Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-22, 17:30   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Seint til festen, men jeg sitter oppe og venter på 17-åringen jeg, ja. Jeg synes det er det ansvarlige å gjøre. Skulle jeg ikke oppdager før neste morgen evt at han ikke kom hjem? Og dette er den greie ungdommen jeg stoler på. Broren var jeg mer skeptisk til. Men han venter jeg ikke på mer, ikke det at han er ute heller da, annet enn å kjøre på Macern på natta.

Her venter vi oppe eller henter. Er ikke hver dag han kommer så sent som 1, men 4 -5 ganger i uken.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 22-06-22, 13:15   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag gruffer jeg veldig over en enkeltperson i mitt liv. Tror jeg skal søke litt avstand der, og sommerferie vil hjelpe på akkurat det.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 22-06-22, 14:24   #3
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg eller mannen satt også alltid oppe og ventet på sønnen vår. Helt til russetiden kom, faktisk. Da hadde jeg på telefonen i tilfelle noe skulle skje og i tillegg visste jeg at de var flere sammen og passet på hverandre. Nå studerer han i utlandet og jeg sover heldigvis godt likevel.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-06-22, 14:39   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg eller mannen satt også alltid oppe og ventet på sønnen vår. Helt til russetiden kom, faktisk. Da hadde jeg på telefonen i tilfelle noe skulle skje og i tillegg visste jeg at de var flere sammen og passet på hverandre. Nå studerer han i utlandet og jeg sover heldigvis godt likevel.

Vi kommer nok til å holde på omtrent like lenge vi også. I alle fall til han er 18 år.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 22-06-22, 19:48   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi kommer nok til å holde på omtrent like lenge vi også. I alle fall til han er 18 år.

Min ble 18 rett ETTER russetiden. Hadde nok følt på at det var en grense når han ble 18 uansett.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-06-22, 19:52   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Skjære i stua Det så jo ikke ut her etter at vi fikk jagd den ut

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 22-06-22, 19:55   #7
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Skjære i stua Det så jo ikke ut her etter at vi fikk jagd den ut

Oj. Da var det jo ingenting at vi hadde due i luftekanalen til kjøkkenviften. Den hadde kommet seg inn via pipen og deretter inn i luftekanalen som går gjennom gulvet på loftet over leiligheten vår. Gulvet måtte brytes opp. Litt av et styr og den stakkars duen var død før vi fikk det hele i orden. Eller kanskje var det like greit...

liefje er ikke aktiv  
Gammel 22-06-22, 14:38   #8
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Gruffer over at jeg må kjøpe nye klær. Men jeg har ikke energi til det. Og jeg er sær.

Gammel 22-06-22, 16:32   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså ungen her har sine nære, gode og trygge venner, heldigvis, men er bare ikke veldig komfortabel i uoversiktelige settinger med masse folk, fest og halloi. Og det er jo greit nok, men jeg tenker at det kan være lurt å trene seg opp til å takle den slags sosiale settinger også. Og hvem vet, kanskje man til og med opplever å ha det gøy også, hvis man bare gir det en sjanse.

Gammel 22-06-22, 17:50   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han jeg venter på er knapt ute, men har vært fire ganger i vår, den fjerde i går, og da kom han hjem halv tolv av seg selv. Jeg har hentet to ganger, for da var han lengre unna. Jeg skulle virkelig ønske at han dro ut mer, både på hverdager (for da å komme hjem i normal tid) og traff flere i helgene. Han påstår han har venner å henge med på skolen, men treffer ingen ellers. Ingen av guttene er ute på rek lenger, sånn i det store og hele. Men venter altså de få gangene det er aktuelt.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-06-22, 22:26   #11
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg fjernet hickman-kateteret (Hurra!) og da måtte de lage et lite snitt som måtte sys. Da de spurte om jeg var allergisk mot noe, svarte jeg selvfølgelig ærlig på at jeg er allergisk mot plasterlim. Da de skulle sette på plaster, brukte de litt tid på å lete, men så fant de ett til slutt. Jeg trodde de hadde satt på et allergivennlig plaster som så ut som et vanlig plaster, men utover kvelden begynte det å svi. Trodde det var bare såret, men til slutt måtte jeg ta av plasteret for å se og nå har jeg rød og blemmete hud rundt såret, det ser ut som jeg har brannsår, og det svir noe helt vanvittig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-06-22, 16:58   #12
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Det er for varmt til å være i hagen, selvom det blåser, kan ikke gå barbeint på terrassen engang. Skikkelig luksusproblem å ha hage vendt mot sør.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 24-06-22, 17:19   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er for varmt til å være i hagen, selvom det blåser, kan ikke gå barbeint på terrassen engang. Skikkelig luksusproblem å ha hage vendt mot sør.

I know. Ikke for å klage, men det er 32 grader…

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 26-06-22, 13:08   #14
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I know. Ikke for å klage, men det er 32 grader…

Heldigvis tok værgudene ansvar og sørget for skyer i dag. I dag gruffer jeg over den hersens, innpåslitne husflua.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 28-06-22, 13:45   #15
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Heldigvis tok værgudene ansvar og sørget for skyer i dag. I dag gruffer jeg over den hersens, innpåslitne husflua.

Jeg ble kvitt flua på en litt uvanlig måte. Den fløy inn på kjøkkenet, så da lukket jeg dørene, og holdt den innestengt der. Neste morgen skulle jeg sett noe inn oppvaskmaskinen, og oppdaget at den hadde fløyet inn der, så da smelte jeg døra igjen og satte på maskinen. Problem solved.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 24-06-22, 17:07   #16
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Når du er grei og stabler poser osv. slik at setet ved siden av deg på bussen er ledig om noen vil sitte og den som dumper ned lukter intenst av gammel avføring, piss og svette. :kvalm: Heldigvis bare 5 minutter, men lukta sitter i nesa. Jeg klarte å holde et relativt nøytralt ansikt, for vedkommende har jo helt tydelig problemer.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 24-06-22, 18:58   #17
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

USA! For en tragisk dag for kvinner.

Gammel 24-06-22, 19:04   #18
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forsinka og kansellerte fly
Først blei flyet mitt frå København til Bergen kansellert. Så eg booka om til fly via Oslo. Så blei flyet frå Oslo til Bergen kansellert, så eg blei flytta til tidligere avgang. No er flyet mitt frå København til Oslo utsatt ein time, så eg rekk antageligvis ikkje flyet frå Oslo til Bergen.
Ein smule lei av Kastrup no….

Gammel 24-06-22, 19:19   #19
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

USA! For en tragisk dag for kvinner.

Link?

Gammel 24-06-22, 19:23   #20
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Link?

Denne kanskje: https://www.nytimes.com/live/2022/06...-supreme-court

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.