|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Såpekassetråden #3Veiarbeid og lysregulering. Jeg trodde jo rødt betyr vent og grønt betyr kjør. Men kan virke som det er mer veiledende enn en fast regel
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Såpekassetråden #3Hvorfor i all verden må jeg ut av badekaret bare for å jobbe? Hæ? Jeg vil være ung og sprek pensjonist NÅ. |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Såpekassetråden #3
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Såpekassetråden #3Hvor lenge skal barn få dårligere medisinsk oppfølging pga. korona? Yngste har hatt feber i noen dager, ikke spist eller drukket på et døgn og det virker som om hun har ordentlig vondt når hun ikke får Ibux. Men hun får ikke komme til fastlegen før hun er testet for korona, men fastlegen godtar ikke hurtigtestene kommunen har tatt, det må være pcr.
![]() |
|
|