Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-22, 19:30   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Temperaturendringen fra kaldt til mildt, tror jeg. Har akkurat vasset gjennom djupsnøen for å slå av kranen til naboen (som er bortreist), og naboen mente i alle fall det var forklaringen. Uten at jeg helt skjønner fysikken i det, men det kan vel ha noe med at kranen vris om når materialet utvider seg mye over kort tid? Uff, nå føler jeg at ingeniørutdanningen min er helt bortkastet!

Hm.. så det har skjedd flere steder altså? Mannen ringte rørleggeren som installerte den, han hadde egentlig ikke tid til å snakke så han skulle ringe tilbake, men han sa at han hadde en teori. Så spent på hva den går ut på, når han ringer tilbake (har ikke ringt enda). Det med temperaturskiftet høres litt rart ut for meg også ja, hvorfor skulle den vris om? Men hva vet vel jeg.

Hvis det er noen trøst så synes jeg ikke ingeniørutdanningen din er bortkastet altså.

Sist redigert av My : 20-12-22 kl 20:01.
My er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.