Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nine pine - erfaring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-23, 13:28   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nine pine - erfaring

jeg har også fått min siste bukse, grå denne gangen. Litt lysere grå enn jeg hadde håpet, men ok. Denne ble i str. M og lengden long (tror jeg det var). Sitter snasent over stumpen, noe jeg har lite av og er ellers vid hele veien, jeg har ikke hofter og lår og snakke om.

Jeg har også fått to t-skjorter derfor og jeg har bare prøvd den ene, og det var litt grovere kvalitet enn jeg håpet (en off-white sak). og av en eller annen grunn har jeg feilbestilt størrelse i en lyseblå genser! Jeg har bestilt XXS!!! Så den kan noen kjøpe til 500 kroner om de vil ... Må vel sende den i retur hvis ikke, men var ikke det litt pes med retur dit? Må få tilsendt lapp eller noe? jeg har returnert en treningssinglet der før en gang.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 13:40   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes også Asana-buksene var litt for trening i stoffet, og ikke passet helt til jobbruk.

Gammel 07-09-23, 17:06   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg synes også Asana-buksene var litt for trening i stoffet, og ikke passet helt til jobbruk.

De selges og markedsføres som treningstøy, så det er naturlig tenker jeg. Så er det litt opp til hva man selv definerer som jobbklær.
Jeg har brukt min på jobb, men den brukes aller mest som joggebukse her hjemme. Og den skjemmer meg overhodet ikke ut om jeg går ut blant folk med den.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-23, 20:28   #4
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

De selges og markedsføres som treningstøy, så det er naturlig tenker jeg. Så er det litt opp til hva man selv definerer som jobbklær.
Jeg har brukt min på jobb, men den brukes aller mest som joggebukse her hjemme. Og den skjemmer meg overhodet ikke ut om jeg går ut blant folk med den.

Nja, jeg er ikke helt enig i at det utelukkende markedsføres som treningstøy: «These peach soft "wear-for-everything" pants are tailor-inspired trousers re-imagined with all the comforts of activewear. They are designed with discrete zip pockets, a relaxed & straight fit, a high centrefold waist and using a soft brushed activewear knit. They're ideal for everyday casual outfits, work, dance, travel and lounging.»

Men jeg er egentlig enig med Tjorven at det er mer linningen (og for min del også smekken og lommene), som gjør at jeg ikke får dressbukse-feelingen. Stoffet kunne nok funka i seg selv. For all del, det er behagelige bukser og jeg har brukt dem en del, men føler meg ikke helt kledd nok til jobb.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.