Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

God hårbørste?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-24, 13:28   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.293
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

God hårbørste?

Har du en hårbørste å anbefale?
Jeg har langt hår med litt fall om det har noe å si.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-24, 13:41   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.000
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Jeg har aldri sett meg tilbake etter at jeg skaffet meg en Tangle Teezer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-24, 23:15   #3
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: God hårbørste?

Denne: https://lyko.com/no/wetbrush/wetbrus...IaAu9CEALw_wcB

Både min og datters favoritt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-24, 13:24   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.916
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God hårbørste?

Vår favoritt, tre med langt hår.
https://lyko.com/no/aveda/aveda-wooden-paddle-brush-

Litt dyr, kjøpt mine i utlandet, hadde en rimelig fra Wella før det, fungerte det også.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-24, 21:07   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.476
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God hårbørste?

Typisk nordisk hår, halvlangt med fall og jeg liker stylingbørste best.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-24, 22:04   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.013
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God hårbørste?

Tangle Teezer børster jo knapt det øverste hårlaget? Jeg har massevis av tynne hårstrå, og synes Wet Brush original er den beste.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-24, 23:15   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.000
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Tangle Teezer børster jo knapt det øverste hårlaget? Jeg har massevis av tynne hårstrå, og synes Wet Brush original er den beste.

Høh? Den børster isllfall alt mitt hår på null komma niks.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 08:18   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.465
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Jeg har en skikkelig dyr en som jeg fikk i bursdag for mange år siden. Elsker den fortsatt. Det er en Mason Pearson.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 08:53   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.520
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Eg har flokehår og er avhengig av å kunne greie ordentleg med balsam i håret. Så eg har ein med "hull" i bakplata frå Normal eg er veldig fornøgd med. Liker ikkje sånne med "luftputer", dei blir våte og sølete.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 08:58   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.149
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Jeg er enig med nokon. Jeg har en helt enkel fra Normal som er ganske tøyelig. Den er utmerket for mitt hår som har blitt krøllete på sine eldre dager.

(Det med krøllene er ytterst fascinerende, for jeg hadde ekstremt rett hår som barn og ungdom. Den gang kunne ikke engang hardt arbeid og store mengder hårprodukter få mitt hår til å svinge på seg, og nå er det sånn helt av seg selv.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 09:30   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.465
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Jeg bruker også alltid kam (typ slik: https://www.dollarstore.no/butikk/be...r/je-dusj-kam/ ) når jeg har balsam i håret i dusjen. Jeg har en mindre variant som jeg tar med på reise.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 12:05   #12
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.807
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har aldri sett meg tilbake etter at jeg skaffet meg en Tangle Teezer.

Ikke jeg heller.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 13:37   #13
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.342
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: God hårbørste?

Den hårbørsten jeg desidert er mest fornøyd med, har langt hår, kjøpte jeg på Kiwi.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 14:37   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.863
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: God hårbørste?

Veldig fornøyd med denne fra Denman. Har brukt flere derfra.

https://www.kicks.no/denman/har/harb...on&loadfailure

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-24, 22:18   #15
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.038
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: God hårbørste?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Høh? Den børster isllfall alt mitt hår på null komma niks.

Samme her. Typisk nordisk hår med masse tynne hårstrå. Mitt hår floker seg voldsomt og blir fullt av frizz og afro-tendenser om jeg ikke børster det behørig etter dusj, og med tangle teezer gruer jeg meg ikke lenger til å børste håret.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-24, 20:54   #16
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.596
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: God hårbørste?

Jeg har dette merket (i grønn, seff) og elsker den! Etter jeg startet med denne så står ikke håret mitt rett opp lenger - jeg hadde masse småhår som stod rett opp, men det er det slutt på nå. Anbefales virkelig!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-24, 21:12   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.531
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Elsker bambo padle fra body shop (lenke: https://www.chickadvisor.com/item/th...amboo-brush-1/ )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-24, 23:04   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.293
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: God hårbørste?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg har dette merket (i grønn, seff) og elsker den! Etter jeg startet med denne så står ikke håret mitt rett opp lenger - jeg hadde masse småhår som stod rett opp, men det er det slutt på nå. Anbefales virkelig!

Hvilket merke?

Takk for alle tips!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-24, 23:07   #19
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.596
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: God hårbørste?

Haha, sorry, jeg glemte jo linken!

https://www.frokenpedersen.no/produc...aecatoin-coral

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-06-24, 17:17   #20
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God hårbørste?

Jeg fikk en slik børste i gave. Jeg er hårkjælen og synes denne er veldig bra. Frisørsvigerinna mi som gav den til meg.

https://flokebutikk.com/products/nordic-bio-brush

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no