Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Karens of the world - si fra!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-24, 16:59   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.145
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

For oss som ikke er inne i fotball - hva har han sagt, Tjorven 😊

En på tribunen ropte homo gjentatte ganger. Og Patrick Berg var særdeles tydelig på «sånt sier vi ikke». Og gjorde det med utestemme.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 17:03   #82
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.142
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Eg er yrkesskadd, så å gi beskjed fell seg eigentleg ganske naturleg. Men eg kjenner også at det er eit overskotsprosjekt, så akkurat no er eg der i livet at humla får suse. Det er litt dumt, for eg trur at om alle som kan hjelper til med litt justering i samfunnet (svulstig sagt) så vil det gjere ein skilnad.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 17:49   #83
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.381
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg lurer egentlig mest på om vi har et navn til den mannlige "Karen", eller er det kun damer i sin beste alder som driver med slikt?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 18:11   #84
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.799
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg lurer egentlig mest på om vi har et navn til den mannlige "Karen", eller er det kun damer i sin beste alder som driver med slikt?

Hvis ikke kunne vi kalle dem opp etter han som stakk meg med paraplyen sin fordi jeg syklet på fortauet. Men dessverre vet jeg ikke hva han heter.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 18:17   #85
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.892
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Karen og Umbrella Man klinger da bra det, My.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 18:24   #86
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Nå blir jeg både sint og lei meg. Jeg mener at man skal si «kan jeg få sitte?» - jeg har vel for søren ikke sagt at man skal være noen slags politi. Snakk om å bli tatt til inntekt for nøyaktig hva jeg IKKE mente.
Takk til alle som faktisk leste hva jeg skrev og hjelper til med å forklare.

I dag spurte jeg hun som lente seg inntil hele holdestangen på toget og jeg kunne få holde meg fast, og det fikk jeg. Toget var stappfullt, jeg var høflig og jeg har betalt billett akkurat som alle andre. Å bli kalt snipere når jeg oppfordrer til raushet og til å IKKE snakke bak, men foran, var uventet. Og jeg ble faktisk lei meg, og lurer på om noen misforstår med vilje?

Herregud.

Ja, altså, vis du mener med «å si ifra» og henspeiler humoristisk til Karen mener å spørre pent om noe skjønner jeg jo at vi snakker om forskjellige ting. Du må gjerne bli fornærmet, men en person i mot deg og 10 mot meg? Beklager, men altså..

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 18:25   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.498
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg lurer egentlig mest på om vi har et navn til den mannlige "Karen", eller er det kun damer i sin beste alder som driver med slikt?

Det er en ting som irriterer meg litt: Det er alltid (de middelaldrende) kvinnene som får kjeft, blir latterliggjort og hengt ut for å være nægete. Og egenskapen får et kvinnelig navn. I de nabolagsgruppene jeg frekventerer er mennene like snipete, nægete og brysomme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 18:27   #88
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Og når vi snakker om lei seg. Jeg må faktisk forlate dette forumet for en stund jeg. Vi snakkes.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 19:08   #89
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.136
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg lurer egentlig mest på om vi har et navn til den mannlige "Karen", eller er det kun damer i sin beste alder som driver med slikt?

Richard/Dick.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 19:19   #90
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.530
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvis ikke kunne vi kalle dem opp etter han som stakk meg med paraplyen sin fordi jeg syklet på fortauet. Men dessverre vet jeg ikke hva han heter.

På Marienborg? Der har jeg også blitt skjelt ut som "råsyklist" - vi middelalderne damer tok det som et kompliment

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 19:43   #91
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.799
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

På Marienborg? Der har jeg også blitt skjelt ut som "råsyklist" - vi middelalderne damer tok det som et kompliment

Nei, det var i Olav Tryggvassons gate, utenfor Søstrene Grene og Dromedar (så ikke så mange andre steder å sykle, siden bussen kjører i veien), og jeg syklet i gangfart.

Men det var vel i Marienborgområdet at en kvinnelig norgesmester i landeveissykling, som trente til VM, ble presset av veien og ut i grøfta, og skadet slik at karrieren ble ødelagt. Vitner så at bilisten åpenbart gjorde det med vilje (kjørte forbi, bråbremset foran syklisten og speedet opp og kjørte videre i stor fart, til tross for at syklisten kjørte av). Dessverre ble bilføreren aldri tatt. Sikkert ikke samme person, men tydeligvis flere som har et horn i siden til syklister langs Osloveien.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-05-24 kl 19:51.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 19:47   #92
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.904
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes Patrick Berg (kapteinen til Bodø Glimt) er et strålende eksempel på at man kan bør si ifra.

Enig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 20:32   #93
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.217
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Det koster meg så utrolig lite å si fra, både på en fin måte, men også skikkelig syrlig.
Jeg plukka søppel på parkeringa til et tur/hundeområde og kasta søpla i hundeklubbsøpla, da en hundedame påpekte at dette ikke var for hvemsomhelstsittsøppel. Jeg kosa meg da jeg skikkelig smilesur kunne fortelle henne at mesteparten av søplet var hundematesker, hundebæsjposer, fakturaer på hundestevneutstyr, med navn, og ellers lett gjenkjennelig hundegreier.
Kosa meg skikkelig, faktisk.
Hver gang jeg sier fra om sånne ting håper jeg de husker meg neste gang de er i ferd med å gjøre det.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 21:05   #94
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.800
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg hater å si fra og hater å bli sagt fra til. Det vil si at når det er min rolle som lærer eller mamma, så er det uproblematisk. Å si fra til fremmede, kommer jeg aldri til å gjøre. Hvis de ikke skjønner av seg selv hva som er dumt å gjøre, orker dessverre ikke jeg å ta belastningen med å si fra. Jeg prøver også alt jeg kan å oppføre meg slik at andre skal oppleve meg som høflig og blir da dessverre lei meg av å få (sure) kommentarer på ting. Et godt eksempel er å få kommentert litt støv på toppen av en gulvlist da vi skulle overlevere en studentleilighet en gang. Ingenting annet var galt, men jeg måtte komme og vaske lista om igjen neste dag. Da ble jeg sur (inni meg) og syntes det er unødvendig selv om de sikkert hadde retten på sin side.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-24, 00:40   #95
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg får dosen min med oppdragelse av andre på jobb; kan du kaste søppelet ditt, kan du flytte deg så jeg får låst opp døra osv. Det hender jeg sier fra ellers også, men mest om det jeg reagerer på går ut over svakere grupper, sjelden meg selv. Er gift med en som sniper mye om andre (ikke offentlig) og det prøver jeg å møte med at han kan tenke hva han vil, men det hjelper lite å si det til meg. Jeg er nok rausere mht å prøve å forstå andres beveggrunner. Ellers vet jeg at jeg ikke alltid trenger å si så mye til ungdommene på jobb, jeg har et litt for tydelig blikk. Ellers enig i at den gode, gamle nabokjerringa trengs.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-24, 06:03   #96
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.381
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg kan finne på å si fra dersom jeg ser grove overtramp, men jeg har også full forståelse for de som ikke orker/ikke øyner håp for voksne mennesker som ikke allerede har fått med seg et greit sett med sosiale "regler".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-24, 08:26   #97
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Eg har "embraca" min indre Karen for lengst og vil gi Pøblis full støtte for innlegget. For meg er dette litt nabokjerringa som Gro snakka om ein gong, vi skal aldri slutte bry oss!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-24, 08:34   #98
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.504
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Det er jo ikke "Karen" å si fra med hyggelig stemme at man vil sitte på et sete som faktisk er ledig, eller at køen begynner et annet sted enn der vedkommende som vil være "smart" tror den er. Sånne korrigeringer trenger samfunnet. Det betyr ikke at alle trenger å gjøre det, men at man ikke skal få kjeft eller bli mumlet "ok, Karen" til når man gjør det.

Å stikke paraply eller kjepper i hjulene for syklister er ikke ok. Å kjefte ned ungdom som gjør sitt beste i ny jobb er ikke ok. Det er de som burde vært kalt Karen eller Dick eller hva slags kallenavn vi velger å gi dem (ignorante idioter burde jo egentlig være dekkende for sånn oppførsel).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-24, 09:37   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.498
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Å kjefte ned ungdom som gjør sitt beste i ny jobb er ikke ok. Det er de som burde vært kalt Karen eller Dick eller hva slags kallenavn vi velger å gi dem (ignorante idioter burde jo egentlig være dekkende for sånn oppførsel).

Ja, det er virkelig så mange voksne som behandler ungdom skikkelig dårlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-24, 18:55   #100
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.972
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Enig.

Det er neppe gøy å ha et navn som andre bruker som skjellsord så det kan synes jeg alle som bruker det slik godt kan slutte med. Det får være det jeg sier fra om i dag, i trådens ånd.

Og det ble vel også sagt fra om i innlegg #4.

(Nå skal jeg lese resten av tråden).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no