|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Jeg tar veldig gjerne del i andre sine interesser, gjøremål og hverdagsliv på sosiale medier - som Matilda (skriver) har jeg ikke et særlig spennende liv selv.
![]() |
#63 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?
De må holde på snapstreaken. Og sender ikke bilder av folk, for da må man be om lov.
![]() |
#64 |
Tøff i frakk
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Dessuten har jeg ikke hund å sende bilde av. :pelsdyrallergiker:
![]() |
#65 |
Dig for victory!
|
Jeg spurte om det var derfor, men det var visst ikke det. De sender flere sånne bilder til de samme folka, om igjen og om igjen. Jaja. Samma for meg, bare de legger bort telefonen i timene mine.
![]() |
![]() |
#66 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?For meg er sånne bilder en stemning eller en følelse. Jeg liker at folk deler glimt fra livet sitt og klarer som oftest å glede meg på deres vegne, også hvis det er bilde av noe jeg personlig ikke liker eller har et forhold til. Jeg legger også ut bilder av ting som gir meg en god følelse. Andre får bare synes det blir for mye hage/tur/kaffekopp/bok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Morsomt at denne tråden kom opp, fordi en herifra har lagt meg til på snap |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ctrl+z
|
Jeg er ikke hårsår, for det traff ikke meg. Jeg synes bare innlegget ditt var arrogant i stilen med at du ikke skjønner hvorfor folk gidder å være så uinteressante. Veldig bra om det ikke var det du mente. Jeg blir fort irritert av sånt, fordi det er så mye av det. (Hvorfor legger hun alltid ut bilde av løpeturene/bikkja/maten/kjæresten/huset?!?).
![]() |
#69 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Men altså, en ting jeg ikke skjønner bæret av er Snapstories av folk som kjører bil - med utsikt til dashbordet og det de tilfeldigvis kjører forbi. Med arabisk musikk i bakgrunnen. Og de varer gjerne flere minutter. Hva er poenget her liksom?
![]() |
![]() |
#70 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Hva hjertet er fullt av renner Snapchat over med. Eller Instagram og Facebook for den saks skyld. Jeg bruker ikke snap og fb så mye, men Instagramkontoen min reflekterer hva jeg liker å drive på med. Blant løpe-, hund-, strikke- og turbilder finnes det mange bilder av mat. Rett og slett fordi jeg er veldig glad i god mat. Og i enkelte tilfeller rene skrytebilder når jeg - med en del strev - har jobbet meg fram til et vellykket resultat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Forøvrig viser disse små hverdagsglimtene mye personlighet også. I går fikk jeg mange snapper av mpgjr-parties, mens jeg sendte tilsvarende snapper i innspurten av presidentvalget.
![]() |
#72 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Jeg synes det er koselig med bilder av mat og vin, selv om jeg er den minst mat- og vinteresserte jeg vet om. Det jeg skulle ønske folk slutta med var å sende lange videoer av konserter de ser på pc-skjerm. Det er misbruk av (oftest god) musikk.
![]() |
![]() |
#73 |
villende
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Jeg elsker snapper, snapstories og instastories, uansett innhold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
koko
|
Ja!! Snap er IKKE egnet til å formidle konsertopplevelser på den måten.
![]() |
#75 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Jeg syns det er gøy og hyggelig med snapper fra hvem som helst og hva som helst! Aller kjekkest er det med dem som blir sendt direkte til meg...men jeg går ofte inn på snapstories og ser hva folk har lagt ut. Jeg liker like godt matbilder, treningsbilder, naturbilder, folk og dyr osv. Hvis det er noe jeg IKKE liker så er det lange sekvenser med reklame for Forever Living og det greiene der.... Da hopper jeg over. Og det er nettopp det: Jeg kan skippe de jeg ikke vil se! Jeg velger jo selv!
![]() |
#76 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?En selfie, bilde av scene, folkemengde, plastøl e.l. for å si "hey, folkens, sjekk her, jeg er på konsert!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 30-05-21 kl 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Tøff i frakk
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Jeg synes sånne snapper fra venner av hunden/strikketøyet/middagen/tv-serien/boka/kaffekoppen er helt super for da ser jeg at andre har like kjedelige liv som meg. Ikke bare konserter og toppturer og ferie.
![]() |
#78 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Jeg syns det kan være koselig å se bilder av lekker mat og fine drinker i solnedgangen. For ikke å snakke om fristende kaker og desserter. Ikke like stas med bilder av halvspist middag med brun saus, men pytt pytt, bare å bla forbi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Jeg liker også å få sånne bilder på snap. Ofte ser jeg dem jo bare på mystory hos folk jeg har som venner, men noen får jeg direkte. Samme gjør jeg med mine venner. De jeg har mest kontakt med og som jeg vet ikke hater det hender får det, og de som ser på mystory velger jo selv om de blar fort over. I den kjedelige hverdagen vi har nå så blir jeg heller inspirert og synes det er kos å se at andre koser seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?Det er bare et hyggelig lite hverdagsglimt. Om det er en tulipan eller et måltid eller en hund eller tær i gresset eller joggebukse på hjemmekontoret eller en nymalt vegg. Fint, uansett.
![]() |
|
|