Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Teksting av videoer

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-24, 07:40   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.077
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Teksting av videoer

Jeg og flere andre har spilt inn noen videoer i forbindelse med en slags "kampanje" vi er med i for en organisasjon. De er spilt inn av oss selv med mobil som en slags selfievideo (ja, det var utrolig kleint å gjøre), og så har vi jo ikke tenkt langt og ikke tekstet dem. Jeg fant ut at jeg kunne tekste min på YouTube Studio og gjorde det (også kleint, høre på egen stemme osv), men da får jeg jo for pokker ikke lastet den ned igjen til PC og opp i Box som er delingstjenesten vi bruker. Har noen tips til enkel programvare jeg kan bruke til å tekste disse videoene uten å måtte publisere på YouTube? Eventuelt hvordan jeg laster ned videoer fra YouTube på en minst mulig ulovlig måte? Det er jo min egen video, jeg vil bare ha den tekstet.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-24, 08:09   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teksting av videoer

Du kan laste ned tekstfila fra YouTube. Søk på how to Download srt-file from YouTube. Siden du allerede har laget teksten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-24, 12:57   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.077
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teksting av videoer

Ah, og så legge den på filmen jeg allerede har? Takk! Tester det!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-24, 13:09   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teksting av videoer

Tror du kan gjøre det gratis med Adobe, hvis du ikke får til YouTube:

https://www.adobe.com/express/feature/video/add-caption

(Jeg har firmakonto, så ikke 100% sikker på hva som er gratis og ikke)

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-24, 20:50   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.077
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teksting av videoer

Fikk lastet opp i Adobe og den tekster, men helt utrolig mye feil. Så da må jeg gjøre hele jobben en gang til. Tekstfilen får jeg lastet ned, men den dekker hele skjermen når jeg legger den til filmen, så må prøve litt andre greier tror jeg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no