Det ble stekt torsk i går. I dag er det plutselig tre ekstra barn og en av dem spiser ikke svinekjøtt så da ser det ut til at spaghettimiddagen utsettes enda en dag og det blir pannekaker.
Nada
2,2k innlegg
Lasagne. Men tar en kjapp hverdagsversjon med cottage cheese istedenfor bechamel.
Millen
27k innlegg
Wienerpølser, brød og potetmos. Måtte ha noe som gikk kjapt.
polarjenta
27k innlegg
Spaghetti og hjemmelaget kjøttsaus.
My
33k innlegg
Tray bake med rotgrønnsaker og svinenakke.
Acino
6,1k innlegg
Julepølse, mandelpoteter, surkål, rosenkål og smelta smør.
Strå
13k innlegg
I dag ble det ovnsstekt marinert laks, med ekstra pepper. Tilbehør ble lettkokte grønnsaker, dyttet i en form og ovnsstekt de også, samt ovnsgratinert potetmos med revet parmesan. Jeg brukte bake/stekovnen i vedfyren til oppvarming og gratinering, siden vi uansett fyrte.
Malama
32k innlegg
Tirsdag lagde mannen karbonader. De likte ungene, de var uten laktose siden han tenkte på det (de kjøpte har ofte melk) og alt vel, han bare lagde for mange. Så i går spiste jeg og ungene restene, med resten av potetene varmet på stekepannen sammen med karbonader og pasta siden der var lite potetrester.
I dag aner jeg ikke. To av oss skal møte hos kjeveortopeden kl 17 (ta av strengen. Eldste gleder seg til det) , og svigermor kommer en eller annen gang i løpet av ettermiddagen på førjulsbesøk. Så. Ehh. Mat. Til noen. Her og der.
MI
millact
63k innlegg
Tror det blir rester fra fryser på to av oss. Eldste må fikse noe selv etter jobb.
løve70
21k innlegg
I dag skal vi ut og spise. Forsinket feiring av bursdagen til arvingen 🙂
Millen
27k innlegg
Kyllingfilet, ris, grønnsaker og bretagne saus.
venla
9,4k innlegg
Parmesankylling og ovnsstekte poteter
Millen
27k innlegg
Millen skrev:
Kyllingfilet, ris, grønnsaker og bretagne saus.
Neida, med frafall av folk hjemme til middag bled det pytt I panne og omelett.
Kylling taco idag.
Malama
32k innlegg
taco i dag antar jeg.
Sissel
4,7k innlegg
Biff stroganoff med ris og salat.
My
33k innlegg
Rakfisk med lefse og annet tradisjonelt tilbehør.
venla
9,4k innlegg
Kylling taco kit
Syrinx
12k innlegg
Heime åleine og ender opp med eit kyllinglår krydra med uanstendige mengder frisk rosmarin. Plan a var risotto til, men fasiten blir kokt ris, rosenkål og saus av sjy og fløyte.
løve70
21k innlegg
Jalapeno popper dip (varm) med tortillachips til Snart ferdig :slafs: