|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har en helt fantastisk kollega! Når det røyner på, så heier, prepper og støtter hun. Faglig sett er vi ikke alltid enige i utgangspunktet, men vi diskuterer oss til felles enighet. Sånne folk er så bra!
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Du er jammen heldig, Tjorven. |
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Denne tråden
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15En liten rundtur på den sørlige delen av Korfu. Vi var først i en liten fjellandsby, Klomos, hvor jeg fikk tak i et lite hus og en sleiv uten rett, ekkelt, vondt håndtak. Dessuten så kunne vi se langt og lenger enn langt fra et par utsiktspunkter. Det er varmt i dag, så jeg et glad vi ikke dro ned et par uker senere. Naboen, husvertens bror, stakk nettopp innom med en halv kjempestor vannmelon. Den gjorde godt i varmen. |
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg følte meg som litt av en taktikker i dag. Jeg ble bedt om å holde et innlegg på et møte. Normalt sett liker jeg å snakke, men akkurat denne gangen kjente jeg at den assisterende prosjektleder godt kunne få prøve seg. Dermed spurte jeg om han kunne tenke seg å gjøre det isteden. Så i dag satt jeg og hørte på at noen presenterte mitt prosjekt ... på en kjempebra, men helt annen måte enn jeg selv ville valgt. Og så kunne jeg gi ham masse skryt etterpå og se at han vokste noe innmari. Jeg følte virkelig at det var en vinn-vinn.
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15En vanvittig blueskonsert i hørevidde fra terrassen hvor jeg sitter i sola med en kald pils. Pianosoloene!
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Siste ordinære undervisningsøkt for i år.
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Grilling på balkongen i nydelig sol.
|
|
#9 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Programmet Svalbard minutt for minutt-et kort gjensyn, og den fantastiske sangen Dele en drøm av Ola Bremnes, som gjorde at jeg fikk lyst til å høre mer på Ola Bremnes, noe jeg sikkert ikke har gjort på over 10 år. Svalbard-så fantastisk!
|
|
#11 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Jeg leste feil, og trodde det sto Bridepride. Så for meg en lang parade med pyntede bruder, og tenkte det måtte være et vakkert syn!
|
|
#12 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det fantastisk nydelige været vi har hatt i det siste og som det ser ut til at vi får beholde lenge.
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jobbet i hagen. Så utrolig mye kjekkere når man er to! Eller tre, Poden var med oss i flere timer i dag og monterte takplater for å tette igjen over terrassen.
|
|
#14 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Nå er det så sent at jeg skriver om i går. Dagen med alle samlet på ferie og i samme hus. Vi har ruslet, spist, badet, pratet, lekt og falt på plass ibhuset vi leier. Denne uka ser ut til å bli knallbra. |
|
|
|
|
#18 |
|
WF: BNBE
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Kjæresten, som på eget initiativ henter minstemann hjemme, sørger for at han får seg litt middag og kjører ham til øvelse før konsert.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #158. klassingen har slitt med venner og det sosiale etter oppstart i ungdomsskolen og hverdagen har vært vanskelig. Men i går dro hun på bytur med 3 klassevenninner, det hadde spist og shoppet og kosa seg i sola, og "holdt på å le seg ihjel" på toget hjem. Hun var blid som ei sol da hun kom hjem og hadde masse å fortelle om dagen, hååååper virkelig dette er begynnelsen på en bedre hverdag for henne. |
|
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Åh så nydelig!