Sv: Gruffetråd #15
Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.
Kaija, det der hadde gjort meg så forbanna! Gjør han det samme med bror din (hvis du har en) når han skal rygge ned? Eller andre menn? Hvis nei, hvorfor ikke, hadde jeg spurt om. Eventuelt hvis han har bodd der "bestandig", sto det noen og dirigerte han da han var på din alder?
Sorry, ble litt engasjert. 
Blir litt glad at noen blir "medsinna", for da var det liksom grunn til å ha blitt sint. Han ville nok ikke maret slik på broren min rundt kjørig, men han kan terge på seg en stein, og mr.bedreviter har f.eks. fått totalforbud mot å "bidra" med fiksing, oppussing og annet som trengs å gjøres hos bror. Det blir alltid samme nedlatende "jeg vet best, og du vet ingenting-spetakkel". -Dette har ikke du forutsetninger til å forstå, er helt normalt for ham å si. Både bror og jeg har måttet regelrett vise ham hvor utgangsdøra er, og har sagt fra om at i våre hjem gjelder våre regler for omgang, og at oppførselen hans ikke er godtatt.
Fysjom, her kom en hel flodbølge.
Mamma ringte for å "ordne opp" og beklage for hvordan DE hadde holdt på i dag. Men faren min tror jeg ikke har sagt unnskyld til noen av oss noen gang. Tror ikke han har evne til å se at han tramper på folk. 
|