Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Karens of the world - si fra!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-24, 19:02   #21
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg er en regeltro type, så jeg velger mine kamper med omhu.

Folk som opptar seter med bagasjen sin på smekkfulle tog og barn som tar bomba i offentlige boblebad (der jeg sitter) er blant tingene jeg gidder å ta. Et velplassert "Unnskyld meg, men hva gjorde/sa/mente du nå?" pleier også å gjøre susen. Jeg sier alltid fra veldig blidt, ellers er prisen for å si fra for høy for meg.

(Jeg har også ved noen anledninger blitt så RystetTM at hele kroppsspråket har sagt hva jeg mener om ulike ting, men det tilhører heldigvis sjeldenhetene. Sist det skjedde var da noen brukte tid på et FAU-møte til å diskutere om vi skulle melde skolen på Åndenes makt fordi det spøkte der. Jeg sa ingenting, men antakelig sa fjeset mitt , for det ble kommentert av noen andre, slik at samtalen ble parkert. )

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 19:05   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.464
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Det hørtes ut som et ganske GØY foreldremøte!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 19:17   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

(Jeg har også ved noen anledninger blitt så RystetTM at hele kroppsspråket har sagt hva jeg mener om ulike ting, men det tilhører heldigvis sjeldenhetene. Sist det skjedde var da noen brukte tid på et FAU-møte til å diskutere om vi skulle melde skolen på Åndenes makt fordi det spøkte der. Jeg sa ingenting, men antakelig sa fjeset mitt , for det ble kommentert av noen andre, slik at samtalen ble parkert. )

Avsporing: men jeg vet at det ble gjort på en skole i hjembygda mi (kanskje ikke Åndenes makt da, men ett eller annet grep ble i alle fall tatt for å drive spøkelser ut av skolen, tror kanskje en prest ble hyret inn). Til alt overmål er dette skolen som min far engang jobbet på, og jeg ler høyt bare av å forestille meg hans reaksjon dersom det hadde foregått mens hans jobbet der. Han er den siste jeg kan forestille meg bli med på noe sånt. Heldigvis skjedde det lenge etter at han sluttet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-05-24 kl 19:23.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 19:23   #24
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.993
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg sier sjelden fra på mine egne vegne, men dæven så harmdirrende sint jeg kan bli på andres vegne. Sist på trikken mot tre voksne kvinner som snakket så komplett ut av ræva (unnskyld språket) om rusavhengige. Før jeg visste at jeg hadde tenkt til å si noe hørte jeg meg selv fortelle hvor David kjøpte ølet for å plassere skapet i. Eller noe sånt. Det gjorde de andre rundt oss og.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 19:25   #25
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Avsporing: men jeg vet at det ble gjort på en skole i hjembygda mi (kanskje ikke Åndenes makt da, men ett eller annet grep ble i alle fall tatt for å drive spøkelser ut av skolen, tror kanskje en prest ble hyret inn). Til alt overmål er dette skolen som min far engang jobbet på, og jeg ler høyt bare av å forestille meg hans reaksjon dersom det hadde foregått mens hans jobbet der. Han er den siste jeg kan forestille meg bli med på noe sånt. Heldigvis skjedde det lenge etter at han sluttet.

Var det den skolen det ble laget en podcastepisode om? En gang hørte jeg en slik historie om enten en skole eller en barnehage hvor de hadde fordrevet ånder. Men det kunne fortsatt knake i veggene enda.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 19:27   #26
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Dette som Millact og Bokormen sier her er helt vanlig har jeg skjønt,men for meg personlig litt rart. Jeg bryr meg lite om at folk bruker begge do/bad, finner seg en skive, låner senga mi eller annet. Det skal ganske mye til før jeg reagerer på barn også. Pølsebrødspising er såpass vanlig at det bruker jeg å ta høyde for. Men herjing for å herje eller ødelegge setter jeg seff ned foten for.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 19:29   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.854
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Åndenes makt-diskusjon på foreldremøte! Da hadde nok jeg sett rimelig himmelfallen ut også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 19:36   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.857
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg tar det aom en selvfølge at jeg kan sitte der noen har plassert veska si. Jeg pleier derfor be om å få sitte der. Og håper virkelig at jeg forstår det hvis det ikke er mulig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-24, 20:14   #29
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.037
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg sier gjerne i fra hvis f.x. seter på buss/tog er fulle av poser o.l. mens andre må stå. Det er nok en del andre områder jeg sier i fra på også, men jeg husker ikke konkret noe nå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 06:57   #30
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg gjør det allerede. Ungene mine hater det, og nekter meg å gjøre det når de er med.

Vi er flere med slikt "forbud" når tenåringene er med.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 09:04   #31
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Næ, jeg sier ifra til mine og tenker at andre folk gjør sitt beste. Eller ikke.

Jeg irriterer meg, himler med øynene innvendig og utvendig, og så går livet videre. Det tar type 5 sekund. Ja, helt til vi diskuterer ting her inne og buffetsårene blir rippet opp igjen.

Slutt å snipe, livet er så mye bedre uten alle Karens. De skaper bare dårlig stemning.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 09:23   #32
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.491
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg ble ropt "Karen" etter i Frognerparken for noen uker sidenfordi jeg påpekte båndtvang til en dame med stor svart hund som kom løpende bort til vår lille havanais. Den var "bare snill" i følge den amerikanske eieren, men det er absolutt ingen grunn til å droppe bånd og ikke ha kontroll på hunden. Jeg tok "Karen"-tilropet som en klapp på skulderen for at jeg hadde klart å si fra om noe som irriterte meg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 09:29   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.464
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Slutt å snipe, livet er så mye bedre uten alle Karens. De skaper bare dårlig stemning.

Poenget til Pøblis var vel nettopp å IKKE snipe, men å si i fra på en ordentlig måte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 09:30   #34
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.037
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg ble ropt "Karen" etter i Frognerparken for noen uker sidenfordi jeg påpekte båndtvang til en dame med stor svart hund som kom løpende bort til vår lille havanais. Den var "bare snill" i følge den amerikanske eieren, men det er absolutt ingen grunn til å droppe bånd og ikke ha kontroll på hunden. Jeg tok "Karen"-tilropet som en klapp på skulderen for at jeg hadde klart å si fra om noe som irriterte meg.

I dette tilfellet var det en ære avsenderen ikke forsto.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 09:37   #35
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.037
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Næ, jeg sier ifra til mine og tenker at andre folk gjør sitt beste. Eller ikke.

Jeg irriterer meg, himler med øynene innvendig og utvendig, og så går livet videre. Det tar type 5 sekund. Ja, helt til vi diskuterer ting her inne og buffetsårene blir rippet opp igjen.

Slutt å snipe, livet er så mye bedre uten alle Karens. De skaper bare dårlig stemning.

Jøss, okay. Men jeg forbeholder meg fortsatt retten til å si fra, f.x. om båndtvang. Jeg er hysterisk redd for løse hunder, nettopp fordi min erfaring med deres eiere er at de syns det er greit at bikkjene deres for eksempel snuser meg i skrittet. Hvis jeg er en Karen i dine øyne i slike tilfelle er det helt greit for meg.
Jeg forbeholder meg også retten til å si "Unnskyld, men det setet trenger noen å sitte på" når det er trangt på bussen/toget e.l. Hvis jeg er en Karen i dine øyne da også, så deg om det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 09:43   #36
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Poenget til Pøblis var vel nettopp å IKKE snipe, men å si i fra på en ordentlig måte.

Da tenker jeg at man ikke skal bruke Karen begrepet, for det handler nettopp om å snipe. Å si ifra og være Karen er to helt forskjellige ting. Så da får man bestemme seg, tenker jeg.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 09:48   #37
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jøss, okay. Men jeg forbeholder meg fortsatt retten til å si fra, f.x. om båndtvang. Jeg er hysterisk redd for løse hunder, nettopp fordi min erfaring med deres eiere er at de syns det er greit at bikkjene deres for eksempel snuser meg i skrittet. Hvis jeg er en Karen i dine øyne i slike tilfelle er det helt greit for meg.
Jeg forbeholder meg også retten til å si "Unnskyld, men det setet trenger noen å sitte på" når det er trangt på bussen/toget e.l. Hvis jeg er en Karen i dine øyne da også, så deg om det.

Karen sier ikke unnskyld, kan jeg sitte her.

Jeg tror FP og resten av verden har litt forskjellig syn på hva en Karen er.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 10:05   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Karen sier ikke unnskyld, kan jeg sitte her.

Jeg tror FP og resten av verden har litt forskjellig syn på hva en Karen er.

Ja, jeg forbinder heller ikke Karen med å si ifra på en ordentlig måte. "Karen" er vel mer den som gir voksenkjeft og ber om å få snakke med sjefen, hvis jeg har forstått det rett (i tillegg til at den amerikanskje varianten gjerne også er av typen "jeg er ikke rasist, men ...", som kanskje ikke passer helt med stereotypen her). Men henger meg ikke opp i det, og leser heller innholdet i HI. Der oppfordres det jo eksplisitt til å si fra med et smil, i stedet for å snipe, så da tok jeg det med "Karen" med en klype salt og velvilje, og tenkte at det var mer flåsete og ikke så høytidelig ment.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-05-24 kl 10:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 10:10   #39
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.999
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Jeg sier fra hvis det er noe jeg syns er himmelropende galt og går ut over andre.

Og så kan vi gjerne slutte å bruke 'Karen' om kjipinger.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-24, 10:14   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg sier fra hvis det er noe jeg syns er himmelropende galt og går ut over andre.

Og så kan vi gjerne slutte å bruke 'Karen' om kjipinger.

Og dette er jeg helt enig i, så vi kan jo starte med å si fra om det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no