|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Sv: Den store OL-trådenJeg ser Karoline Grøvdal nå, og gleder meg veldig til å se Jacob Ingebrigtsen kl 1340. Og så skal jeg opp kl 4 i natt og se bronsefinalen til håndballjentene - håper inderlig de har fått ristet av seg semifinalen og er klare til å fighte for bronse. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Den store OL-tråden
Du skal opp? Jeg kjenner jeg har litt lyst, men det er muligens i overkant... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
tankefull
|
Såg også denne fra senga. Ene ungdommen såg den sammen med familiene til utøverene, så han har vært linselus på bilder i flere større medier det siste døgnet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store OL-trådenJeg tror det nesten ikke. For et løp, og han så ikke sliten ut en gang |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Den store OL-trådenTror Jakob hadde enda et gir til. Han og Karsten Warholm er vanvittig imponerende, begge to!
|
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Det ble en veldig bra kamp av jentene. Jeg syns forøvrig de har vært god i dette mesterskapet. Så der innkasserte de en medalje til for Norge.
|
|
|
|
#12 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Helt enig
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Ja, helt supert! Gledelig at jeg tok helt feil her. Da nådde også troppen målet om 8 medaljer - og halvparten av dem er gull! Topp avslutning av Norge.
|
|
|
|
#14 |
|
ctrl+z
|
Sv: Den store OL-trådenJeg står ikke opp for å se håndballjentene, nei. Det er lite schwung over en bronsefinale (og jeg er av typen som ikke greier å sovne igjen).
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Den store OL-trådenKjempeinnsats i et sommerol av norske utøvere, ingen tvil om det. Mange medaljer til er litt land, i øvelser hvor verden er gode.
|
|
|
#17 |
|
Permakulturell
|
Sv: Den store OL-trådenEt fyrverkeri av en håndballkamp fra Norge! Godt å se hva de kan når hodet er på plass. Gleder meg til å se flere ungtalenter blomstre fremover.
|
|
|
#19 |
|
Permakulturell
|
Sv: Den store OL-trådenJeg finner ikke opptak av finalen for damer på Discovery+.
|
|
|
#20 |
|
Tittel og tittel....
|
.
|
|
![]() |