|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
08-02-24, 10:43 | #41 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale én?Jeg sverger fremdeles til Woll når det kommer til stekepanner. Jeg synes de lever veldig mye lenger enn alle andre, og er gode å bruke. Vi vasker dem ikke i oppvaskmaskin, men med slippbelegget, så går det veldig fort å rengjøre med zalo.
08-02-24, 12:35 | #42 |
can-jur
|
Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale én?Jeg bruker bare jernpanner. Alle kjøpt på loppemarked faktisk.
08-02-24, 13:13 | #43 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
|
Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale én?
08-02-24, 13:51 | #44 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
|
Hva slags merke er det?
08-02-24, 17:03 | #45 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
|
08-02-24, 17:16 | #46 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale én?Vi har hatt mye drit oppigjennom som det setter seg fast i så kjøpte 2 stk ikea 365+ og de har vært helt fantastiske så har ikke trengt å bytte de ut på årevis.
08-02-24, 19:20 | #48 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
|
Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale en?Leste et intervju med en av disse stjernekokkene for noen år siden. Han sa at stekepanne var en bruksgjenstand som man bare kunne bruke opp og bytte og like gjerne kjøpe noe billig som IKEA. Føltes litt nedtur da fordi man hadde «investert» men nå bruker vi IKEA. |
08-02-24, 22:53 | #49 |
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale en?Vi har steikepanne og en aluminiumspanne fra Woll. Vi fikk den i julegave, så har ikke hatt den så lenge, men den er virkelig god. Den er innmari dyr - og jeg tør ikke håpe på at den holder seg i all evighet, men håper den varer lenger enn tefal sine panner da.
13-02-24, 09:10 | #50 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale en?Vi har Woll, en jernpanne fra Le Creuset og en i stål fra Kitchen Aid. Endelig føler jeg at vi har kommet i mål. Vi prøver å bruke jern- og stålpannen så mye som mulig og det brenner sjelden fast. |
13-02-24, 19:32 | #51 |
Protonterapeut
|
Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale en?Jeg har fortsatt Tefal, men de har blitt byttet ut. (Har Ingenio med avtagbart håndtak).