|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestille rengjøring, har noen spørsmålVi bygget ny hytte for ett år siden og vasket det selv før innflytting. Masse jobb, tok oss mange timer(og vi var flere personer). Byggstøvet er så finkornet og vi måtte blant annet tørke over alle tak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Bestille rengjøring, har noen spørsmålHuset til min bror da det var nytt ble ven vasket fire ganger før det var innflyttingsklart, pga byggestøv.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Bestille rengjøring, har noen spørsmålOk, jeg hører dere sier det. Jeg skal ta en ekstra titt senere i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Bestille rengjøring, har noen spørsmålKanskje de har vasket bedre hos dere enn de gjorde hos oss? Men vi flyttet tilbake på høsten, og i dårlig lys var det ikke alt byggestøvet vi kunne se, men vi kunne kjenne det.
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Bestille rengjøring, har noen spørsmålDe har ikke vasket noe, de er ikke ferdige ennå. Men vi er jo innom nesten daglig, så vi har jo sett underveis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Bestille rengjøring, har noen spørsmålJeg syns det var dyrt. Byggstøv er noe herk å få fjernet, det tar ofte tid for det faller ned, men det er stor forskjell å vaske et helt nytt hus sammenlignet med et eldre med mer "inngrodd" skitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Bestille rengjøring, har noen spørsmål
Jeg har ikke fått noe pristilbud ennå. Vet heller ikke hvilket firma jeg evt vil bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|