|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
26-12-23, 11:08 | #1 |
Librocubicularist
|
Endre passord utan gammalt passord?Eg kom i skade for å trykke på lagre feil passord i safari, etter å har reinska cookies. Så eg kjem bare inn på FP i Chrome på macen nå. Viss eg prøver å endre passord, får eg opp at eg må skrive det gamle passordet først og då er eg jo like langt ... Kan eg få hjelp av ein admin til å nullstille?
26-12-23, 13:54 | #2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
|
Sv: Endre passord utan gammalt passord?Hvis passordet er lagret i chrome kan du finne det hvis du går inn på innstillinger i nettleseren.
26-12-23, 16:27 | #3 |
flisespikker
|
Sv: Endre passord utan gammalt passord?Jeg har tatt kontakt med nokon direkte. (Generelt tips: det er lettere for meg, eller andre i ledelsen, å få med meg spørsmål hvis man sender PM; ingen av oss leser alle trådene her.)
26-12-23, 16:37 | #4 |
can-jur
|
Sv: Endre passord utan gammalt passord?Resett funksjonen virker ikke. Jeg fikk nytt passord av HP
26-12-23, 16:41 | #5 |
Librocubicularist
|
Sv: Endre passord utan gammalt passord?Takk for hjelpa Skilpadda! Nå kjem eg meg inn frå mobilen.
26-12-23, 20:15 | #7 |
Librocubicularist
|
Sv: Endre passord utan gammalt passord?
Send pm til skilpadda!
26-12-23, 20:22 | #8 |
Introvert textrovert
|
Sv: Endre passord utan gammalt passord?Hehe, du mener til Milfrid. Jeg skal sende henne en melding på messenger, vi har snakket om hennes manglende passord der.
26-12-23, 20:29 | #9 |
Shake it out!
|
Sv: Endre passord utan gammalt passord?
Jeg bruker crome nå. Passordet har jeg klart å finne, men i Explorer får jeg bare opp feilmelding når jeg trykker «nyeste innlegg».