Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-21, 18:15   #521
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.017
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Det er jo ikke fryktelig mye penger, det er urimeligheten jeg er forbanna for.

Hadde det enda vært noe gøy som hadde gått til inkasso.

Men jeg mener fremdeles at det er noe alvorlig galt med et system som ikke krever at man kontakter kreditor gjennom mer enn én informasjonskanal, altså. Såpass rause burde de kunne være for det j*vla gebyret sitt, sånn som de raker inn penger på vår bekostning. Adressen vår står til og med på fakturakopien som ligger ved brevet fra namsmannen, så det er ikke sånn at de ikke kan verken printe ut brev eller vet hvor de kan sende dem.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 18:19   #522
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Det er et velkjent problem for oss som sender ut fakturaer, det der. Jeg bare sender, og er det e-fakturaavtale så får ikke jeg beskjed, jeg får bare melding hvis det ble sendt med vanlig post og kom i retur. Så da tror jeg jo at mottageren har sett fakturaen. Til jeg får en sur telefon etter purringen, som forøvrig helt lovlig sendes som inkassovarsel.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 18:21   #523
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.017
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Forskjellen her er nok at dette er et firma som ikke trenger å bry seg om sure kunder, så de har ingen grunner til å gidde å være greie når de blir kontaktet. De mister ikke oss som kunder uansett, siden det ikke er frivillig å betale bompenger. Å kjøre småveier hele veien til og fra jobb er litt lite aktuelt for mannen, selv om han er sur nok akkurat nå til å vurdere det.

Kommersielle foretak hadde ordnet opp i dette sporenstreks, for å beholde kunder som har betalt regningene sine på forfall hver eneste gang i ti år.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 18:24   #524
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Forskjellen her er nok at dette er et firma som ikke trenger å bry seg om sure kunder, så de har ingen grunner til å gidde å være greie når de blir kontaktet. De mister ikke oss som kunder uansett, siden det ikke er frivillig å betale bompenger. Å kjøre småveier hele veien til og fra jobb er litt lite aktuelt for mannen, selv om han er sur nok akkurat nå til å vurdere det.

Kommersielle foretak hadde ordnet opp i dette sporenstreks, for å beholde kunder som har betalt regningene sine på forfall hver eneste gang i ti år.

Det siste er helt riktig. Alle mine kunder ville frafalt alt unntatt hovedstol.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 18:26   #525
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.017
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det siste er helt riktig. Alle mine kunder ville frafalt alt unntatt hovedstol.

Ja, og da ville vi vært ferdige med dette for lenge siden. Jeg er ikke mot å betale regningene mine, selv ikke bompenger. Om de hadde tilbudt dét, i noen som helst form, hadde de hatt pengene på minuttet.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 19:27   #526
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.755
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Herregud for ei suppe. Jeg fikk brev fra NAV en gang, da eldste var litt over året, med trussel om at jeg kom til å bli politianmeldt for trygdesvindel, etter at jeg hadde skrevet et stort antall e-poster for å finne ut hvordan jeg kunne betale tilbake en kontantstøtteutbetaling for mye. Jeg fikk ikke svar på noen av e-postene, bare enda en utbetaling. I kravet om kontantstøtte hadde jeg skrevet inn dato for når ungen skulle begynne i barnehage, og i tillegg presisert, i feltet for tilleggsopplysninger, at kravet gjaldt kun for juli og august, siden hun fylte ett år i juni, og begynte i barnehage i august. Så da det likevel kom utbetaling både i september og oktober ble jeg ganske stressa og gjorde mitt for å få betalt det tilbake. Så da jeg omsider fant rett adresse å melde fra til var altså eneste respons dette brevet. Med trussel om politianmeldelse. Visstnok et standardbrev, skulle det vise seg, men herregud da.

Jeg er redd jeg kan ha brukt utestemme i telefonen der på et tidspunkt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 20:04   #527
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.878
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Herregud for ei suppe. Jeg fikk brev fra NAV en gang, da eldste var litt over året, med trussel om at jeg kom til å bli politianmeldt for trygdesvindel, etter at jeg hadde skrevet et stort antall e-poster for å finne ut hvordan jeg kunne betale tilbake en kontantstøtteutbetaling for mye. Jeg fikk ikke svar på noen av e-postene, bare enda en utbetaling. I kravet om kontantstøtte hadde jeg skrevet inn dato for når ungen skulle begynne i barnehage, og i tillegg presisert, i feltet for tilleggsopplysninger, at kravet gjaldt kun for juli og august, siden hun fylte ett år i juni, og begynte i barnehage i august. Så da det likevel kom utbetaling både i september og oktober ble jeg ganske stressa og gjorde mitt for å få betalt det tilbake. Så da jeg omsider fant rett adresse å melde fra til var altså eneste respons dette brevet. Med trussel om politianmeldelse. Visstnok et standardbrev, skulle det vise seg, men herregud da.

Jeg er redd jeg kan ha brukt utestemme i telefonen der på et tidspunkt.

Jeg fikk et liknende brev fra Nav en gang for sikkert 10-15 år siden, i etterkant av at de hadde utbetalt for mye. Jeg hadde sagt fra til dem både muntlig og skriftlig, men feil ble det uansett. Heldigvis var de på det lokale nav-kontoret fremsynte nok til at de advarte om ordlyden som ville komme fra et helt annet sted i systemet. Og de ba meg overse både krassheten og truslene om anmeldelse i standardskrivet. Jeg var takknemlig for at de sa fra, men syntes det var ille at dette er standardmåten å henvende seg til klientene.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 20:09   #528
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.869
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

I alle dager, Luftslottet! Jeg imploderer bare jeg leser om det der.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 20:19   #529
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.017
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg må si at jeg skjønner denne dama her innmari godt:
https://www.nrk.no/norge/rentekrav-p...sak-1.14313802
https://www.nrk.no/norge/inkassosels...sak-1.14535668

Det er de samme aktørene som vi koser oss med.

"I Kredinor har man nå gått gjennom sine rutiner for å slutte med inkassopraksis som kan oppfattes som urimelig, selv om det er innenfor reglene.

– Selv om man oppfyller regler så oppfattes man i samfunnet som at det er urettferdig. Det ønsker vi selvfølgelig ikke, sier han."

At de har kommet alle urimelige rutiner til livs, kan jeg herved avkrefte.

Og dette.
https://www.nrk.no/norge/vipps-lager...det-1.14622068
Men i juli i 2019 fulgte ikke jeg så nøye med på norske nyheter, for da var jeg på ferie.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 25-05-21 kl 21:22.
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 23:49   #530
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.047
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg tør påstå at Luftslottet skriver i feil tråd. Dette er ikke såpekassegreier, selv om det er møkk. Det er også langt, langt over vanlig gruff.

Strå er aktiv nå  
Gammel 26-05-21, 08:36   #531
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Helsevesenet. Du har fri, men må jobbe. Uttrykker du at du ikke ønsker å jobbe ekstra en helg er det ikke stuerent, og burde ikke snakkes så høyt om. At du faktisk ønsker fri på fridagene dine er uhørt og egentlig ganske usolidarisk, du har jo tross alt ansvar for å få hele skiten til å gå rundt. Ikke glem Florens!

Du blir tilbudt vakter mot avtaler, men ikke de avtalene du ønsker. «Fordi vi må tenke på at avdelingen skal gå rundt», så da ender du med å jobbe likevel, på fridagene dine, uten den avtalen da. Som du ble lokket med.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 26-05-21, 09:04   #532
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.047
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hvorfor får designere, alternativt ingeniører, som designer dusjsluk hvor vannet IKKE renner ned, gå fri? Hæ? HÆ? Hvorfor er de ikke på Bjørnøya og designer isbjørnbeskyttelse av løssnø? Hva er egentlig vitsen med et dussjsluk når vannet ikke renner ned i det?

Strå er aktiv nå  
Gammel 26-05-21, 12:40   #533
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.866
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvorfor får designere, alternativt ingeniører, som designer dusjsluk hvor vannet IKKE renner ned, gå fri? Hæ? HÆ? Hvorfor er de ikke på Bjørnøya og designer isbjørnbeskyttelse av løssnø? Hva er egentlig vitsen med et dussjsluk når vannet ikke renner ned i det?

Hverken designere eller ingeniører skal ha skylda for den, det er dårlig håndverk og slurv hvis ikke sluket er det laveste punktet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 26-05-21, 12:48   #534
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.326
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hverken designere eller ingeniører skal ha skylda for den, det er dårlig håndverk og slurv hvis ikke sluket er det laveste punktet.


Denne må tiltredes! Min erfaring er at noen ganger er byggetoleransene (+- 1 mm i min bransje, men +- 1 cm i byggebransjen) nok til at man ikke får nødvendig fall. Men i designet er det garantert tatt inn krav om minst 1 cm per m fall.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 26-05-21, 12:51   #535
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hverken designere eller ingeniører skal ha skylda for den, det er dårlig håndverk og slurv hvis ikke sluket er det laveste punktet.

Eller så har man ikke langt nok vater.

Jeg klagde nemlig en gang på manglende fall mot sluk, og fikk beskjed om at det bare skyldtes at jeg hadde for kort vater. For hvis jeg hadde et på to meter, som de hadde, ville jeg sett at dørterskelen var høyere enn sluket.

Ja, det er vel ingen problemer med vann på badegulvet så lenge det ikke renner ut av badet...

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 26-05-21, 13:05   #536
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.047
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hverken designere eller ingeniører skal ha skylda for den, det er dårlig håndverk og slurv hvis ikke sluket er det laveste punktet.

Det er selvsagt et poeng med fall ned mot selve sluket. På dette badet er fallet dårlig, men det er der så vidt. Problemet er risten under overristen og den underristen er designet slik at en god del vann alltid blir igjen.

Strå er aktiv nå  
Gammel 26-05-21, 17:55   #537
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.326
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er selvsagt et poeng med fall ned mot selve sluket. På dette badet er fallet dårlig, men det er der så vidt. Problemet er risten under overristen og den underristen er designet slik at en god del vann alltid blir igjen.


Igjen, dårlig håndverk og slurv, det skal ikke være 2 rister, og et hvert sluk skal selvfølgelig ha en vannlås sånn at det alltid skal stå vann nede i sluket.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 28-05-21, 09:16   #538
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.047
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Igjen, dårlig håndverk og slurv, det skal ikke være 2 rister, og et hvert sluk skal selvfølgelig ha en vannlås sånn at det alltid skal stå vann nede i sluket.

Noen har designet sluken slik at det under overristen (den det nesten ikke er fall til) er en 70 cm lang, 8 cm bred metallgreie med veldig 90-graders-vinkler over alt, altså i hjørnene og i kanten mellom det som står vertikalt (kantene/veggene) og horisontalt (bunnen). I dette underste laget er det en egen rist til å ta av for rensing. Under den et sted befinner vannlåsen seg. Det underste laget er designet flatt, det har ikke noe med gulvlegger å gjøre, vannet kan ikke renne helt ned fra en 90-graders flate. Jeg holder på at det er designet som er idiotisk, både med tanke på vinklene og med tanke på manglende fall i det underste laget.

Strå er aktiv nå  
Gammel 31-05-21, 16:52   #539
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.216
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hvis noen ser at jeg neste vår er euforisk og gira på å så frø som skal bli til planter, vennligst minn meg på at jeg hater sånn arbeid. Et sånn jævla styr i månedsvis med prikling og potting om x flere, bæring inn og ut hver dag og herding og hva det nå heter alt.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 31-05-21, 16:54   #540
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.279
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Så bra at du sier det, Nextlife, for da husker jeg på at sånn er jo jeg også!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no