|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#901 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Besøkte kjæresten og ble til i dag. Godt etter ei slitsom forrige uke.
#902 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Bare å lese om dette gjorde meg glad.
#903 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fantastisk langhelg i Jotunheimen, har blitt solbrent, fått myggstikk, har bada i Gjende og gått et par lange og fantastiske turer i godt lag. Lever lenge på denne helga! Sist redigert av Galathea : 12-09-23 kl 08:42. |
![]() |
![]() |
#904 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Lillesøster som i dag har vært med i valglokalet, hun var på naturfagsrommet med de andre på basen, de har lagd perm med skolearbeid (!!!!!!) og hun synes det er fint.
![]() |
#905 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
#906 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Mannen min som var så varm, klok og støttande då eg lufta noko som eg tenkjer mykje på og bekymrar meg litt for.
#907 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
#909 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Verdens beste valgvake hjemme i sofaen med to store unger som var skravla og skikkelig koste seg.
![]() |
#910 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Utsatt tannlegetimen. |
![]() |
![]() |
#911 |
Tittel og tittel....
|
Jeg tipper du mistenker rett.
#912 |
Semiaktiv
Jeg hadde også hyggelig valgvake med den ene tenåringen min (den andre spilte fotballkamp i nabokommunen, og gikk rett i seng da han kom hjem). Det var også hyggelig å gå og stemme sammen tidligere på ettermiddagen. Vi feiret med is etterpå.
#913 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Ledig plass på kulturskolen, så da får Lillesøster starte på gitar, i liten gruppe. <3
![]() |
#914 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg blir glad av denne tråden!
#915 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15En særdeles hyggelig langhelg i den engelske pendlerleiligheten med begge døtrene, for aller første gang kom begge reisende alene og hver for seg hhv. fra Edinburgh og Oslo. Så store!
#916 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Var med eldstemann til dyrlegen i dag med voffen. Han er snart 12 år og en ganmel mann, og eldstemann var redd han er syk. Han har noen kuler hun mistenker var kreft, og han hyler noen ganger når de kommer bort i ham. Søndag hadde de lekt, han ble dyttet i, hadde hylskreket og gjemt seg under sengen etterpå. Eldstemann var redd han var dødssyk.
#917 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Denne tråden piffet opp humøret etter valgnederlaget. Dessuten fikk jeg en veldig god nyhet på morningen/formiddagen. Så god at jeg grein noen gledestårer. Hurra for det norske helsevesenet. |
![]() |
![]() |
#919 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15En tur opp på Ulriken like før solnedgang, ingen regn på turen, og jeg brukte et par minutter kortere tid enn tidligere i sommer, i tillegg skulle jeg klart å spa på mer om en isbjørn var bak meg. :shallow:. |
![]() |
![]() |
#920 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det var i går, men må dele det likevel. For jeg så Storebror spille fotballkamp, og han har blitt veldig mye bedre siden han begynte i mai. Det var stas! Men det som var enda mer stas var å se støtten han fikk, både av laget sitt og av eldre ungdom som kom for å se på. De som spiller på A-laget og er store forbilder for min fyr, de kom bort til meg for å hilse på meg og rose ham. Selv om han er så dårlig at til og med jeg, som ikke kan noe om fotball, ser at han er dårlig. Han er redd for ballen og redd for taklinger, men folka rundt ham heier ham frem likevel.
![]() |
|
|