Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-22, 18:19   #541
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Alenetid.

Gammel 05-02-22, 19:40   #542
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Alenetid er deilig innimellom, My. Jeg koser meg med de yngste denne helga, for så blir det langhelg, vinterferie og langhelg der ungene er hos faren. Spørs om de gidder hjem til meg i mellomdagene.

Jeg er glad fordi jeg fant en bukse jentungen kunne like. Jenteavdelingene har stort sett pintrange skinnygreier, som hun passer i, men ikke liker. Ellers er det bukser hun drukner i, og det funker heller ikke. Vi endte på gutteavdelingen på Cubus, og fant en supermyk, akkurat passe vid og flott bukse som jentungen syntes var kjempefin. Synes godt de kunne solgt maken i jenteavdelinga, men..

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 19:51   #543
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner godt til det problemet Kaija, fra da eldste var mindre. Hun virkelig hatet trange bukser, og det var helt umulig å få tak i noe annet, bortsett fra slaskete joggebukser. Hun var tynn som ei flis, og passet ikke i bukser som var laget for å være ekstra romslige, siden de ble alt for digre i livet. Da fant jeg en modell på Name-it som hun likte godt, en myk dongeri som satt godt oppi men var vid nedover bena, en modell de hadde lenge, og som var min redning. Men plutselig hadde de den ikke lenger, og jeg ble nesten litt panisk. Fant den igjen på salg etter en stund, da lå de i en dunge på et bord med nedsatte varer, og jeg hamstret flere stykker oppover i størrelse også.

Gammel 05-02-22, 20:05   #544
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Ja en må vel bare hamstre når det dukker opp noe som fungerer, My. Vi har endt med "guttebukser" før også. Er jo glad vi fant noe, men synes buksevariasjonsmulighetene (og bevegelsesfriheten) som tilbys jentene er ugreit begrenset.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 20:20   #545
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Når det gjelder bukser som er for vide i livet, her er verdens beste trick:

Sprett opp i stoffet på innsiden, på høyre og venstre side for kneppingen. Tre så et bendelbånd gjennom og knyt fast før man knepper buksen igjen. Funker ikke på bukser som har sydd en søm fast midt bak.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 20:29   #546
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Sprett opp i stoffet på innsiden, på høyre og venstre side for kneppingen. Tre så et bendelbånd gjennom og knyt fast før man knepper buksen igjen. Funker ikke på bukser som har sydd en søm fast midt bak.

Takker!

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 22:10   #547
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Herlig å høre latter, fjas og mas fra 3 14-åringer på loftet. Yngste skal ha overnattingsbesøk av to venninner, og alle 3 er akkurat friske fra korona. Nydelig timing!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 22:14   #548
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullt konsertlokale

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 22:37   #549
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kjempekoselig champagnelunsj med veldig god mat og kjekke jenter. Cocktails etterpå :skål:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 23:09   #550
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Koselig middag og mgp med eldste. Og fliring til vi grein.

Gammel 05-02-22, 23:13   #551
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en liste på mobilen min, den heter 365 SMIL. Hver dag skriver jeg ned en ting som har fått meg til å smile denne dagen. I dag leste jeg lista fra 1. januar til nå. Det blir som en mikrodagbok og jeg fikk alle smilene en gang til.

Gammel 06-02-22, 08:52   #552
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg kjøper egentlig ikke bukser til (de to eldste) ungene som ikke har knapphull-strikk i siden, den må strammes mye. Tights til mellomste må få en ekstra strikk i livet som er strammere. Minstemor er litt annerledes bygget og kan i større grad bruke bukser som de er, men har begynt å måtte stramme litt hun også.

Gammel 06-02-22, 10:48   #553
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Koselig middag og mgp med eldste. Og fliring til vi grein.

Mgp på minsta og meg også. Imponerende kjole på operamannen. Jentungen elsket det, mens jeg syntes han minnet om Bram Stokers Dracula, fra 90-tallet en gang. Bananulvene satte i gang instant dansefest i stua, og de får jentungens stemmer i finalen. Mine også, kanskje, med tanke på balladehavet som utgjør resten av finalen.

Glad i dag, for jentungen fant ut at det var tid for fremskyndet morsdag, siden de er hos faren på dagen. Først te på senga, deretter frokost så lekker som bare en kreativ og omtenksom 9-åring kan få det til. Hun er så fin!

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 06-02-22, 11:48   #554
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ferdig med raglanøkninger på genseren jeg strikker nå, og kan bare frese på med bolen videre.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 06-02-22, 14:58   #555
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk meg en herlig og nervepirrende gåtur på glatta, til og fra Mutter'n. Herlig vær var det, med varme i sola. Besøket gikk over all forventning, selv om det er som det er.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-02-22, 16:03   #556
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Satt litt ute i sola, det var godt før det ble for kaldt pga vind.

Gammel 06-02-22, 17:13   #557
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

God tur i solen. :zen:

Gammel 06-02-22, 17:31   #558
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HBen min har gått fra 8,9 på fredag til 9,2 i dag helt av seg selv. Beinmargen min produserer noe igjen! Og derfor fikk jeg utvidet permisjon fra sykehuset og kan være hjemme til mandag morgen!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 06-02-22, 18:30   #559
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jippi for Input

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-02-22, 18:50   #560
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

for Inputs benmarg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.