Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-21, 22:22   #221
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Morsomt når det fungerer jeg har ingen slike selv men har kombucha i kjøleskapet og mer på benken som jeg antar er klar om et par uker.

Og Norge er i finalen

Siggen har levert i snart to år, blir bare bedre og bedre. Tilgivende er han også, står plutselig glemt etpar mnd i kjøleskapet og etter litt tlc så er det bånn gass igjen.

Gammel 17-12-21, 22:23   #222
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Negativ Covid teste og Norge er i finalen

Gammel 18-12-21, 08:49   #223
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Det er lørdag!

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 18-12-21, 14:35   #224
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Julemusikk, lukten av julebakst og bokser som gradvis fylles med småkaker.

Gammel 18-12-21, 16:56   #225
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Lillesøster har vært 2,5 timer på skolen! Og vært med å lage Kahoot om kroppen, og stått oppe ved tavla og pcen når de gjennomførte den.
Og hadde med seg venninne hjem.

Så vannvittig vannvittig deilig.

Herlig!

Gammel 18-12-21, 17:01   #226
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overnattet for første gang hos kjæresten mens datteren var der. Med avtale om at hun kunne ligge mellom oss om hun våknet og var redd. Det gjorde hun, og fikk sove midt i. De lot meg sove lenge, stod opp og vekket meg da frokosten var klar. Og etterpå spurte hun om jeg ville sove over i natt også. Det betyr utrolig mye for meg at ting skjer i hennes tempo og på hennes premisser. Og ikke minst at hun synes det er fint at jeg er en del av deres liv.

Gammel 18-12-21, 22:17   #227
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bursdag i dag og har fått telefoner, blomster og gaver levert på døra og toppen av alt, en venninne som kom på koronavennlig besøk på trappa. Kake, (cider)bobler og latter og prat på trappa var en god trøst når det planlagte damelaget med boblelunsj måtte avlyses.

Jeg virkelig elsker å ha bursdag, der slipper barnet i meg aldri, og når en dag jeg så for meg som helt rolig uten verken besøk eller gaver ble så fin så blir jeg innmari glad og takknemlig.

Gammel 18-12-21, 22:59   #228
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med dagen Syrinx.

Jeg har vært å plukket juletre i skogen til ene fetteren min. Det er en årlig tradisjon som starta før han ble fødd. Onkel orket å bli med en liten stund.

Dessuten starta jeg snøballkrig med noen av de yngste i skogen, det er alltid like gøy.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-12-21, 23:02   #229
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med dagen, Syrinx!

Gammel 18-12-21, 23:12   #230
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Gratulerer med dagen, Syrnix, så godt det ble en fin dag!

Gammel 18-12-21, 23:29   #231
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer så mye med dagen Syrnix!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 18-12-21, 23:52   #232
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med dagen, Syrinx
Jeg har hatt utrolig koselig besøk av en barndomsvenninne og broren hennes.
Så trivelig

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 19-12-21, 00:35   #233
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Overnattet for første gang hos kjæresten mens datteren var der. Med avtale om at hun kunne ligge mellom oss om hun våknet og var redd. Det gjorde hun, og fikk sove midt i. De lot meg sove lenge, stod opp og vekket meg da frokosten var klar. Og etterpå spurte hun om jeg ville sove over i natt også. Det betyr utrolig mye for meg at ting skjer i hennes tempo og på hennes premisser. Og ikke minst at hun synes det er fint at jeg er en del av deres liv.

Gammel 19-12-21, 00:36   #234
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg har bursdag i dag og har fått telefoner, blomster og gaver levert på døra og toppen av alt, en venninne som kom på koronavennlig besøk på trappa. Kake, (cider)bobler og latter og prat på trappa var en god trøst når det planlagte damelaget med boblelunsj måtte avlyses.

Jeg virkelig elsker å ha bursdag, der slipper barnet i meg aldri, og når en dag jeg så for meg som helt rolig uten verken besøk eller gaver ble så fin så blir jeg innmari glad og takknemlig.

Gratulerer med dagen!

Gammel 19-12-21, 08:04   #235
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med gårsdagen, Syrinx!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 19-12-21, 11:57   #236
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Dattera på 12 har vokst fra pepperkakehus fra butikken som bare skal monteres. På sitt første forsøk på å designe eget hus så bestemte hun seg for å lage slottet i Arendelle. Hun brukte to dager på å tegne, beregne vinkler på takene og få oversikt over alle deler hun trengte. Over 80 deler!

Bakingen gikk problemfritt, men monteringen ble vel ikke helt som hun hadde tenkt. Mye takket være en hund som sneik seg til å spise opptil flere sentrale byggedeler og en mor som brant seg og nedla byggeforbud. De to siste delene hører vel mest hjemme i gruffetråden, da.

Men det er gøy med unge med både pågangsmot og gjennomføringsevne!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 19-12-21, 14:31   #237
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Årets siste sjøbad gjennomført i dag.

Og fin tur i skogen sammen med medbaderen.

At jeg ikke får klemt henne, når hun trenger det, hører hjemme i gruffetråden.

Anda er ikke aktiv  
Gammel 19-12-21, 15:14   #238
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Barnet har rydda på stua hvor treet skal stå, inkl. å re-organisere bokhylla, som virkelig trengtes (pga alt som blir stappet inn der når det skal ryddes).

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 19-12-21, 19:12   #239
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I går: fikk time til vaksine nr 3 i romjula

I dag: møtte moren til kjæresten for første gang, hun var veldig trivelig

Gammel 19-12-21, 19:35   #240
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Håndballjentene
For en kamp, for ett lag og for en gjeng

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.