|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
15-05-24, 12:54 | #1 |
can-jur
|
Fly innenriks fra Gardemoen i morgenMå sjekke inn bagasje og kan ikke sjekke inn på nett
15-05-24, 12:58 | #2 |
flisespikker
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgenGardermoen skriver at de fleste flyselskapene sier minst 1 time før avgang. Jeg ville regnet ekstra god tid siden det er langhelg, i alle fall 1,5 time. Og når jeg reiser med tog, legger jeg på en avgang (altså tar ett tog før jeg må), i tilfelle det blir trøbbel med toget.
15-05-24, 13:00 | #3 |
can-jur
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgenSenest kl 17 da. Jeg er ikke veldig rutinert så om det er kaos der (noe jeg mistenker) så trenger jeg litt ekstra tid.
15-05-24, 14:00 | #4 |
kamerat
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgenOg så er det lurt å sjekke om alt er i orden med togtrafikken på Gardermobanen et par timer før du skal dra. Det er faktisk ganske ofte problemer (typisk med signalanlegget eller jordfeil), og alternative transportmidler tar lengre tid og blir fort veldig presset om flytoget svikter.
15-05-24, 14:34 | #5 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgen
Happening as we speak. Denne gangen var det markbrann ved sporet, tror jeg.
15-05-24, 15:27 | #6 |
Kjernesnill
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgenGressbrann i dag, og stadig vekk signalfeil mellom Oslo S og Gardermoen, det er et langt strekk. Hvis du skal være på Gardermoen 17 havner du ganske midt i rushet fra Oslo S (mye folk rundt 16), beregn å ta en tidligere avgang enn du tror.
15-05-24, 17:24 | #7 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgenDet var buss for tog sist lørdag, så de mange utlendingene som jeg hadde kontakt med fikk plutselig hast med å komme seg på flyplassen. |
15-05-24, 18:46 | #8 |
can-jur
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgenJeg har sikra meg bilskyss i bakhånd. Og og det finnes et senere alternativ. Med tog.
16-05-24, 17:54 | #9 |
can-jur
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgenVeldig greit å møte i god tid. Flyr med et bitte lite selskap og måtte kjøpe en kolli til. Og det tok tid.
16-05-24, 18:29 | #10 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
Sv: Fly innenriks fra Gardemoen i morgenGod tur!