![]() |
#541 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Alenetid.
#542 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Alenetid er deilig innimellom, My. Jeg koser meg med de yngste denne helga, for så blir det langhelg, vinterferie og langhelg der ungene er hos faren. Spørs om de gidder hjem til meg i mellomdagene. |
![]() |
![]() |
#543 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Kjenner godt til det problemet Kaija, fra da eldste var mindre. Hun virkelig hatet trange bukser, og det var helt umulig å få tak i noe annet, bortsett fra slaskete joggebukser. Hun var tynn som ei flis, og passet ikke i bukser som var laget for å være ekstra romslige, siden de ble alt for digre i livet. Da fant jeg en modell på Name-it som hun likte godt, en myk dongeri som satt godt oppi men var vid nedover bena, en modell de hadde lenge, og som var min redning. Men plutselig hadde de den ikke lenger, og jeg ble nesten litt panisk. Fant den igjen på salg etter en stund, da lå de i en dunge på et bord med nedsatte varer, og jeg hamstret flere stykker oppover i størrelse også.
#544 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Ja en må vel bare hamstre når det dukker opp noe som fungerer, My. Vi har endt med "guttebukser" før også. Er jo glad vi fant noe, men synes buksevariasjonsmulighetene (og bevegelsesfriheten) som tilbys jentene er ugreit begrenset. |
![]() |
![]() |
#545 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Når det gjelder bukser som er for vide i livet, her er verdens beste trick: |
![]() |
![]() |
#546 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12
Takker! |
![]() |
![]() |
#547 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Herlig å høre latter, fjas og mas fra 3 14-åringer på loftet. Yngste skal ha overnattingsbesøk av to venninner, og alle 3 er akkurat friske fra korona. Nydelig timing! |
![]() |
![]() |
#549 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Kjempekoselig champagnelunsj med veldig god mat og kjekke jenter. Cocktails etterpå :skål: |
![]() |
![]() |
#551 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Jeg har en liste på mobilen min, den heter 365 SMIL. Hver dag skriver jeg ned en ting som har fått meg til å smile denne dagen. I dag leste jeg lista fra 1. januar til nå. Det blir som en mikrodagbok og jeg fikk alle smilene en gang til.
#552 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Jeg kjøper egentlig ikke bukser til (de to eldste) ungene som ikke har knapphull-strikk i siden, den må strammes mye. Tights til mellomste må få en ekstra strikk i livet som er strammere. Minstemor er litt annerledes bygget og kan i større grad bruke bukser som de er, men har begynt å måtte stramme litt hun også.
#553 |
|
Mgp på minsta og meg også. Imponerende kjole på operamannen. Jentungen elsket det, mens jeg syntes han minnet om Bram Stokers Dracula, fra 90-tallet en gang. Bananulvene satte i gang instant dansefest i stua, og de får jentungens stemmer i finalen. Mine også, kanskje, med tanke på balladehavet som utgjør resten av finalen. |
![]() |
![]() |
#554 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Jeg er ferdig med raglanøkninger på genseren jeg strikker nå, og kan bare frese på med bolen videre. |
![]() |
![]() |
#555 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Jeg fikk meg en herlig og nervepirrende gåtur på glatta, til og fra Mutter'n. Herlig vær var det, med varme i sola. Besøket gikk over all forventning, selv om det er som det er. |
![]() |
![]() |
#556 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Satt litt ute i sola, det var godt før det ble for kaldt pga vind.
#558 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12HBen min har gått fra 8,9 på fredag til 9,2 i dag helt av seg selv. Beinmargen min produserer noe igjen!
![]() |
#559 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12Jippi for Input |
![]() |
![]() |
|
|