Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-21, 17:55   #681
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.022
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg gjør som deg. Og jeg håper du går på venstre side.

Selvsagt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 17-03-21, 17:57   #682
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Det er skikkelig teit å gå på venstre side hvis trær eller annet som fjerner sikt gjør at det er bedre og lengre sikt på høyresiden.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-03-21, 18:23   #683
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.022
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er skikkelig teit å gå på venstre side hvis trær eller annet som fjerner sikt gjør at det er bedre og lengre sikt på høyresiden.

Deg kan godt hende, men det har jeg til gode å oppleve. Så det er ikke derfor de jeg treffer på går på feil side. Og det er virkelig snakk om mange, ikke bare en person i ny og ne.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 17-03-21, 18:25   #684
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Min barndoms skolevei var sånn nemlig.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-03-21, 18:30   #685
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.679
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

I den stupbratte veien som går oppover forbi oss går folk midt i veien der, selv om det er fortau. Gjerne med headset på og nesa i mobilen. Rett etter en sving, hvor det er så bratt at bilene gjerne må gi på litt også, for ikke å bli stående når det er litt glatt. Veldig smart. Jeg har virkelig aldri forstått hvorfor så mange velger å gå i bilveien akkurat der.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 17-03-21, 18:54   #686
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.034
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I den stupbratte veien som går oppover forbi oss går folk midt i veien der, selv om det er fortau. Gjerne med headset på og nesa i mobilen. Rett etter en sving, hvor det er så bratt at bilene gjerne må gi på litt også, for ikke å bli stående når det er litt glatt. Veldig smart. Jeg har virkelig aldri forstått hvorfor så mange velger å gå i bilveien akkurat der.


At de tør. Den bakken er jo fæl.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 17-03-21 kl 19:19.
star er ikke aktiv  
Gammel 17-03-21, 18:58   #687
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.197
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av My, her.

I den stupbratte veien som går oppover forbi oss går folk midt i veien der, selv om det er fortau. Gjerne med headset på og nesa i mobilen. Rett etter en sving, hvor det er så bratt at bilene gjerne må gi på litt også, for ikke å bli stående når det er litt glatt. Veldig smart. Jeg har virkelig aldri forstått hvorfor så mange velger å gå i bilveien akkurat der.

Det er skummelt! Og jeg må venne meg til at bilen jeg kjører nå er lydløs, noe som gjør situasjonen enda mer utfordrende.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 20-03-21, 10:12   #688
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #7

I går tok jeg flyet hjem for helgeperm, på flyplassen møtte jeg en gjeng personer som så veldig jobbsnobbete ut, de var fra sør i landet og jeg flyttet meg instinktivt lengre vekk fra dem når en satte seg for nær meg. Jeg skjønner IKKE hva som er så viktig at man må møtes i en smittefri del av landet for jobb..

Ene personen i følget hadde ikke munnbindet over nesen på flyet og jeg ble så irritert at jeg sa ifra til flyvertinnen, personen som ikke hadde munnbindet på korrekt proklamerte således at det var så vanskelig med munnbind og briller.

Jeg har briller og bruker munnbind uten problemer..

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 08:59   #689
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Vel, jeg har briller og har problemer med munnbind. Ikke at det er noen unnskylding, selvsagt, jeg bare påpeker at det ER et problem.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 09:33   #690
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Veldig enig i at munnbind og briller er problematisk, dog mye mindre enn virus på avveie.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 09:37   #691
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Veldig enig i at munnbind og briller er problematisk, dog mye mindre enn virus på avveie.

Helt sant.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 09:50   #692
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.020
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

At jeg igjen lot meg fange av senga og bruker så himla lang tid på å orke å stå opp. Møkkameg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 10:01   #693
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.657
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vel, jeg har briller og har problemer med munnbind. Ikke at det er noen unnskylding, selvsagt, jeg bare påpeker at det ER et problem.

Samme her. Jeg er glad jeg kan se relativt godt uten briller, for jeg får det virkelig ikke til å funke. Jeg har usedvanlig lite hode, og lurer på om det er derfor? Med briller og munnbind blir det rett og slett for mye greier i ansiktet mitt om gangen. Selv uten briller sliter jeg med å få de fleste munnbind til å funke, de fleste av dem sklir opp i øynene mine.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 10:04   #694
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Samme her. Jeg er glad jeg kan se relativt godt uten briller, for jeg får det virkelig ikke til å funke. Jeg har usedvanlig lite hode, og lurer på om det er derfor? Med briller og munnbind blir det rett og slett for mye greier i ansiktet mitt om gangen. Selv uten briller sliter jeg med å få de fleste munnbind til å funke, de fleste av dem sklir opp i øynene mine.

Signerer alt. Også veldig lite hode.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 11:23   #695
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.564
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Samme her. Jeg er glad jeg kan se relativt godt uten briller, for jeg får det virkelig ikke til å funke. Jeg har usedvanlig lite hode, og lurer på om det er derfor? Med briller og munnbind blir det rett og slett for mye greier i ansiktet mitt om gangen. Selv uten briller sliter jeg med å få de fleste munnbind til å funke, de fleste av dem sklir opp i øynene mine.

Samme her. Brillene dugger også, men jeg er blitt vant til det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 12:01   #696
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.739
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Mine briller dugger også tidvis, men jeg tar ikke av munnbind likevel, av hensyn til andre.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 13:29   #697
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.429
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Mannen og jeg har nesten like briller og omtrent samme hodestørrelse. Men neseryggen er forskjellig så munnbindet sitter litt annerledes på han enn meg. Han har problemer med dugg, jeg merker lite og ingenting.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 13:47   #698
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Samme her. Brillene dugger også, men jeg er blitt vant til det.

Men altså. Du kan jo ikke gå rundt uten å se?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 14:04   #699
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.882
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Nabohunden som konstant står å bjeffer når den står ute, hele sommeren i fjor og nå er vi i gang igjen.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-03-21, 15:29   #700
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.564
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men altså. Du kan jo ikke gå rundt uten å se?

Jeg ser litt. Og skynder meg å handle mat.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no