Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-23, 10:56   #901
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15

Besøkte kjæresten og ble til i dag. Godt etter ei slitsom forrige uke.

Gammel 11-09-23, 12:11   #902
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Alenetid på hytta til foreldrene mine. Natur, tur, bær, sopp, bading, slappeav, litt mye vin. Helt fint.

Bare å lese om dette gjorde meg glad.

Spørs om sommeren er over for i år? Alt kan vel skje i årets sommer..

Gammel 11-09-23, 13:11   #903
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk langhelg i Jotunheimen, har blitt solbrent, fått myggstikk, har bada i Gjende og gått et par lange og fantastiske turer i godt lag. Lever lenge på denne helga!

Sist redigert av Galathea : 12-09-23 kl 08:42.
Galathea er ikke aktiv  
Gammel 11-09-23, 16:55   #904
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Lillesøster som i dag har vært med i valglokalet, hun var på naturfagsrommet med de andre på basen, de har lagd perm med skolearbeid (!!!!!!) og hun synes det er fint.

Og det toppet seg da hun ville begynne på kulturskolen igjen, "for æ trur de e lurt med lita gruppe først mamma, da kain det bli ænklar å gå i klassen også!"

Jeg begynte nesten å grine da hun sa det.

Vi er på vei opp. Og jeg har tenkt å NYTE det. Om det varer en time, en uke eller en dag, det er ikke så nøye.

(og søknad til kulturskolen er sendt, og en mail om det i det hele tatt er ledig på gitar. Og jeg har ikke tenkt å gi meg med det første)

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 11-09-23, 17:12   #905
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 11-09-23, 17:16   #906
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Mannen min som var så varm, klok og støttande då eg lufta noko som eg tenkjer mykje på og bekymrar meg litt for.

Gammel 11-09-23, 17:31   #907
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Lillesøster som i dag har vært med i valglokalet, hun var på naturfagsrommet med de andre på basen, de har lagd perm med skolearbeid (!!!!!!) og hun synes det er fint.

Og det toppet seg da hun ville begynne på kulturskolen igjen, "for æ trur de e lurt med lita gruppe først mamma, da kain det bli ænklar å gå i klassen også!"

Jeg begynte nesten å grine da hun sa det.

Vi er på vei opp. Og jeg har tenkt å NYTE det. Om det varer en time, en uke eller en dag, det er ikke så nøye.

(og søknad til kulturskolen er sendt, og en mail om det i det hele tatt er ledig på gitar. Og jeg har ikke tenkt å gi meg med det første)

Gammel 11-09-23, 18:14   #908
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Her var det mye fint!

Depresjonsfri dag her, det liker jeg.

Gammel 12-09-23, 07:31   #909
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdens beste valgvake hjemme i sofaen med to store unger som var skravla og skikkelig koste seg.

Det skjer nesten aldri at de begge sitter der sammen med meg over mange timer, men det skjedde i går og det var så vanvittig trivelig. De skravla så fælt at det egentlig var lite vi fikk med oss fra valgsendinga, men det var det verdt. Begge fulgte forsåvidt med på hver sin telefon med resultater rundt omkring, og jeg fikk inntrykk av å ha to riktig så oppegående unger. Og knerten videreførte sin fars tradisjon med å servere quesedillas når det begynte å bli seint.

Tenåringer ass.

Gammel 12-09-23, 08:17   #910
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Utsatt tannlegetimen.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 12-09-23, 08:35   #911
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg mistenker at jeg hørte en kvitrende og morgenfrisk FP-er på radioen nå på morgenkvisten, og jeg ble helt.... Det er En Jeg Kjenner.

Jeg tipper du mistenker rett.

Gammel 12-09-23, 08:41   #912
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Verdens beste valgvake hjemme i sofaen med to store unger som var skravla og skikkelig koste seg.

Det skjer nesten aldri at de begge sitter der sammen med meg over mange timer, men det skjedde i går og det var så vanvittig trivelig. De skravla så fælt at det egentlig var lite vi fikk med oss fra valgsendinga, men det var det verdt. Begge fulgte forsåvidt med på hver sin telefon med resultater rundt omkring, og jeg fikk inntrykk av å ha to riktig så oppegående unger. Og knerten videreførte sin fars tradisjon med å servere quesedillas når det begynte å bli seint.

Tenåringer ass.

Jeg hadde også hyggelig valgvake med den ene tenåringen min (den andre spilte fotballkamp i nabokommunen, og gikk rett i seng da han kom hjem). Det var også hyggelig å gå og stemme sammen tidligere på ettermiddagen. Vi feiret med is etterpå.

Gammel 12-09-23, 11:05   #913
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Ledig plass på kulturskolen, så da får Lillesøster starte på gitar, i liten gruppe. <3

Får vite mer i morgen, rektor på kulturskolen er nok ganske oppslukt av valg i dag, haha.

Men, det lyser opp, ettersom vi ikke kom lenger enn utenfor døra på skolen i dag. Men det er helt greit, vi må regne med noen nedturer. Og hun kom jo helt til utenfor skolen!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 12-09-23, 13:23   #914
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir glad av denne tråden!

Og så blir jeg glad for at jeg er ferdig med å holde et møte/opplæring som jeg har gruet meg veldig til. Selv syns jeg det var helt grusomt, men jeg fikk så mange hyggelige tilbakemeldinger etterpå at jeg endte opp med å sitte og hulke på kontoret. Deilig å være ferdig!

Gammel 12-09-23, 13:57   #915
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En særdeles hyggelig langhelg i den engelske pendlerleiligheten med begge døtrene, for aller første gang kom begge reisende alene og hver for seg hhv. fra Edinburgh og Oslo. Så store!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-09-23, 14:07   #916
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var med eldstemann til dyrlegen i dag med voffen. Han er snart 12 år og en ganmel mann, og eldstemann var redd han er syk. Han har noen kuler hun mistenker var kreft, og han hyler noen ganger når de kommer bort i ham. Søndag hadde de lekt, han ble dyttet i, hadde hylskreket og gjemt seg under sengen etterpå. Eldstemann var redd han var dødssyk.

Så sier dyrlegen at han bare er en gammel mann med vond rygg! Han spiser godt, elsker turer og virker blid og fornøyd. Hjerte, lunger og alt hørtes fint ut, kulene er fettkuler og han har overraskende godt syn for alderen. Hun fikk resept på smertestillende for ryggen, og beskjed om at han er en sprek, gammel mann som nok kan nyte livet lenge enda.

Gammel 12-09-23, 19:07   #917
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden piffet opp humøret etter valgnederlaget. Dessuten fikk jeg en veldig god nyhet på morningen/formiddagen. Så god at jeg grein noen gledestårer. Hurra for det norske helsevesenet.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-09-23, 20:04   #918
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hurra for det norske helsevesenet.

Gammel 12-09-23, 21:28   #919
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

En tur opp på Ulriken like før solnedgang, ingen regn på turen, og jeg brukte et par minutter kortere tid enn tidligere i sommer, i tillegg skulle jeg klart å spa på mer om en isbjørn var bak meg. :shallow:.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 13-09-23, 09:35   #920
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var i går, men må dele det likevel. For jeg så Storebror spille fotballkamp, og han har blitt veldig mye bedre siden han begynte i mai. Det var stas! Men det som var enda mer stas var å se støtten han fikk, både av laget sitt og av eldre ungdom som kom for å se på. De som spiller på A-laget og er store forbilder for min fyr, de kom bort til meg for å hilse på meg og rose ham. Selv om han er så dårlig at til og med jeg, som ikke kan noe om fotball, ser at han er dårlig. Han er redd for ballen og redd for taklinger, men folka rundt ham heier ham frem likevel.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.