![]() |
#321 |
Unik
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Blei sjuk midt under ferieturen vår, så den blei ein smule amputert. Kjørte opp frå Danmark, gjennom Sverige på rein vilje og stahet. Parkerte til slutt i Hokksund for nokre dagar. Prøvde å få tak i legekontoret på mandagen. Ringte og venta gjennom heile telefontida deira. Kom ikkje gjennom. Så sendte til slutt ei melding og ba om antibiotika der. I dag fekk eg det.
#324 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #15Når jeg betaler for at HeltHjem skal sende pakken hjem, og de sender SMS om at de leverer den på nærmeste utleveringssted.
#325 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #15 |
![]() |
![]() |
#326 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #15
Ja, hun kan være ordentlig kjip innimellom. Særlig med litt promille, og den var i praksis konstant denne ferien.
![]() |
#327 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Lite tips: når du er på et arrangement der parkeringen foregår etter sardin i boks-prinsippet, og du står forrerst i en av de to rekkene som sperrer for alle som står parkert med snuten inn i nevnte rekker - da kan du godt gasse litt på ut fra arrangementet. Du trenger ikke komme aller, aller, aller sist. Begge de to forreste bilene.
#328 |
Introvert optimist
|
Det minner meg om da jeg flyttet og meldte flyttingen på riktig vis over alt, inklusive hos Telenor. Nær et år seinere virket ikke telefonen lenger. Den var blitt stengt fordi jeg ikke hadde betalt en regning. Regningen var sendt til gammel adresse og ikke videresendt og de ante ikke hvor jeg bodde. Ingen av dem på kundeservice så ironien i at adressen min var lett å finne, den stod i telefonkatalogen ...
#329 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Er det lov å gruffe over hvor dyrt det er å dø i dette landet? Vi har hatt dødsfall i nær familie, og jeg synes prisene på bisettelse/begravelse er hinsides. Vi har heldigvis mulighet til å velge det vi ønsker for avdøde, men ut fra prislisten tror jeg veldig mange ikke har mulighet til det samme. |
![]() |
![]() |
#330 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Det er lov, 007. Det er helt vanvittig. Og rein utnytting. Ingen har lyst til å fremstå som kjip eller gnien i forbindelse med dødsfall, så begravelsesbyråene kan skrive med gaffel. I situasjonen vil man jo bare at det skal gå greit å få gjennomført og få det overstått. Ingen går vel ut og ber om pristilbud fra flere byråer. Og det vet de.
#331 |
frakoblet
|
![]() Sv: Gruffetråd #15I dag er jeg litt irritert på Telenor som er frekke nok til å sende meg e-faktura for onlinemailen som har vært gratis hittil. Hadde gladelig betalt dersom de hadde klart å hindre spam, men det har jo søren meg eksplodert i det siste. Ti spammail om dagen? Det gidder jeg ikke betale for, jeg bruker den bare som en ekstrakonto uansett.
#332 |
Introvert optimist
|
Jeg skulle ønske jeg kunne det. Det har vært hoved-e-posten i 24 år og er registrert absolutt over alt! Så selv med en million spam-meldinger daglig vet jeg ikke om jeg orker jobben.
#333 |
frakoblet
|
Ugh. Forståelig.
#334 |
Drømmer
|
Enig, det er helt vanvittige priser. Ble sjokkert da vi gravla svigerfar i fjor. |
![]() |
![]() |
#336 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråd #15Begynte å bruke Gmail for noen/mange år siden, deilig spamfritt, og sjekket jevnlig online-adressen min og hadde noen brukernavn/passord på den eposten. Plutselig var eposten stengt fordi jeg ikke hadde brukt den, dvs sendt e-post fra den, selv om jeg jevnlig logga inn og sletta dritt. Ble ganske sur for det. |
![]() |
![]() |
#337 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Jeg føler med deg, dødsfall er skikkelig dyrt
#338 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråd #15Kondolerer, 007
#339 |
can-jur
|
Dette er utfordringen min også. Men jeg er jammen usikker altså. 9/10 er spam. Mulig det er verd jobben med å bytte.
![]() |
#340 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Samme her.
|
|