![]() |
#561 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden 13Mammografi har vært smertefullt. Pyse Meisje har tilogmed svimt av
#562 |
superbruker
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Så langt har 2023 kun vært vanskelig. Første januar våkner jeg helt utslått av influensa. Fredag den trettende starter med sterke brystsmerter, kaldsvett og kvalme/brekninger. Gir seg etter en 15-30 min. Kontakter fastlegen. Kommer på time. Han mener det er muskulært. Reprise lørdag morgen men datter min ringer 113. Joda, da har man fått et mindre hjerteinfarkt viser det seg. Så er stent på plass. Jeg får ikke gå ut av sengen enda. Jeg vet at jeg er heldig. Fikk kjapt hjelp og skaden en svært liten. Men nå savner jeg litt ro. Får ikke sove. Har ligget rett ut i hele dag.
#563 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Gruffetråden 13Stor klem til deg, Propella! Vil si det der er langt mer enn bare gruff! Veldig bra at datteren din ringte 113 og veldig bra det har gått fint, men skjønner situasjonen fortsatt er tung å stå i. Håper du snart slipper hjem!
#564 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Oi, Propella! Det var mye. Godt at datteren ringte 113.
![]() |
#565 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden 13Det var ikke bra, Propella. Ønsker deg god bedring, og håper du ikke opplever noe sånt igjen! |
![]() |
![]() |
#566 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Så utrolig skummelt Propella!!
![]() |
#567 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg mener å ha sett en artikkel om at hjerteinfarkt hos kvinner oftere avfeies enn for menn. Noe om at symptomene er litt ulike mellom kjønnene. Det var i så fall mest sannsynlig noe i Scientific American. |
![]() |
![]() |
#568 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gruffetråden 13Så bra at det ble ringt 113. Jeg hadde svake brystsmerter i høst, visste ikke at det evt. kunne være farlig, så jeg tenkte å se det an helt til jeg snakket med en sykepleiervenninne som ba meg komme meg til legen asap. Det endte med at jeg ble innlagt i 8 timer for full sjekk. Det var heldigvis bare noe muskulært som gikk over etter en ukes tid, men brystsmerter SKAL altså undersøkes umiddelbart. Jeg kom forbi allskens køer etc. |
![]() |
![]() |
#570 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråden 13God bedring, Propella
#572 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden 13Så skummelt Propella. Godt at det gikk bra. God bedring |
![]() |
![]() |
#573 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden 13Godt det gikk bra, Propella. God bedring.
#575 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Gruffetråden 13God bedring Propella.
#576 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Gruffetråden 13Oj! Enda godt datteren din ringte 113
![]() |
#578 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden 13
Så skummelt! Overrasket over at ikke legen sendte deg rett på sykehuset med de symptomene egentlig, jeg har lært på førstehjelpskurs at brystsmerter skal undersøkes med tanke på hjerte. Hadde lett stikkende smerter selv i høst, ringte legevakten just in case - gikk beskjed om å komme inn umiddelbart, gikk forbi kø og rett til EKG. Var ikke hjertet men bukspyttkjertelen hos meg, fikk beskjed om at brystsmerter ALLTID skulle tas alvorlig og undersøkes nærmere. Med kvalme og kaldsvette på toppen burde varselklokkene ringt hos legen din.
|
|