Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor store barn er små barn på flyturer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Når er barn for store for å gå først ombord på flyet?
2 år 2 2,20%
3-4 år 17 18,68%
5-6 år 36 39,56%
7-8 år 29 31,87%
9-10 år 4 4,40%
10-12 år 2 2,20%
13-15 år 1 1,10%
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-07, 13:11   #61
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 9.003
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor store barn er små barn på flyturer?

Noen barn er små fram til de er 5-6 andre blir "store" tidligere. Men generelt sett er vel alle små når de er 2-3 år gamle.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 17:39   #62
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor store barn er små barn på flyturer?

Har aldri tatt fly med barn før, før nå i sommer. Da vi dro fra København kom en av flymanskapet bort og sa vi kunne gå først som hadde barn, og da satt datteren på snart 11 ved sidenav meg mens minsten var på do med faren.

Så vi gikk foran som hadde barn, men hadde nok ikke trengt å gjøre det selv om minsten er 3.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 18:06   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor store barn er små barn på flyturer?

En annen effektiv måte å komme foran køen er å ha en baby på magen og en hyyyyyyylende to-snart-treåring draende i armen. Da er det ikke mange som ikke tar et skarpt sidesteg, gitt! :erfaren:

Jeg misunner de av dere som mener at det ikke er nødvendig, men jeg hadde aldri tatt flyet alene med to barn hvis jeg måtte stå i kø. Det er det absolutt verste som finnes, og særlig når jeg ikke har muligheten til å ta opp Sneipen hvis han skulle slå seg vrang.

Under skolealder synes jeg er greit, men jeg synes man skal slippe frem de aller minste hvis man selv har 5-åringer. Det gjorde jeg med toåring også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 19:09   #64
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor store barn er små barn på flyturer?

Jeg reiste med fly i helgen (uten barn) - og jeg humret litt for meg selv da et ektepar med to barn på anslagsvis 8 og 10 år brøytet seg fram i folkemengden for å gå først ombord. Det så i beste fall ganske dumt ut.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no