Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #02

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-24, 00:26   #561
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.031
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvilken? Klarte ikke helt å orientere meg i dag.

Er det flere gullsmeder der? Den jeg snakker om er nesten over Heftye, litt mot Oslo S.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 00:08   #562
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.838
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Angående vipps ran, om du blir tvunget til å sende penger til noen på vipps, kan en ikke da finne ut hvem du har sendt penger til? Spore transaksjonen?

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I dag, 00:27   #563
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg lurer på om noen har lest Hedvig Montgomerys siste i A-magasinet og kan gi meg the gist.

Jeg har snakket om det temaet i flere år for jeg er altså en av dem som er helt utslitt av all informasjonen, alle appene, alle valgene, man må ta på vegne av sine barn. Det er alt for mye. Utover at det er en personlig energityv ender vi,, i mine øyne, i økt foreldrekontroll over de allerede veldig organiserte livet til barna våre. Det har vært en markant økning bare siden min eldste begynte i 1. klasse (2014) og frem til nå med min yngste på 3. trinn Og jeg har lenge tenkt at dette ikke er sunt for barn eller foreldre.

Men vil gjerne høre hva Hedvig har å si.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no