|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
22-05-24, 19:02 | #21 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupJeg stemmer for karaokemaskin! Det er noe jeg både kunne gitt i gave til den typen mennesker du beskriver, og jeg ønsker meg også en selv. |
22-05-24, 21:13 | #22 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupHva med en slik? Kjempekul! Har en selv! Kan både brukes til vanns og på plena under festlige lag, også inne på lokalet, garantert partystemning: https://www.clasohlson.com/no/Mega-F...hoCbi4QAvD_BwE
22-05-24, 22:46 | #23 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupDe har allerede en stor og flott balje til å ha isbiter og ymse drikke i. Og den blir brukt.
23-05-24, 00:28 | #25 |
can-jur
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupGavekort på at du/dere kommer på et visst antall sosiale samlinger hos brudeparet?
23-05-24, 00:31 | #26 |
can-jur
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupDet finnes utrolig mange kleine bøker da. Har ikke Trond Viggo en om voksenkroppen?
23-05-24, 01:14 | #27 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupDet finnes også brettspill som er litt på kanten. Kunne det være noe?
23-05-24, 12:46 | #28 |
ihuga feminist
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupGodt tips om en gammel (og utdatert) etikette-bok, Floksa. Må kanskje lete litt for å finne noe passende men akkurat det er ikke problemet nå. Jeg har tenkt at vi rekker ikke å få på plass noe til selve bryllupet, og det vil jo uansett ikke være nødvendig. De kommer neppe til å ha noe gavebord uansett.
23-05-24, 15:06 | #31 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupHvis jeg skulle hatt et eller annet party nå for å feire meg selv eller mannen og meg hadde jeg ønsket meg tale(r). Oppmerksomhet, gamle historier. Så hvis du er flink til å snakke - lag verdens fineste, varmeste, mest rørende, morsomste og overraskende tale! |
23-05-24, 16:24 | #33 |
koko
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupDu kan jo alltids gi dei tittelen Lord og Lady
23-05-24, 18:39 | #34 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupJeg stilte spørsmålet ditt til ChatGpt som svarte: |
24-05-24, 15:51 | #35 |
Yes, we can!!
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupÅ, noen venner(unge menn, studievenner av meg) hadde gått på kjøkkenbutikken og kjøpt en håndfull ting ut fra kriteriet «ting vi ikke aner hva er». Det er derfra jeg har den der dingsen til å lage sånne sitrusfrukt-skallatrimler, blant annet. Det gjør at jeg tenker på dem hver gang jeg rasper en sitron!
24-05-24, 17:07 | #36 |
ihuga feminist
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupFesten er unnagjort! Den ble fantastisk, selv om jeg har vært gjennom flere runder med krampe i beina etter all dansingen.
27-05-24, 01:39 | #37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
|
Sv: Trenger forslag på ville gaver til bryllupVi fikk en sang spesielle skrevet til vårt bryllup av en som kan skrive sanger.
|