Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-23, 13:54   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg skulle gjerne snakket mer om det, men blir litt rart uten å få med innleggene her, siden det bygger på det.

For å holde meg til trådtema så kan jeg gruffe litt over at jeg har fått nye og uvante evner til prokrastinering, og det passer så dårlig!

Ser den, ja, gafling hadde vært fint

Jeg jeg har bare FORTSATT gode evner til prokastinering jeg.

Det er en grunn til at jeg i dag strøk det øverste punktet på to do lista for uka. Og tok tak i det andre. Og fortsatt har utsatt å følge opp det tredje (altså, jeg sendte en mail forrige uke, jeg bør bare purre snart...)

Jeg har gjort mye annet lenge NEDE på to do lista mi da, i det minste
til mitt forsvar er den heller ikke organisert helt i prioritert rekkefølge etter deadline, men likevel...

På hjemmebane prokastinerer jeg husarbeidet så ekstremt, og om en uke har eldstemann bursdag så vi fr gjester, så jeg bare MÅ ta det nå i helgen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.