger faktisk i en gammel rist fra en bikube på veggen. Øreringer og annet som ikke kan henge ligger i en skuff der Høvdingen har laget rom ala en settekasse. Skuffen er en del av et vintage sett med vegghengt skuff og speil over.

Det jeg bruker daglig henger på en skjeletthånd ved senga.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-24, 09:13   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.907
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg har et lite smykkeskrin i tre, arvet av mamma. Jeg bruker stort sett de smykkene jeg har til hverdags, så i det ligger arvegods (og et par øredobber til pent).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-24, 09:45   #16
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.236
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Jeg prøver å ikke ha for mange smykker, så målet er at de skal få plass i en treboks som har inneholdt Nespresso-kapsler. Det er plass til 25 kapsler, og jeg ønsker at det ikke skal være rom for å ha flere smykker der. Jeg har en smykkeeske til de få smykkene jeg har som fysisk ikke får plass i kapsel-hullene. Søljene mine ligger i en egen tøypose.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-24, 16:38   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.762
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

I eit urinprøveglas...

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no