Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-24, 10:26   #181
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.125
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

For en tragisk sak. Jeg mister helt troen på menneskeheten av de kommentarfeltene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 21:13   #182
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.357
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

https://www.aftenposten.no/norge/i/d...fLgLY0zT9rN6Ag

Plussak, men det står en del før den blir låst.
Jeg fikk lest hele og det er veldig drøyt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 21:29   #183
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.255
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

https://www.aftenposten.no/norge/i/d...fLgLY0zT9rN6Ag

Plussak, men det står en del før den blir låst.
Jeg fikk lest hele og det er veldig drøyt.

Drøyt, men jeg er på ingen måte overrasket. Men jeg kjenner på mange følelser når det gjelder mor Tone og mest av alt avsky. Selv om hun nok er et offer, hun også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 21:53   #184
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Drøyt, men jeg er på ingen måte overrasket. Men jeg kjenner på mange følelser når det gjelder mor Tone og mest av alt avsky. Selv om hun nok er et offer, hun også.

Ja, jeg kjenner på det samme. Jeg syns ikke det kan unnskyldes, for hun har jo ikke bare ikke grepet inn, i følge dette har hun mer eller mindre støttet faren i oppførselen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 21:58   #185
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.255
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

«Ikke så hardt», når far tar kvelertak og kaster sønnen veggimellom. Jeg har ikke ord, rett og slett. Sviket til mor er minst like ille som volden fra far, eller kanskje til og med verre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 22:23   #186
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.461
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Tungt å lese. Moren er nok et offer, hun også, men stilles i et svært dårlig lys, noe jeg skjønner godt med tanke på beskrivelsene av situasjoner.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 22:26   #187
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.357
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Kjempetungt å lese, det er verre enn jeg så for meg faktisk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 22:30   #188
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.043
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Det er jo bekymringsverdig at det fortsatt bor et barn der.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 22:37   #189
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.020
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Vel. Som sagt. Det skal en del til før man orker å gå til det steget å bryte med (opphøyde) foreldre. Og enda mer til for å orke å stå i dritten man får etterpå. Jeg føler man sier om og om igjen at det skal mye til. Men folk tror det ikke. Og noen ting må man nesten tro på først, for å se det.

Og igjen: Det er skammelig at Narve Gilje Nordås fortsetter å ha Gjert som trener, og insisterer på å gjøre ham til noe Jakob stadig konfronteres med. Det står respekt av Jakobs måte å håndtere dette på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 22:39   #190
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.397
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Niobe

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 22:49   #191
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.256
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Mye av dette var ikke nytt for meg, og jeg er glad for at det kommer fram. Det er bare helt jævlig, og jeg håper at Gjert-tilhengerne snart holder kjeft v

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 22:52   #192
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.020
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mye av dette var ikke nytt for meg, og jeg er glad for at det kommer fram. Det er bare helt jævlig, og jeg håper at Gjert-tilhengerne snart holder kjeft v

Man kan saktens håpe. Jeg vet ikke om jeg har troen lenger. Folk…

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 23:11   #193
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.256
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Man kan saktens håpe. Jeg vet ikke om jeg har troen lenger. Folk…

Ja sant… Ser iallfall at Tone har fått massevis av gratulasjoner og støtte på insta i dag ifbm bryllupsdagen. (Nei, jeg følger henne ikke, ble fortalt det og hun har åpen profil.)

Og apropos Tone: Jeg er helt enig med de som skriver om at det sviket nesten er større. Samtidig kan det jo være hun holdes i et jerngrep, og at det nok er umulig å sette seg inn i uten å ha opplevd det. For meg er det ufattelig, men jeg aner ikke hvs slags mekanismer som slår inn hjemme hos dem. Så dette er bare generelle spekulasjoner fra min side, dette vet jeg ingenting om.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 23:15   #194
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.008
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Jeg tenker at Tone må ha det fælt - og at hun er offer for det samme som ungene. Mulig jeg unnskylder henne, men jeg tenker at du skal være ganske under hælen på noen for å IKKE forsvare ungene dine når de utsettes for slik. Hun burde ta affære og stå opp for ungene. Men det kan hende det koster henne alt for mye.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 23:16   #195
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.256
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg tenker at Tone må ha det fælt - og at hun er offer for det samme som ungene. Mulig jeg unnskylder henne, men jeg tenker at du skal være ganske under hælen på noen for å IKKE forsvare ungene dine når de utsettes for slik. Hun burde ta affære og stå opp for ungene. Men det kan hende det koster henne alt for mye.

Ja, det er min tanke også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 23:19   #196
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.020
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Jeg kan forstå at man lever i noe, tåler det, og blir blind for det. Og mister evnen til å være den som bryter ut. Men at man fremdeles tier, når barna omsider våger å si i fra, det synes jeg er vanskeligere å forstå. Da hadde man et valg, i mye større grad.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 23:52   #197
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.008
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kan forstå at man lever i noe, tåler det, og blir blind for det. Og mister evnen til å være den som bryter ut. Men at man fremdeles tier, når barna omsider våger å si i fra, det synes jeg er vanskeligere å forstå. Da hadde man et valg, i mye større grad.

Det er jeg også enig i. Jeg er forundret over at ungene står i dette uten støtte fra henne nå. Jeg er sikker på at de snakker sant. Har de fortsatt hjemmeboende barn?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-24, 00:05   #198
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 663
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Hun burde støttet barna sine da de brøt ut om ikke før. Hun er en godt voksen kvinne som har drevet egen bedrift i mange år, og som har vært med på å tjene gode penger på barna sine. Å se på kan ikke unnskyldes, kanskje er det noe i det at 'like barn leker best' ...
Når det er sagt er 10 år for kort frist. Dette er saker som skal bearbeides og som er vanskelig å stå frem med. Ikke minst fordi det ofte involverer en hel familie, ikke bare en selv og voldsutøver.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-24, 00:11   #199
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.020
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Foreldelsesfristen på ti år, er et hån mot ofre og alt man vet om hvor lang tid det tar å bryte ut og stå frem.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-24, 00:20   #200
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.357
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det er jeg også enig i. Jeg er forundret over at ungene står i dette uten støtte fra henne nå. Jeg er sikker på at de snakker sant. Har de fortsatt hjemmeboende barn?

Ja, de har en sønn som har fornavn på W. Jeg vet ikke hvor gammel han har blitt nå. Jeg mener han ble født i serien?

Bor de i Spania nå, de tre?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no