|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Sv: Gruffetråden #11
Her venter vi oppe eller henter. Er ikke hver dag han kommer så sent som 1, men 4 -5 ganger i uken. |
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråden #11I dag gruffer jeg veldig over en enkeltperson i mitt liv. Tror jeg skal søke litt avstand der, og sommerferie vil hjelpe på akkurat det.
|
|
#3 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #11Jeg eller mannen satt også alltid oppe og ventet på sønnen vår. Helt til russetiden kom, faktisk. Da hadde jeg på telefonen i tilfelle noe skulle skje og i tillegg visste jeg at de var flere sammen og passet på hverandre. Nå studerer han i utlandet og jeg sover heldigvis godt likevel. |
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Vi kommer nok til å holde på omtrent like lenge vi også. I alle fall til han er 18 år. |
|
|
|
|
#5 |
|
Musk
Min ble 18 rett ETTER russetiden. Hadde nok følt på at det var en grense når han ble 18 uansett. |
|
|
|
|
#6 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gruffetråden #11Skjære i stua |
|
|
|
|
#7 |
|
Musk
Oj. Da var det jo ingenting at vi hadde due i luftekanalen til kjøkkenviften. Den hadde kommet seg inn via pipen og deretter inn i luftekanalen som går gjennom gulvet på loftet over leiligheten vår. Gulvet måtte brytes opp. Litt av et styr og den stakkars duen var død før vi fikk det hele i orden. Eller kanskje var det like greit... |
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråden #11Altså ungen her har sine nære, gode og trygge venner,
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråden #11Han jeg venter på er knapt ute, men har vært fire ganger i vår, den fjerde i går, og da kom han hjem halv tolv av seg selv. Jeg har hentet to ganger, for da var han lengre unna. Jeg skulle virkelig ønske at han dro ut mer, både på hverdager (for da å komme hjem i normal tid) og traff flere i helgene. Han påstår han har venner å henge med på skolen, men treffer ingen ellers. Ingen av guttene er ute på rek lenger, sånn i det store og hele. Men venter altså de få gangene det er aktuelt.
|
|
#11 |
|
|
Sv: Gruffetråden #11I dag har jeg fjernet hickman-kateteret (Hurra!) og da måtte de lage et lite snitt som måtte sys. Da de spurte om jeg var allergisk mot noe, svarte jeg selvfølgelig ærlig på at jeg er allergisk mot plasterlim. Da de skulle sette på plaster, brukte de litt tid på å lete, men så fant de ett til slutt. Jeg trodde de hadde satt på et allergivennlig plaster som så ut som et vanlig plaster, men utover kvelden begynte det å svi. Trodde det var bare såret, men til slutt måtte jeg ta av plasteret for å se og nå har jeg rød og blemmete hud rundt såret, det ser ut som jeg har brannsår, og det svir noe helt vanvittig.
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
I know. Ikke for å klage, men det er 32 grader… |
|
|
|
|
#15 |
|
finner ut av mye
|
Jeg ble kvitt flua på en litt uvanlig måte. Den fløy inn på kjøkkenet, så da lukket jeg dørene, og holdt den innestengt der. Neste morgen skulle jeg sett noe inn oppvaskmaskinen, og oppdaget at den hadde fløyet inn der, så da smelte jeg døra igjen og satte på maskinen. Problem solved. |
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Gruffetråden #11Når du er grei og stabler poser osv. slik at setet ved siden av deg på bussen er ledig om noen vil sitte og den som dumper ned lukter intenst av gammel avføring, piss og svette. :kvalm: Heldigvis bare 5 minutter, men lukta sitter i nesa. Jeg klarte å holde et relativt nøytralt ansikt, for vedkommende har jo helt tydelig problemer.
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråden #11Forsinka og kansellerte fly
|
|
#20 |
|